Klubitus 6v

100 posts, 5 pages, 79,873 views

loremipsum

Posts: 260

#81 • • loremipsum Furth3r
*off-topic*

tää alkaa oleen jo erään stealtin valokuvatopicin kaltaista laatu tuotetta *plur*

keep on rockin
Samu81

Posts: 1,224

#82 • • Samu81 kokolihaa
Sori, en tiedä onko jo pyydetty mutta olisi kiva saada tuo "satasen" rajoitus pois tai itse säädettäväksi.

Eli ainakin jos omasta profiilistaan valitsee "hae kaikki aiheet joihin Alokas OmaNimi on kirjoittanut", tulee vain 100 kronologisesti uusinta viestiä ( /5 sivua). Mielestäni sama rajoitus pätee, jos hakee forumilta jotain.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Kimmohoo

Posts: 16

#83 • • Kimmohoo
Myöhästyneet onnittelut Klubitukselle omasta puolestani. :)

Ihan mielenkiinnosta, mikä softa tätä Klubituksen foorumia pyörittää? Foorumi näin käyttäjän näkökulmasta on ominaisuuksiltaan erittäin monipuolinen ja näyttää myös pyörivänkin varsin vakaasti.
Karski

Posts: 6,049

#84 • • Karski Pomon kätyri

Kimmohoo, 19.4.2007 13:12:
Myöhästyneet onnittelut Klubitukselle omasta puolestani. :)

Ihan mielenkiinnosta, mikä softa tätä Klubituksen foorumia pyörittää? Foorumi näin käyttäjän näkökulmasta on ominaisuuksiltaan erittäin monipuolinen ja näyttää myös pyörivänkin varsin vakaasti.



Sporttaan tota meidän kunkkua kun ei se itse
kehtaa:

Softahan on siis Anqqan alusta loppuun itse
koodaama, Kaaputtimen avustuksella.

Eli isohkot propsit. Tästä syystä myös
uusien versioiden julkaiseminen on pikkasen
hidasta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Kimmohoo

Posts: 16

#86 • • Kimmohoo

Karski, 19.4.2007 13:26:

Softahan on siis Anqqan alusta loppuun itse
koodaama, Kaaputtimen avustuksella.

Eli isohkot propsit. Tästä syystä myös
uusien versioiden julkaiseminen on pikkasen
hidasta.


Jaajaa. Vaikuttaa aika mahtavalta ja hyvin tehdyltä. Onko tämä softa jostain saatavissa ilmaiseksi vai onko maksullinen vai mitenkä? En ole pykäämässä omaa foorumia (vielä) pystyyn mutta tulevaisuuden varalle olisi hyvä tietää.
Karski

Posts: 6,049

#87 • • Karski Pomon kätyri

Kimmohoo, 19.4.2007 18:54:
---
Karski, 19.4.2007 13:26:

Softahan on siis Anqqan alusta loppuun itse
koodaama, Kaaputtimen avustuksella.

Eli isohkot propsit. Tästä syystä myös
uusien versioiden julkaiseminen on pikkasen
hidasta.

---

Jaajaa. Vaikuttaa aika mahtavalta ja hyvin tehdyltä. Onko tämä softa jostain saatavissa ilmaiseksi vai onko maksullinen vai mitenkä? En ole pykäämässä omaa foorumia (vielä) pystyyn mutta tulevaisuuden varalle olisi hyvä tietää.



Asiasta mitään varsinaisesti tietämättä
veikkaan että kyseessä on sellanen
viritelmä jota ei ihan hevillä asenneta
muihin ympäristöihin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

sonni

Posts: 180

#88 • • sonni
en joutanut lukemaan kaikkea, että sori jos on jo mainittu, mutta: eikös olisi jees jos vaihtoehtoina olisi, jokeri, kanada, as in jokumuumikä, eli rautalankana manuaalikäyttöinen input-kenttä? toisi himputisti lisää peli- ja pelleilyvaraa kuin pelkkä 'jotain'. nykyisten vaihtoehtojen skaala kuitenkin on suppea, vaikkakin yleisesti kattava. vaan ajaisiko moinen oitis väärinkäytön pariin? jos kyllä, niin kuinka kekkulissa? ja tuli aivan liian monta kysymystä yhteen kappaleeseen, pahoittelut.
UzU

Posts: 2,361

#89 • • UzU [33100]

Karski, 19.4.2007 19:36:
---
Kimmohoo, 19.4.2007 18:54:
---
Karski, 19.4.2007 13:26:

Softahan on siis Anqqan alusta loppuun itse
koodaama, Kaaputtimen avustuksella.

Eli isohkot propsit. Tästä syystä myös
uusien versioiden julkaiseminen on pikkasen
hidasta.

---

Jaajaa. Vaikuttaa aika mahtavalta ja hyvin tehdyltä. Onko tämä softa jostain saatavissa ilmaiseksi vai onko maksullinen vai mitenkä? En ole pykäämässä omaa foorumia (vielä) pystyyn mutta tulevaisuuden varalle olisi hyvä tietää.

---


Asiasta mitään varsinaisesti tietämättä
veikkaan että kyseessä on sellanen
viritelmä jota ei ihan hevillä asenneta
muihin ympäristöihin.




purkkaa, liimaa, nippusiteitä, jekkistä ja muita perustarvikkeita :)
Karski

Posts: 6,049

#90 • • Karski Pomon kätyri

poro, 6.5.2007 03:48:
en joutanut lukemaan kaikkea, että sori jos on jo mainittu, mutta: eikös olisi jees jos vaihtoehtoina olisi, jokeri, kanada, as in jokumuumikä, eli rautalankana manuaalikäyttöinen input-kenttä? toisi himputisti lisää peli- ja pelleilyvaraa kuin pelkkä 'jotain'. nykyisten vaihtoehtojen skaala kuitenkin on suppea, vaikkakin yleisesti kattava. vaan ajaisiko moinen oitis väärinkäytön pariin? jos kyllä, niin kuinka kekkulissa? ja tuli aivan liian monta kysymystä yhteen kappaleeseen, pahoittelut.



Kerrotko vielä mistä puhut *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

sonni

Posts: 180

#91 • • sonni

Karski, 7.5.2007 09:14:
Kerrotko vielä mistä puhut *ding*


no noista genrehorinoista liittyen miksausten ja viisujen lisäämiseen. näyttävät muutenkin olevan väärässä topikissa.. vois itse joskus katsella päivämääriäkin enempi :)
tuitui

Posts: 1,258

#92 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Oi, muistan ne ensimmaiset paivat klubituksessa niin selkeesti. Vuosi taisi olla.........hmmm, -97 vai -98! Kuitenkin olin nuori ja viaton ja Klubitus muutti kaiken sen.

Hauskat ensi hetket koettu ja forum ylikuormitettu huolellisesti Mushi Lauran kanssa.
Pienesta ydin porukasta kasvoi kokonainen kansakunta, josta en tunne KETAAN! :D


Ehka hyva niin...


Mut kiitos klubitus ja Vaaqqu! :)

Kivaa on ollut.

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

DiamonDie

Posts: 676

#94 • • DiamonDie mediahippi

tuitui, 18.5.2007 05:09:
Oi, muistan ne ensimmaiset paivat klubituksessa niin selkeesti. Vuosi taisi olla.........hmmm, -97 vai -98! Kuitenkin olin nuori ja viaton ja Klubitus muutti kaiken sen.



Jännä miten kaikissa yhteisöissä on aina ollut ihmisiä vähintään pari vuotta ennen niiden perustamista. ;->
tuitui

Posts: 1,258

#95 • • tuitui .:Shiny disco ball:.

DiamonDie, 27.5.2007 14:19:
---
tuitui, 18.5.2007 05:09:
Oi, muistan ne ensimmaiset paivat klubituksessa niin selkeesti. Vuosi taisi olla.........hmmm, -97 vai -98! Kuitenkin olin nuori ja viaton ja Klubitus muutti kaiken sen.


---


Jännä miten kaikissa yhteisöissä on aina ollut ihmisiä vähintään pari vuotta ennen niiden perustamista. ;->



oho, jopas on vuodet paassyt leviamaan alvariinsa! :D
olin nuori ja viaton, nyt vanha ja kykenematon muistelemaan!

joo, vuosi oli 2000 tai 2001 D:

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Anny

Posts: 666

#96 • • Anny Hurricane-Munster

tuitui, 14.6.2007 08:54:
---
DiamonDie, 27.5.2007 14:19:
---
tuitui, 18.5.2007 05:09:
Oi, muistan ne ensimmaiset paivat klubituksessa niin selkeesti. Vuosi taisi olla.........hmmm, -97 vai -98! Kuitenkin olin nuori ja viaton ja Klubitus muutti kaiken sen.


---


Jännä miten kaikissa yhteisöissä on aina ollut ihmisiä vähintään pari vuotta ennen niiden perustamista. ;->

---


oho, jopas on vuodet paassyt leviamaan alvariinsa! :D
olin nuori ja viaton, nyt vanha ja kykenematon muistelemaan!

joo, vuosi oli 2000 tai 2001 D:



Hieman oli klubbari erinnäköinen tuolloin... *hymy*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

tuitui

Posts: 1,258

#97 • • tuitui .:Shiny disco ball:.

Anny, 15.6.2007 15:40:
---
tuitui, 14.6.2007 08:54:
---
DiamonDie, 27.5.2007 14:19:
---
tuitui, 18.5.2007 05:09:
Oi, muistan ne ensimmaiset paivat klubituksessa niin selkeesti. Vuosi taisi olla.........hmmm, -97 vai -98! Kuitenkin olin nuori ja viaton ja Klubitus muutti kaiken sen.


---


Jännä miten kaikissa yhteisöissä on aina ollut ihmisiä vähintään pari vuotta ennen niiden perustamista. ;->

---


oho, jopas on vuodet paassyt leviamaan alvariinsa! :D
olin nuori ja viaton, nyt vanha ja kykenematon muistelemaan!

joo, vuosi oli 2000 tai 2001 D:

---


Hieman oli klubbari erinnäköinen tuolloin... *hymy*



Joo, oli paljon ihanampi! Mut taahan oli periaatteessa niinku tarkoituksena etta kasvaisi...ja niinhan se teki..nyt haluun takas ihan pienen klubituksen missa oli ihania ihmisia ja juostiin kukkapelloilla ja kaikkee ruusuja ja sydamia<3 :D (ei vaa, ihan hyva etta kasvo, anqan pikku poikainen sai siivet!) :)

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

Goala

Posts: 332

#98 • • Goala It is your own imagination!
Onnea onnea klubitus JEE!*jiihaa*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Goala

Posts: 332

#100 • • Goala It is your own imagination!
OHO :D hyvin luettu juttu katos ja vielä vuoden myöhässä huhu.*toktok*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.