Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 542,698 views

Jago

Posts: 4,039

#1321 • • Edited Jago un-trained monkee
pluristelu on kivaa*plur*

On hassua huomata kyll' miten uniikki omalla laillaan suomen konemusaskenekin tuntuu olevan. En sit' silloin tajunnut, kun siell' olin.
Taalla kaupallisen konemusan kehdossa nakee asiat jotenkin niin erilailla. Ihmiset ei oikeestaan tajua sita miten joku voi olla niin sisalla "reiviskenessa"(en diggaa sanonnasta, mutta parempaakaan en keksi), kun taalla sellaista ei sinansa ole.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#1322 • • Jago un-trained monkee
oon aika fb(klubbari addicti. heti kun kaveri menee vessaan oon taalla ja siella kirjottelemassa*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Cloud

Posts: 2,162

#1323 • • Cloud Game Freak
Polish invasion at w.o.t = automatic lose

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

mariq

Posts: 2,154

#1324 • • mariq

Replying to Olen huomannut:

Ma paatin ajatella lompakkoa ja terveytta ja olla bilettamatta pari viikkoa ja oon huomannu sen jalkeen lahes joka toinen paiva olevani paihtyneena*whaat**pepsodent**tirsk*



Toi on paha! Maaginen "teen muutoksen" -päätös saa aikaan enemmän vältetyn kaltaista toimintaa, mikäli motivaatiota ei todellisuudessa ole. Syntyy nk. mañana-ilmiö. "Mä ihan tän yhen kerran vielä nyt kun saan kun kohta sitten lopetan" *justjoo*

Itellä siis varsin samanlainen tilanne ollut tässä, joskin eri asian kanssa painiessa.

WE CAN DO IT!! *tsemppi*hali** *hymy*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#1325 • • Jago un-trained monkee

Replying to Olen huomannut:


---
Ma paatin ajatella lompakkoa ja terveytta ja olla bilettamatta pari viikkoa ja oon huomannu sen jalkeen lahes joka toinen paiva olevani paihtyneena*whaat**pepsodent**tirsk*
---


Toi on paha! Maaginen "teen muutoksen" -päätös saa aikaan enemmän vältetyn kaltaista toimintaa, mikäli motivaatiota ei todellisuudessa ole. Syntyy nk. mañana-ilmiö. "Mä ihan tän yhen kerran vielä nyt kun saan kun kohta sitten lopetan" *justjoo*

Itellä siis varsin samanlainen tilanne ollut tässä, joskin eri asian kanssa painiessa.

WE CAN DO IT!! *tsemppi*hali** *hymy*


Bilettamisen lopettaminen on ollut helppoa, mutta kun ihmiset kutsuukin kotiinsa ja rupee tarjoamaan niita drinkkeja ilmaseks iltaa istuessa on tilanne niin erilainen, ettei sita edes ensin tullut yhtistaneeksi bilettamiseen. Vaikka paihtyneena oon ollutkin on maara kuitenkin paljon piempi, kun bilettaessa ja nukkumaankin paasee joka pv lahes ajoissa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

mariq

Posts: 2,154

#1326 • • mariq

Replying to Olen huomannut:


---

---
Ma paatin ajatella lompakkoa ja terveytta ja olla bilettamatta pari viikkoa ja oon huomannu sen jalkeen lahes joka toinen paiva olevani paihtyneena*whaat**pepsodent**tirsk*
---


Toi on paha! Maaginen "teen muutoksen" -päätös saa aikaan enemmän vältetyn kaltaista toimintaa, mikäli motivaatiota ei todellisuudessa ole. Syntyy nk. mañana-ilmiö. "Mä ihan tän yhen kerran vielä nyt kun saan kun kohta sitten lopetan" *justjoo*

Itellä siis varsin samanlainen tilanne ollut tässä, joskin eri asian kanssa painiessa.

WE CAN DO IT!! *tsemppi*hali** *hymy*
---

Bilettamisen lopettaminen on ollut helppoa, mutta kun ihmiset kutsuukin kotiinsa ja rupee tarjoamaan niita drinkkeja ilmaseks iltaa istuessa on tilanne niin erilainen, ettei sita edes ensin tullut yhtistaneeksi bilettamiseen. Vaikka paihtyneena oon ollutkin on maara kuitenkin paljon piempi, kun bilettaessa ja nukkumaankin paasee joka pv lahes ajoissa



No rahaa siinä ainakin säästyy, et sikäli oot voiton puolella!
Mä en salakavalasti alkuun ees huomannu, et ku olin päättäny oikasta ruokavalion taas kuntoon, et ihan salaa vielä ton yhen naan-leivän ku se on niin hyvää, etc.. Sit jossain kohtaa havahduin et eihän tässä mitään korjausliikettä vielä oo tapahtunu! *grr* *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#1327 • • Jago un-trained monkee

Replying to Olen huomannut:


---

---

---
Ma paatin ajatella lompakkoa ja terveytta ja olla bilettamatta pari viikkoa ja oon huomannu sen jalkeen lahes joka toinen paiva olevani paihtyneena*whaat**pepsodent**tirsk*
---


Toi on paha! Maaginen "teen muutoksen" -päätös saa aikaan enemmän vältetyn kaltaista toimintaa, mikäli motivaatiota ei todellisuudessa ole. Syntyy nk. mañana-ilmiö. "Mä ihan tän yhen kerran vielä nyt kun saan kun kohta sitten lopetan" *justjoo*

Itellä siis varsin samanlainen tilanne ollut tässä, joskin eri asian kanssa painiessa.

WE CAN DO IT!! *tsemppi*hali** *hymy*
---

Bilettamisen lopettaminen on ollut helppoa, mutta kun ihmiset kutsuukin kotiinsa ja rupee tarjoamaan niita drinkkeja ilmaseks iltaa istuessa on tilanne niin erilainen, ettei sita edes ensin tullut yhtistaneeksi bilettamiseen. Vaikka paihtyneena oon ollutkin on maara kuitenkin paljon piempi, kun bilettaessa ja nukkumaankin paasee joka pv lahes ajoissa
---


No rahaa siinä ainakin säästyy, et sikäli oot voiton puolella!
Mä en salakavalasti alkuun ees huomannu, et ku olin päättäny oikasta ruokavalion taas kuntoon, et ihan salaa vielä ton yhen naan-leivän ku se on niin hyvää, etc.. Sit jossain kohtaa havahduin et eihän tässä mitään korjausliikettä vielä oo tapahtunu! *grr* *nauru*


Vaihoit vaan leipämerkkiä*nauru*
Joo raha oon saastany ja se on sentaan jo jotain =)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#1328 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että viime aikoina minua vetää sininen väri hyvin voimakkaasti puoleensa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Oj

Posts: 1,349

#1329 • • Oj Keep it FILTHY
Etten käy täällä enää ku about kerran kuussa *ding* ..joskus tuli vähintää kerran päiväs seurailtuu!

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Hyttynen

Posts: 168

#1331 • • Hyttynen

Replying to Olen huomannut:

Etten käy täällä enää ku about kerran kuussa *ding* ..joskus tuli vähintää kerran päiväs seurailtuu!



Etpä ole paljoa menettänyt=)
nazarie

Posts: 176

#1332 • • nazarie saapasjalkakissa
Olen huomannut että vaikka yrittää olla kiva kaikille niin aina jostain suunnasta joku keksii jotain selän takana juoruilua *uuh* Menee ihan hukkaan kaikki mukavuus jos saman tuloksen saa vaan vittuilemalla kaikille.

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

Sssan*

Posts: 651

#1333 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Replying to Olen huomannut:

Olen huomannut että vaikka yrittää olla kiva kaikille niin aina jostain suunnasta joku keksii jotain selän takana juoruilua *uuh* Menee ihan hukkaan kaikki mukavuus jos saman tuloksen saa vaan vittuilemalla kaikille.



Ei kai kannata liikaa YrItTäÄ olla kiva *vink*
Mä oon kyllä itseasiassa huomannu kans saman et joitain ihmisiä vtuttaa ja ottaa päähän positiivisen, pirteen ja avoimen elämänasenteen omaavat ihmiset!... Jos hymyilyttää ja näkee kaikessa jotain hyvää niin PHYI! Jotain on siinä ihmisessä vialla ja pitää alkaa vttuileen... Apua people mikä teitä vaivaa....
PLUR my life *sydän* Mä ainakin haluun kaikille hyvää :) :)

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Sssan*

Posts: 651

#1334 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Replying to Olen huomannut:

pluristelu on kivaa*plur*

On hassua huomata kyll' miten uniikki omalla laillaan suomen konemusaskenekin tuntuu olevan. En sit' silloin tajunnut, kun siell' olin.
Taalla kaupallisen konemusan kehdossa nakee asiat jotenkin niin erilailla. Ihmiset ei oikeestaan tajua sita miten joku voi olla niin sisalla "reiviskenessa"(en diggaa sanonnasta, mutta parempaakaan en keksi), kun taalla sellaista ei sinansa ole.



PLURistelu on aivan ihanaaaaa *pihkassa*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Jago

Posts: 4,039

#1336 • • Jago un-trained monkee

Replying to Olen huomannut:

Olen huomannut että viime aikoina minua vetää sininen väri hyvin voimakkaasti puoleensa.


Johtuneekohan tämä väriassosiaatiosta jota oot väriteorian kautta viimevuosina harjoittanut?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

domi

Posts: 7,069

#1337 • • Edited domi Työn sankari.
Olen huomannut että nostalgiahimoissani vietän klubbarissa enemmän ja enemmän aikaa.

PS. 7000 postausta täyttä asiaa!
tommib

Posts: 3,204

#1338 • • tommib
En vaan osaa näyttää/pukeutua/harrastaa ikäni vaatimalla tavalla. 36v reivaaja, ei peruserkki ja lähdössä Syndicateen sekä ihan innolla 2015 Star Wars Celebrationiin Jenkkeihin. Harrastaa sarjakuvaa, mangaa/animea, leffoja, kerää figuureita jne. What´s wrong with me? Just don´t cure me, I´m having too much fun *pihkassa*
Hendryk

Posts: 510

#1339 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Miinaharava pelittää parhaiten doupattuna.

Alitin aikoinaan ensimmäisen kerran 200 sekuntia vaikealla tasolla viiden siiderin vauhtivillenä.

Eilen taoin tulokseksi 161 sekuntia kolmiolääketokkurassa.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

oooo

Posts: 1,249

#1340 • • oooo
...ikäännyn...

Sillai vahvasti, hmm *jeesus* *hmph*