Klubbarin AA kerho! Kaikki mukaan :)

284 posts, 15 pages, 180,184 views

bansq

Posts: 931

#42 • • bansq leftfield winger.
eipä tässä mittään mutta naisella on vaan kamala alkoholiongelma.


minä.

--
plip goes on.

m1kk3

Posts: 5,560

#44 • • m1kk3 no-life
hi, I'm Mikko and I'm fucking wasted *känni*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Kolera

Posts: 4,256

#45 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Moi oon Tonppa ja myönnän ongelmani kieltämällä että minulla olisi alkoholiongelmaa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jna

Posts: 613

#46 • • Jna
Vois liittyy! Lupaan että: En dokaa enää NIIN paljoo matkan jälkeen.Vaan yritän treenata itseni kuosiin!
larzizi

Posts: 1,661

#47 • • larzizi
Taas sellanen olo, että ei kyllä oikeesti pitäis juoda enää ikinä *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

alphamagic

Posts: 3,628

#48 • • alphamagic

astaroth, 2.11.2006 12:46:
lähteekö joku kaljalle?


Ei jaksa liikkuu kun on niin kauhee krapula, onneks jääkaapissa on bissee *lmao*
Ei vais, krapula oli eilen - mut bissen kyl vois juoda tuolta kylmästä... *kuolaa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

domi

Posts: 7,069

#49 • • domi Työn sankari.

mikke, 5.11.2006 01:51:
hi, I'm Mikko and I'm fucking wasted *känni*


Olen myös Mikko, mutta en ole kännissä. En osaa juoda viinaa, joten minulla on sen suhteen paha ongelma. Kanssaihmisiä?
Danskuh

Posts: 675

#51 • • Danskuh pikku-Dee
KESÄ MENI kyl aika juopotelles..mut onneks nyt on rauhottunu ja saa jotai fiksuuki aikaseks..mut kwesäl kuuluuki vetää iha övereiks ja talvel rauhotttuu.. :) "rauhottuu"pe bilettää:D
Cloud

Posts: 2,162

#52 • • Edited Cloud Game Freak
kohtuus kaikessa ja pieniä määriä silloin tällöin pitämään terveyttäkin jo yllä.

Aikuisten jädekastike on kyllä se kunnon likööri :) Ja kyllähän sitä nyt vinkua pitää ottaa välillä kunnon ruoan kanssa (Tosin ainoa oikea yleis ruokajuoma on MAITO =P). Ja mikä se nyt on saunassa käynti ilman sidukkaa tai bisseä.

mutta muun aikaa voinkin olla AA kerhon jäsen. ne 300päivää vuodesta jolloin ei tarvitse ottaa alkomaholia.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aamu

Posts: 999

#53 • • Aamu you had me at hello
hohoho.
mun iskällä olikin viime viikolla 23v synttärit ;)

<3

et ihan hyvää läppää te heitätte!

--
Do you think the expansion will make me fat?

Sallakat

Posts: 2,220

#54 • • Sallakat jungle, baby !
hmmm tein tuon testin. Olen siis erittäin skeptinen noiden viikottaisten yms. annosmäärien suhteen. Tosin en ole ehtinyt juoda kymmeniä vuosia, joten pitkäaikaisvaikutukset ovat kai vasta esittäytymässä mulle myöhemmin.

-käytän alkoholia 312 päivänä vuodesta. Mä vastasin tohon viime aikaisten juomatottumusten perusteella. Enhän mä nyt joka viikko vuodesta juo samalla tavalla kuin esim viime viikolla, jonka perusteella tein kyselyn. Tämä laskennallinen yksi viikko tarkoittaa sitä, että tämä hienoakin hienompi testi laski mun olevan alkoholin vaikutuksen alaisena 124 vuorokautta *nauru*
-join viime vuonna 988 annosta alkoholia.
-kerroin juovani yleensä himassa, joten vuodessa juomiin kuluu karkean arvion mukaan n. 1087 euroa.
-silloin kun juon, saan juomista riippuen 269-570 kaloria alkoholista

Sain testissä mystiset 11 pistettä. hienossa pyljäs diagrammissa se tarkoittaa sitä, että mun alkoholista aiheutuvat haitat ovat keskitasoa.
Claquesous

Posts: 3,206

#55 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Moi,

Olen Jarkko ja haluan paeta todellisuutta päihteillä. Sitä paitsi se on kivaa. Siltojen alla on vielä tilaa meille kaikille.

Lihan iloista pidättäytyminen vittuun.

--
32. of December

Zapa

Posts: 1,393

#56 • • Zapa Mr Wrangler
Äääh, pilmonaatia vaan juon ja joskus harvoin jotain lillinkejä pyörittelen lasini pohjalla *piis*
Avatar
#57 • • cjet Guest
Mä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että tulevan viikonlopun jälkeen - kun firman pikkujoulut ja muut kissanristiäiset on ryypätty - en dokaa ainakaan viikkoon. *pepsodent*
KooKie

Posts: 4,338

#58 • • KooKie aka. Petress Pan

cjet, 14.11.2006 10:38:
...en dokaa ainakaan viikkoon. *pepsodent*



Meinaatko viikolla nyt ens viikon arkipäiviä? :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Beliar

Posts: 1,361

#59 • • Beliar
Kuka lähtee kaljalle? *känni*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!