Delerium presents Paradise preparty with Randy Katana (NL) Easter 5.4. @ Den Kungliga Klubben Helsin

39 posts, 2 pages, 5,656 views

AdonisHercules

Posts: 596

#21 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Piti lähteä käymään "yhdellä" ja pilkkuun asti sitten tuli taas oltua *hihu*
Musiikki toimi mulle näissä bileissä todellä hyvin, varsinkin casper dj:n setti vei mut mukanaan *sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

KooKie

Posts: 4,338

#22 • • KooKie aka. Petress Pan
Lähdettiin parille, mutta se virtanen maistu 8 euron kuselta, eli (paikanpäällä) juomingit jäi yhteen.

Bileet sen sijaan toimi mahtavasti siinä alkuillasta, jonka paikalla vietin. Yhdyn edelliseen kommenttiin, kyllä casperdj:n setti vei ja mä vikisin tyytyväisyydestä. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Occu

Posts: 2,528

#23 • • Occu
oli kyllä mukavat bileet! :)
herra katana soitti kyllä suhteellisen munakasta tekkiä
ja oli itsekkin ihan messissä koko setin ajan.

suhteellisen paljon oli tuttuja naamoja ja muutenkin kiva pössis
päällä koko bileiden ajan. ainoastaan baarin vakioasiakaskunta
pääsi toisinaan ahdistamaan. minkäs teet.

--
..::MOI::..

Ozie

Posts: 1,389

#24 • • Ozie
Hahah, olin tääl ihan vahingos. Ei pitäny tulla enkä kyl tiennykkään et mihin olin tullu, selvist vast tänään. Sai sielt viinaa, kiitti siitä *hali*
Avatar
#25 • • emppu Guest

eee, 6.4.2007 21:06:
hesus maria jeesuksen perse että randy veti niin monotonista tribetek tutinaa että rupes tulee ikävä sitä paikkaa missä soitetaan tämmöstä musiikkia. nimittäin suomen rajojen ulkopuolta. aamuissa ois tappanu jengin, onneks ei ollu aamut. ehkä joskus vielä on

kehtaiskohan ton setin laittaa jakeluun



*joo*
kovas

Posts: 1,522

#26 • • kovas Kristo

eee, 6.4.2007 21:06:
hesus maria jeesuksen perse että randy veti niin monotonista tribetek tutinaa että rupes tulee ikävä sitä paikkaa missä soitetaan tämmöstä musiikkia. nimittäin suomen rajojen ulkopuolta. aamuissa ois tappanu jengin, onneks ei ollu aamut. ehkä joskus vielä on

kehtaiskohan ton setin laittaa jakeluun


yök, ransee..
Mark

Posts: 7,311

#27 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
rokrokrok! *sydän* Musa oli aivan helvetin herkkuu molemmilla areenoilla joten meni vähän suhaamiseks, mut aivan loistoa oli *pihkassa* Hemmetisti tuttuja, kaikil hyvä pössis ja klubbeni tyylikäs mesta kemuille, eip voi valittaa ku niist perusjurpoista mitä muutama mahtu sekaan töhöilee.

DANKE! Grrrreat evening.

ps. se Kasperin vika biisi räjäytti kyl pankin siihen malliin et meinas lentoon lähtee *hikoil*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Alyna

Posts: 194

#28 • • Alyna

Ozie, 6.4.2007 16:43:
Hahah, olin tääl ihan vahingos. Ei pitäny tulla enkä kyl tiennykkään et mihin olin tullu, selvist vast tänään. Sai sielt viinaa, kiitti siitä *hali*



Ahahah.. tipuin *nauru* Jos en väärin muista ni jampesterihan oli tanssimassaki, menny sit vissiin vähän biitit hukkaan sun kohal.. *nauru**nuotti*

Mut kivaa oli *aplodit*
krispis

Posts: 1,020

#29 • • krispis Huhuu
*aplodit* *tanssittel* oli hubaa. erityiskiitos kasperille ja nikolle*pus*
Ozie

Posts: 1,389

#30 • • Ozie

emuli, 7.4.2007 13:09:
---
Ozie, 6.4.2007 16:43:
Hahah, olin tääl ihan vahingos. Ei pitäny tulla enkä kyl tiennykkään et mihin olin tullu, selvist vast tänään. Sai sielt viinaa, kiitti siitä *hali*

---


Ahahah.. tipuin *nauru* Jos en väärin muista ni jampesterihan oli tanssimassaki, menny sit vissiin vähän biitit hukkaan sun kohal.. *nauru**nuotti*

Mut kivaa oli *aplodit*



Ai olin vai.... Cool, vedin varmaan aika hyvin kun en ite edes muista sitä *nauru*
happosepi

Posts: 1,070

#31 • • happosepi

eee, 6.4.2007 21:06:
hesus maria jeesuksen perse että randy veti niin monotonista tribetek tutinaa että rupes tulee ikävä sitä paikkaa missä soitetaan tämmöstä musiikkia. nimittäin suomen rajojen ulkopuolta. aamuissa ois tappanu jengin, onneks ei ollu aamut. ehkä joskus vielä on

kehtaiskohan ton setin laittaa jakeluun



Tää kuulostaa kyllä siltä että ois voinu meikäki digata.. mut joo, lokaatio oli 300km väärässä suunnassa =) Setti jakoon jos onnistuu.
Mar6

Posts: 2,178

#32 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Kiitos.. Hemmetin hauskaa oli molemmilla puolilla. Myös pikkupuoli oli todella liekeissä.
Randy veti aika spesiaali soundia kuten pitikin, aika paljon myös tuttua settiä :)
Kemut maistu ja niin jatkotkin, kiitos porukka :P

--
-Where there is house there is a home-

Syce

Posts: 1,649

#33 • • Edited Syce
Aivan loistava meno! Tultii paikalle vasta kahden tienoilla mutta fiilikseen pääsi kiinni samantien! Kerrankin kunkussa uskomaton meno! Hienoa! ja kiitos jatkot populalle myös! *hihu**vink*
-Tomppa-

Posts: 46

#34 • • -Tomppa-
Ihan jees välkkeet....
Kunkku vaan on paikkana ihan hanurista...
iBOU

Posts: 555

#35 • • iBOU marX escobar
Olipas bileet! Kunkku vaikuttaa kyllä parin kerran jälkeen aivan loistavalta bilemestalta!

Tällä kertaa tuli pysyttyä koko ilta pääsalissa kun ei niin millään malttanut lähteä toiselle puolelle jossa sielläkin taatusti tuli hyvää soundia. Itselle uudet tuttavuudet Casper dj ja N. Geselle soittivat heti alkuun loistavia raitoja ja Nessin jatko siitä oli jotain uskomatonta..soundia jota ei taida keltään muulta tässä maassa kuulla..huh huh..epäilytti siinä vaiheessa että mitenkä käy kun Katana astuu dekkien taakse mutta pelko oli turhaa, mies jatkoi rautaisella otteella soittaen aivan uskomattoman kovan keikan..aivan erilaista soundia mitä löytyi linkistä joka oli tulevissa tapahtumissa ennen bileitä..ehdottomasti yksi parhaita ulkkareita joita on tullut kuultua..

Tänään sitten nauttimaan lisää herkkua kunkkuun *jiihaa*
Mark

Posts: 7,311

#37 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

N.Geselle, 11.4.2007 11:07:
Siis biisikö, mikä tuli ennen Nessiä?



Joko se, tai edellinen, en ole ihan varma kumpi teistä pisti vikan platan pyörimään ennen Nessiä, mut se kolahti kovaa. Biisilista koko teiän setistä ois kyl aika jees, meee like it! <3

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

Posts: 7,311

#39 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

N.Geselle, 11.4.2007 11:17:

Jaa... eli sit se olin minä.. :)



*sydän* keep it goin!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!