Julisteiden/flaiereiden levitystä (Helsinki)

12 posts, 1 page, 15,855 views

*timo

Posts: 102

#1 • • Edited *timo
Käyn omien tapahtumien julisteita ja flaiereita heittämässä kaupungille sen verran usein, että jonkinnäköisestä keskittämisestä vois olla etua mulle ja muille...

eli voin kohtuullista korvausta vastaan levittää samalla muiden julisteita/flaiereita lähinnä akselilla Kallio/Keskusta/Punavuori. Jos kiinnostuneita löytyy, niin voin tehdä rundin kerran viikossa, esim. tiistaina.

kohtuullinen korvaus vois olla esim.

50 / 50 julistetta eli n. 1/juliste
25 / 500 flaieria eli n. 1/20flaieriä

jätän julisteita yhden ja flaiereita n. 20 per paikka.

[email protected] 050-5456781

p.s. en liimaa kadulle, vaan ainoastaan kahviloihin, baareihin, ravintoloihin, levykauppoihin ja vaatekauppoihin etc...
*timo

Posts: 102

#4 • • *timo
Taas olis mahdollisuus saada mainokset kadulle. Oon menossa tän viikon lopussa ja ens viikon alussa kierrokselle.

Levitän siis kahviloihin, baareihin, levykauppoihin, vaatekauppoihin, yliopistolle etc. Listassa on noin 100 paikkaa.
Beliar

Posts: 1,361

#5 • • Beliar
matematiikkaa: 100 paikkaa, 1 juliste ja kaksikymmentä flabaa per paikka. Tästä saadaan yhden flaba+julistekierroksen hinnaksi 200 euroa... jos satut samalla jaolla tekeen 5 asiakasta, se tekee tuloo tonnin per keikka. Kuukausi ennen tapahtumaa, jakoväli 2 kertaa viikossa, eli kahdeksan keikkaa, tulee kahdeksan tonnia pätäkkää! Hyvät kuukausiansiot! *whaat*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Juhgu

Posts: 7,921

#6 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Beliar, 29.10.2006 23:37:
kahdeksan tonnia pätäkkää! *whaat*



Jooooo hei, hyvät massit! Siis kun saa 4000 julistetta ja 80 000 flaikkua jaettavaksi. Siinä vois jo tulla selkäkin vähän kipeäksi :D plus tietty aika joviaalia niiltä sadalta liikkeeltä vastaanottaa joka kuukausi 40 julistetta ja 800 flyeriä.

Onneksi olkoon 666. viestisi johdosta, btw.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

SikaihQ

Posts: 485

#7 • • SikaihQ faijas

Juhgu, 30.10.2006 01:07:
---
Beliar, 29.10.2006 23:37:
kahdeksan tonnia pätäkkää! *whaat*
---


Jooooo hei, hyvät massit! Siis kun saa 4000 julistetta ja 80 000 flaikkua jaettavaksi. Siinä vois jo tulla selkäkin vähän kipeäksi :D plus tietty aika joviaalia niiltä sadalta liikkeeltä vastaanottaa joka kuukausi 40 julistetta ja 800 flyeriä.

Onneksi olkoon 666. viestisi johdosta, btw.



I *sydän* matematiikka
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

*timo, 24.4.2006 20:48:
50 / 50 julistetta eli n. 1/juliste
25 / 500 flaieria eli n. 1/20flaieriä



Mistä nää hinnat on revitty? Kuka tollasia maksaa kenellekkään? 1juliste = 1e

Jos joku promoottori oikeesti ton maksaa niin mä vaihdan alaa flaba jakariks ja julisteiden laittajaks *lmao*

Mulle saa kans tarjoo tälläsiä keikkoja *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jago

Posts: 4,039

#9 • • Jago un-trained monkee
aika korkee tulis hinnaks tunnilta*täh*
silloin kun itte oon tota tehnyt, oon tehny sitä tuntipalkkalaisena

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

UnityF

Posts: 15,721

#10 • • UnityF joo just se
Mä oisin miljonääri jos tollaisia liksoja olisin saanu kun tota hommaa tein...

No se ei oo tyhmä joka pyytää vaain tyhmä joka maksaa.
DJ Rx

Posts: 2,527

#11 • • DJ Rx FINRG Recordings
joo aika hinnat olet kyllä repinyt noille hommille... Noh, toivotaan että asiakkaita riittää...

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

lilius

Posts: 719

#12 • • Edited lilius
Aika hyvä... mut pitäkää sit omanatietona, kun saattaa tulla äkkiä kilpailua tuolta postin/jakajien suunnalta...

..paljos sitä saikaan lehdenjaosta alueelta?? ;)

(tietenkin riippuu alueen koosta..)

..lehdenjakajan palkka taitaa olla siinä n. 8 euroa tunti... ja nopeasti laskettuna aikaisempi oletus 8000 euroa / 8 euroa = 1000 tuntia => jos 40 tuntia viikossa => 1000/40 = 25 viikkoa => n. 6kk ja puhtaana kätöseen pimeesti?? ... palkka kohillaan! ;)