Delerium presents Paradise preparty with Randy Katana (NL) Easter 5.4. @ Diva Lahti

49 posts, 3 pages, 8,295 views

Avatar
#41 • • Fuzzy Guest
Olin niin väsyny et en ollu tosiaan millään sosiaalisella tuulella. Joskus on kiva pyöriä vaan yksin*hymy* Mut kiitos vaan kaikille jotka yritti pitää seuraa, ja anteeksi kun en oikeen ollu messissä...
En tykkää psykestä normaalisti, mut Poliisin setti oli kyl aika helmi*hymy*

Jepjep... onhan tuolla Lahdessa aina mukava käydä vähän kattelemassa. *hihu*
Pakko mainita: Carbon Based-Ancestor*sydän*
Minnie10

Posts: 114

#42 • • Minnie10
soittiks poliisi psykee?
*whaat*
RiD

Posts: 2,817

#43 • • RiD Nukemi

Minnie10, 6.4.2007 17:49:
soittiks poliisi psykee?
*whaat*



kyl mä mielestäni bongasin jotai infectedii jne :D.

--
*super* *possu*

serotonot

Posts: 3,137

#44 • • serotonot Paul Easy

RiD, 6.4.2007 17:51:
---
Minnie10, 6.4.2007 17:49:
soittiks poliisi psykee?
*whaat*

---


kyl mä mielestäni bongasin jotai infectedii jne :D.


Ei kyl tullu yhtään biisiä infectediä...

Mut niin, kyl se kai psykeä oli. Alussa vähän rauhallisempaa progempaa matskua joka kai osittain oli progressiivista psykeä ja osittain psykeartistien tekemää progea.

Vaikee noista genreistä on tarkkaan mitää sanoa, it's all rave to me :D
RiD

Posts: 2,817

#45 • • RiD Nukemi

serotonot, 6.4.2007 18:00:
---
RiD, 6.4.2007 17:51:
---
Minnie10, 6.4.2007 17:49:
soittiks poliisi psykee?
*whaat*

---


kyl mä mielestäni bongasin jotai infectedii jne :D.

---

Ei kyl tullu yhtään biisiä infectediä...

Mut niin, kyl se kai psykeä oli. Alussa vähän rauhallisempaa progempaa matskua joka kai osittain oli progressiivista psykeä ja osittain psykeartistien tekemää progea.

Vaikee noista genreistä on tarkkaan mitää sanoa, it's all rave to me :D



i blame the alcohol.

--
*super* *possu*

antti83

Posts: 206

#46 • • antti83
Ihan mukavat bileet oli kyllä. Sen verran mitä ehdin Katanaa kuulemaan niin ihan mukiinmenevältä vaikutti miehen setti. Orkidea oli taas niin parasta, ei yhtään huonoa biisiä ollut setissä. Tapsan loistavan setin jälkeen CB:n tuotanto huonoine äänineen ja pätkivine laitteineen ei oikein enää jaksanut kiinnostaa. Mutta oikein mukavaa oli kyllä. Niin ja Lahti EI tälläkään kertaa pilannut tunnelmaa *hihu*
Jinkso

Posts: 1,209

#47 • • Jinkso FINRG
Oli mukava nähdä tuttuja ja Decimator potki taas niin pirusti, maistui!
Jutu

Posts: 3,054

#48 • • Jutu Blondi
Olipas mukavaa käydä taas hippaamassa, vaikkakin vaan vähän aikaa. Seuraavalla kerralla jätän ukon kotiin kun se ei tainnut oikein viihtyä *nauru* Itteä vähän harmittaa kun missasin Poliisin (Mellun vika *grr* :P), mutta Katana oli kyllä hyvä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mellu-

Posts: 4,006

#49 • • Mellu-

Jutu, 9.4.2007 20:44:
Itteä vähän harmittaa kun missasin Poliisin (Mellun vika *grr* :P), mutta Katana oli kyllä hyvä.



ei ees ollu mun vika *dissaa* kröhöm.. mut joo oli hyvikset bileet ja komppaan kyl jutua et katana oli kyl HJUVA! mut illan pilasikin sitten ihana allergiakohtaus ja ei voinu ku hengittää paidan läpi ja istuskella ja kattoo ku spedet soitteli...en ois halunnutkaan tanssia prkl! no jollen sit pilaa muuten omaa/muiden iltaa ni sit tälläi prkl allergia pilaa koko homman..et jee jee! Kyl mä joskus sit kai opin ottaa ne lääkkeet mukaan :/

mut eniveis oli hyvät bileet ja kivaa ja ihana oli nähä tuttuja *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER