Milloin olet viimeksi saanut kukkia?

352 posts, 18 pages, 144,355 views

Adorable

Posts: 103

#301 • • Adorable

isokeksi, 13.5.2008 13:31:
Kyllä siitä on aikaa.. Ihan reilusti viime vuoden puolelle mennään. Kukat on kyllä kivoja*sydän* mutta mä osaan jotenkin tappaa kaikki sellatteet kukat ja kasvit, jotka tarvii vähääkään huolenpitoa. Nim.merk. tapoin bambutikun.



Sama vika. Käsissäni on kuollut jopa 4 kaktusta *hmph*
isokeksi

Posts: 260

#302 • • isokeksi iskekosi

Adorable, 13.5.2008 13:47:
---
isokeksi, 13.5.2008 13:31:
Kyllä siitä on aikaa.. Ihan reilusti viime vuoden puolelle mennään. Kukat on kyllä kivoja*sydän* mutta mä osaan jotenkin tappaa kaikki sellatteet kukat ja kasvit, jotka tarvii vähääkään huolenpitoa. Nim.merk. tapoin bambutikun.

---
Sama vika. Käsissäni on kuollut jopa 4 kaktusta *hmph*



Joo, nekin on aika vaikee pitää elossa! *tirsk*
Nasutin

Posts: 265

#303 • • Nasutin
En edes muista!!! Joskus pari vuotta sitten varmaan!!! Enkä saanu ees äitienpäivänä... Yhyyy... No ehkä kestän, 3,5v ei kuitenkaan pysty ite hakee niitä kaupasta! :D Mut toisaalta, täälläkin tapetaan kaktukset ja bambut eli ehkä mulle ei rehuja kauheasti kannata raahatakkaan!!!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Avatar
#304 • • Edited REivaaja Guest
Koskaan!!! Mix Miehille ei anneta kukkia? Kysympähän vaan! Tasa-arvoa haen tähänkin epäkohtaan!
No okei, pari ruusua on tullut... Mutta silti!!!! Mä oon ostanu naisille ainakin 200€ kukkia, eli oon pahasti miinuksella!! Ja nyt varsinki kulut on noussu ku ei voi muuten muistaa. Otan kukkalahjoituksia vastaan tunteella tai ilman -sinä päätät.
Mimir

Posts: 1,366

#305 • • Mimir Rouva Yninä

REivaaja, 13.5.2008 15:14:
Koskaan!!! Mix Miehille ei anneta kukkia? Kysympähän vaan! Tasa-arvoa haen tähänkin epäkohtaan!



Mä toin miehelle kukkia pari viikkoa sitten. Oli kuulema epäilyttävää *tirsk*

--
[Wings are growing on her.]

UnityF

Posts: 15,721

#306 • • UnityF joo just se

REivaaja, 13.5.2008 15:14:
Mix Miehille ei anneta kukkia? Kysympähän vaan!



Tota kysy mun mieskin joku vuos sitten. *hih* Sit ostin sille viherkasveja ja jos en olis niitä hoitanu niin ne olis jo kuollu aikoja sitten. Leikkokukkiakin tuli kerran hankittua ja ne oli paketissa kunnes mä laitoin ne veteen. *grr* Siksi ainakin meillä ei osteta enää miehelle kukkia vaan ostellaan ne kotiin. *hymy*


Itse sain äitienpäivänä ruusuja ja tulppaaneja. *plur*
Miltzu

Posts: 188

#307 • • Miltzu
Näin tän threadin uusissa ja rupesin miettimään että enpä todellakaan muista. Kai mä oon jonkun baariruusun jossain saanut joskus vuonna miekka ja kivi. Itse asiassa Romanceissa viime syksynä kun niitä siellä ovella naisille jaettiin. Niin että sen olis joku ihan mua varten ostanut ja hankkinut niin en todellakaan muista.

Surullista.

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#308 • • Aziz Combat Fighter
Toissa syntymäpäivänä kimpun keltasia ruusuja <3 :)

Enpä oo sen jälkeen saanut.

Se kyllä lämmitti sielua, vaikka mies olenkin :)
Avatar
#309 • • Annakins Guest
Viime viikolla hotellihuoneeseen yhdeltä frendiltä *nauru*
Fakiiri

Posts: 462

#310 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Varmaan ripille päästessä *ding*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

djbege

Posts: 264

#311 • • djbege
Sain ruusun viime perjantaina ryhmäni lapsen perheeltä. Jee.

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

anis

Posts: 2,451

#312 • • anis
Eilen sain ison tulipunaisen ruusun joka on nyt telkkarin päällä kämppää koristamassa *plur*. En ollukkaa saanu kukkia aikoihin!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Eruska

Posts: 70

#313 • • Eruska
en ikinä *uuh*

--
&quot;CyBeRNeTiC TrOlL

pululu

Posts: 1,102

#314 • • pululu .jemmutti.
Elokuun alkupuolella ihanan gerberakimpun. Oli vähän Romeo + Julia -touhua ilmassa, kun toinen kurkotteli parvekkeelle *tirsk*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Jutu

Posts: 3,054

#317 • • Jutu Blondi
Viimeksi taisin saada kukkia toukokuussa kun pääsin sairaalasta pois. Seuraavan kerran saan todennäköisesti joulukuussa kun oon tullut takaisin Suomeen *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#318 • • Sunshine^82 Guest
kesällä kun valmistu.. *igor*