kuvien lisäys

25 posts, 2 pages, 17,393 views

Sallakat

Posts: 2,220

#1 • • Sallakat jungle, baby !
kuinka helvetin vaikeata voi olla yksien stnan kuvien lisäys?!?!?!?
Ekan 5 kuvan satsin latasin ja heti kättelyssä VAIN yksi kuva suostui menemään läpi. Ei edes kestänyt kauaa vaikka piti, pari sekuntia.

Sittemmin olen yrittänyt lisätä luonnollisesti lisää kuvia, mutta en tiedä paljon se KAUAN pitäisi olla, mutt eihän nyt kukaan voi helvetti puolta tuntia odottaa! Hermot ei kestä.

Ja missä vaiheessa niitä nickejäkin sitten muka lisäillään? eipä tullut sellaista kohtaa vastaan vielä vaikka se yks hiton kuva onnistuikin menee läpi jotenkin.

helvetin helveti.
Exlex

Posts: 497

#2 • • Exlex
Hold your horses!

Sallakat, 21.7.2006 14:19:
---8<---
Ja missä vaiheessa niitä nickejäkin sitten muka lisäillään? eipä tullut sellaista kohtaa vastaan vielä vaikka se yks hiton kuva onnistuikin menee läpi jotenkin.

helvetin helveti.



kuvat >> kuvien hallinta >> [valitse kuva klikkaamalla] >> [kirjoita kuvassa olevien nickit tiedot-kentään, erota nimet pilkulla]
Sallakat

Posts: 2,220

#3 • • Sallakat jungle, baby !

Exlex, 21.7.2006 14:30:
Hold your horses!


---


---


kuvat >> kuvien hallinta >> [valitse kuva klikkaamalla] >> [kirjoita kuvassa olevien nickit tiedot-kentään, erota nimet pilkulla]



Niin eli nyt kun se yksi ainokainen kuva sitten ehti mennä hyväksynnänkin läpi JO niin nickien lisäys on myöhässä!? kiva
Avatar
#4 • • astaroth Guest

Sallakat, 21.7.2006 14:32:
Niin eli nyt kun se yksi ainokainen kuva sitten ehti mennä hyväksynnänkin läpi JO niin nickien lisäys on myöhässä!? kiva


voit lisätä ne kuvastossakin, jos olet kuvat itse lähettänyt
Exlex

Posts: 497

#5 • • Exlex

Sallakat, 21.7.2006 14:32:

Niin eli nyt kun se yksi ainokainen kuva sitten ehti mennä hyväksynnänkin läpi JO niin nickien lisäys on myöhässä!? kiva



Ota ihan rauhassa :D Mitään peruuttamatonta ei oo tapahtunut.

Met nyt vaan kuvastoon, painat kuvien hallinta -painiketta, valitset sen yhden ainokaisen kuvasi, sen alla näkyy tiedot -kenttä johon voit naputella nickit.
Caro²

Posts: 5,301

#6 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Sallakat, 21.7.2006 14:19:
Ja missä vaiheessa niitä nickejäkin sitten muka lisäillään? eipä tullut sellaista kohtaa vastaan vielä vaikka se yks hiton kuva onnistuikin menee läpi jotenkin.


Kun olet valinnut lähetettävät kuvat, ja painanut [Lähetä kuvat]-nappia, niin menee tovi kunnes tulee sivu jossa on kaikki lähetetyt kuvat listattuna. Kaksi vierekkäin, monta allekain. Kuvien alla on muistaakseni pieni rivi johon voi lisätä "kuvan tiedot" = Henkilöiden nimet. Sitten sivun alaosassa oli muistaakseni nappi "Tallenna" tai jotain.. En o hetkeen lisäny, muta noin se muistaakseni meni.

Jos ei sillä selaimella toimi jota käytät, suosittelen kokeilemaan jotakin toista webbiselainta, jos se vika olis vaikka siinä.

PS. Jos olet onnistu lähettämään kuvia klubbariin ilman nimiä, ni nimiä voi lisäillä kuviin samalla kun katselee omia kuvia. Muiden kuviin ei pysty laittamaan nimiä (sinänsä valitettavaa).
Sallakat

Posts: 2,220

#7 • • Sallakat jungle, baby !
okei toi nickien lisäys sujui kivuttomasti. Pahoittelen etten suutuspäissäni sitä juttua itse selvittänyt. Nyt vain mättää toi kuvien lisäys.
kuinka kauan on KAUAN?

ei vaan tuu yksikään muu kuva perille edes siedettävällä nopeudella *senkin**senkin**senkin*
Verano

Posts: 4,649

#8 • • Verano Merituuli

Sallakat, 21.7.2006 14:45:
kuinka kauan on KAUAN?

ei vaan tuu yksikään muu kuva perille edes siedettävällä nopeudella *senkin**senkin**senkin*



Anqqahan elää ja hengittää ihan vain jotta voisi palvella teitä Teidän Ylhäisyytenne.
Sallakat

Posts: 2,220

#9 • • Edited Sallakat jungle, baby !

Verano, 21.7.2006 14:50:

Anqqahan elää ja hengittää ihan vain jotta voisi palvella teitä Teidän Ylhäisyytenne.



No kun en aivan kuvitellut, että se herra Anqqa on siellä koneella itse ottamassa minun kuviani vastaan, vaan ehkä tässä joku editori voisi hoitaa itse kuvien koneelta klubitukselle siirron ja mikä nyt voisi olla jotenkin epätoiminnoissa *toktok*
Sallakat

Posts: 2,220

#11 • • Sallakat jungle, baby !
okei, eli nyt odotin tunnin eikä vieläkään tapahtunut mitään. Voiko olla mahdollista, että tässä on joku ongelmatilanne kyseessä?

Olen samalla irkannut ja eri selain ikkunassa tutkinut netin ihmeellistä maailmaa samalla kun tämä kuvien prosessointi oli olevinaan käynnissä, kai se nyt ON mahdollista ??

Kuinka kauan teillä on kestänyt kuvien uploadaamisessa, tuo tunti (ennenkuin taas loppui kärsivällisyys) on tuhottoman pitkä aika 1-5 kuvan lataamiseen *eikä*
UnityF

Posts: 15,721

#12 • • UnityF joo just se

Sallakat, 21.7.2006 16:13:
okei, eli nyt odotin tunnin eikä vieläkään tapahtunut mitään. Voiko olla mahdollista, että tässä on joku ongelmatilanne kyseessä?

Olen samalla irkannut ja eri selain ikkunassa tutkinut netin ihmeellistä maailmaa samalla kun tämä kuvien prosessointi oli olevinaan käynnissä, kai se nyt ON mahdollista ??

Kuinka kauan teillä on kestänyt kuvien uploadaamisessa, tuo tunti (ennenkuin taas loppui kärsivällisyys) on tuhottoman pitkä aika 1-5 kuvan lataamiseen *eikä*



ootko tarkistanu että ne kuvat on oikeen kokoisia?
kun mä kerran koitin tunkee liian isoja kuvia niin se just jumittu sit tajusin vasta et hmm.. vähän liian isoja *hymy*
Sallakat

Posts: 2,220

#13 • • Edited Sallakat jungle, baby !

UnityF, 21.7.2006 16:15:

ootko tarkistanu että ne kuvat on oikeen kokoisia?
kun mä kerran koitin tunkee liian isoja kuvia niin se just jumittu sit tajusin vasta et hmm.. vähän liian isoja *hymy*



Luulin muokanneeni kuvat oikean kokoisiksi, ennenkuin kultaseni muistutti, että paljon se 250 oikeasti on megoina *lmao**aplodit*

kiitos avuista vaan kaikille!
Occu

Posts: 2,528

#14 • • Occu
:D

--
..::MOI::..

tryktou

Posts: 103

#15 • • tryktou no sir, I dont like it!
Kuinka lisätään oma forum avatari? *ding*
En vain osaa *blush*
tryktou

Posts: 103

#16 • • tryktou no sir, I dont like it!
Tak*hihu*
¡ Previous post a couple of years ago !
fiilistyttö

Posts: 95

#17 • • fiilistyttö *ihan pärähtäny*
täs on omien kuvien hyväksymiseen menny jo viikko.. Kuvat on oikeen kokosia.. Nick.t laitettu... Kauan yleensä menee ku kuvat julkastaa.. kuukaus? xD
Bileist on kulunu koht kaks viikkoo..
Klubitus vois vaan laittaa ne ilman mitään tarkasteluita ja jos jotain ei miellytä kuva missä hän esintyy niin voihan sitä kuvan poistoakin pyytää..
Tässä vaan kulutetaan hermosoluja liikaa.. mun myös muiden..

--
*ihan pärähtäny*

Lyra

Posts: 666

#18 • • Lyra
Joo eli kannattaa lukea tarkasti ne säännöt _ennen_ kuvien lisäämistä.

kuvat lisäillään onnline sitämukan kun ne siellä jonossa on ja max. 3 kuvastoo päivässä eli jos tapahtumarikkaan viikonlopun jälkeen on monta kuvastoa jonossa niin kuvia tulee julki pikkuhiljaa.

Tosiaan klubitus ei työllistä ketään kokopäiväisesti joten kuvien hyväksyminen menee ihan modejen palkkaduunin/kiireisyyden mukaan.

fiilistytön tapauksessa kuvasto oli niin rajatapauksia täynnä eli epätarkkoja/sumuisia/täysin mustia kuvia joten kuvasto hillui aika kauan linjoilla venaten meneekö koko kuvasto roskiin vai ei.. (niin ja nick:t ei ole pakollisia :})
Just tän takia kuvia ei voi laittaa suoraan julki ilman moderoimista, klubituksella on tietty taso ja niissä säännöissä tosiaan lukee mm. että epätarkat ja savuiset kuvat saa jättää lisäämättä tänne. - voi sit lisää omat kuvat esim omalle sivustolle ja linkkaa klubitukseen jos silti tuntuu!

Mut onneks kuvaamisessa on se hyvä puoli että kokoajan oppii! eli seuraavat kuvat onkin sit jo skarpimpia toivottavasti :}


p.s. hillitön kiroileminen julkisesti modeille ei varmaan ainakaan nopeuta kuvien lisäystä :D eli hienosti aloitettu topik!
lohikarme

Posts: 1,730

#19 • • lohikarme RitariVittupää
le epic <3

--
Qualis artifex pereo