Finnish Club Awards 2005

76 posts, 4 pages, 54,766 views

iam

Posts: 3,085

#41 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

JussiS, 1.4.2006 14:44:
Anqqan ja Joonaksen huumorintajun tuntien ei olis lainkaan yllättävää et ne vaan ilmottaa siitä aprillipäivänä ;)


Mietin ihan samaa.. kävin heti ensimmäisenä tsekkaamassa ko. domainin saatavuuttakin (vapaana on) koska rupes epäilyttämään.
%

Posts: 568

#42 • • %
Ei toiminut mulle, jotenkin vähän liian överiks heitetty toi homma klubinum *iloinen*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Freja

Posts: 8,774

#43 • • Freja Sihteeri

Infiana, 1.4.2006 10:48:
Höh... Miks paljastitte? Mä uskoin jo ihan täysillä, ja rupesin funtsimaan miten ne toteuttaa esim. kuvagallerioiden ja foorumeiden yhdistämisen*ding*



Mäkin ihmettelin ekana että mites nää hommat sitten yhdistetään ja häh. Nyrpistin myös nokkaani tyhmän kuuloselle nimelle. *blush* Pila kyllä paljastui aika äkkiä kun luin sitten myös tän topikin.. Mut mä ainakin menin halpaan. Olenhan punapää *pepsodent* *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#44 • • Verano Merituuli
Avasin Klubbarin aamupäivällä yhden frendin profiilin kohdalta ja tottakai ensin luulin, että hän on pistänyt profiilinsa uuteen uskoon. Ihmettelin vain mistä hän on ton Klubinumin repäissyt :D

JussiS, 1.4.2006 14:44:
Anqqan ja Joonaksen huumorintajun tuntien ei olis lainkaan yllättävää et ne vaan ilmottaa siitä aprillipäivänä ;)



Tää tuli mulle kanssa mieleen, anqqa vielä pistänyt jengin "spoilaamaan" jotta juttu menisi täydestä.

Ja nää aprikoinnit ois pitänyt tietty jättää väliin, ettei oikeesti spoilata jos forumit onkin yhdistymässä ja aprillipila onkin aprillipila :D
iam

Posts: 3,085

#45 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

Verano, 1.4.2006 15:32:
Ja nää aprikoinnit ois pitänyt tietty jättää väliin, ettei oikeesti spoilata jos forumit onkin yhdistymässä ja aprillipila onkin aprillipila :D


Aivan.. tää oli niin ilmeinen aprillipila, että ehkä se oikea pila onkin vielä näkemättä *hymy*
Juhgu

Posts: 7,921

#46 • • Juhgu Virnistelijä
Yhet spoilaa heti :E

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

display23

Posts: 3,069

#47 • • display23
Äänestys näköjään päättyikin juuri.
Miten musta tuntuu, että jäänyt tänä vuonna jotenkin pimentoon Awardsit?
Ennen ollut ainakin enempi hypetystä.
akir0

Posts: 2,554

#48 • • akir0 idleRPG champion 2009

Galrav, 2.5.2006 07:48:
Äänestys näköjään päättyikin juuri.
Miten musta tuntuu, että jäänyt tänä vuonna jotenkin pimentoon Awardsit?
Ennen ollut ainakin enempi hypetystä.



Sama fiilis, mutta johtuiskohan siitä, että tulokset on aina samat? :)
Caro²

Posts: 5,301

#49 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Voiskohan tämän viimevuoden proggisen polkasta käyntiin vähän aikaisemmin, ettei puolessa välissä vuotta 2007?
Daniel Braun

Posts: 1,626

#50 • • Daniel Braun wednesday?
laivalla taas voitais näitä juhlia :)
Haaveissa vaan taitaa tuo olla... :(
Karski

Posts: 6,049

#51 • • Edited Karski Pomon kätyri
Tuleekohan näitä tänä vuonna lainkaan.

Tän maan skene on niin staattinen että
näistä äänestyksistä menee maku, kun
joka vuosi samat nimet juhlii. Jollain
tavalla tota konseptia pitäis kehittää,
että se kiinnostais ihmisiä vuodesta toiseen.
Viime vuonnahan ei järjestetty edes palkinnon-
jakotilaisuutta, joka entisestään söi kiinnostavuutta
ja uskottavuutta.

Edit. En muuten tajua tän topicin elinkaarta -
miten tästä tuli FCA 2005 -topicci :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

nuance

Posts: 1,963

#53 • • nuance cov ops, combat, sunrise
byhy. mäkin jäin kaipaa palkinnonjakoa. oisin halunnu laserkaiverretun kultaisen anustapin ja pusun anqalta *sydän*
sts

Posts: 7,969

#54 • • sts Sama pyynti aitta!

Karski, 19.2.2007 09:43:
Tuleekohan näitä tänä vuonna lainkaan.

Tän maan skene on niin staattinen että
näistä äänestyksistä menee maku, kun
joka vuosi samat nimet juhlii. Jollain
tavalla tota konseptia pitäis kehittää,
että se kiinnostais ihmisiä vuodesta toiseen.
Viime vuonnahan ei järjestetty edes palkinnon-
jakotilaisuutta, joka entisestään söi kiinnostavuutta
ja uskottavuutta.

Edit. En muuten tajua tän topicin elinkaarta -
miten tästä tuli FCA 2005 -topicci :D



Musta helppo tapa tuota muokata olis että esim best dj / best new dj kategoriassa ei voisi olla nominaattina edellisen kahden vuoden voittaneet (jos olisi vain vuoden niin se olis proteus-orkidea-proteus-orkidea-proteus-orkidea) ;D
Jussi Soro

Posts: 6,385

#55 • • Jussi Soro choon!

sts, 25.2.2007 17:45:
Musta helppo tapa tuota muokata olis että esim best dj / best new dj kategoriassa ei voisi olla nominaattina edellisen kahden vuoden voittaneet (jos olisi vain vuoden niin se olis proteus-orkidea-proteus-orkidea-proteus-orkidea) ;D


En mä välttämättä lähtis tähänkään. Suomessa on selkeesti kaks muita suositumpaa dj:tä, ja kyllä mä oon valmis antamaan arvostuksen heille vuodesta toiseen - nää jätkät on kuitenkin ansainneet sen omalla pitkäjänteisellä työllään.

Paras tuottaja -kategoriaa taas voisi muokata niin, että kyseisenä vuonna pitäisi olla tullut levy/sinkku ulos. Ja Best new/upcoming -kisaan ei pääse kerran ehdolla olleet.

Klubikategorioissa vastaavat, eli klubilla pitää olla toimintaa kyseisen vuoden aikana. Myöskin joku "Best new club" vois olla mielenkiintoinen valita.
sts

Posts: 7,969

#56 • • sts Sama pyynti aitta!

JussiS, 25.2.2007 18:11:
---
sts, 25.2.2007 17:45:
Musta helppo tapa tuota muokata olis että esim best dj / best new dj kategoriassa ei voisi olla nominaattina edellisen kahden vuoden voittaneet (jos olisi vain vuoden niin se olis proteus-orkidea-proteus-orkidea-proteus-orkidea) ;D

---

En mä välttämättä lähtis tähänkään. Suomessa on selkeesti kaks muita suositumpaa dj:tä, ja kyllä mä oon valmis antamaan arvostuksen heille vuodesta toiseen - nää jätkät on kuitenkin ansainneet sen omalla pitkäjänteisellä työllään.

Paras tuottaja -kategoriaa taas voisi muokata niin, että kyseisenä vuonna pitäisi olla tullut levy/sinkku ulos. Ja Best new/upcoming -kisaan ei pääse kerran ehdolla olleet.

Klubikategorioissa vastaavat, eli klubilla pitää olla toimintaa kyseisen vuoden aikana. Myöskin joku "Best new club" vois olla mielenkiintoinen valita.



You speak wise words.
villelope

Posts: 2,846

#57 • • villelope Lope of Lope & Kantola

JussiS, 25.2.2007 18:11:
---
Ja Best new/upcoming -kisaan ei pääse kerran ehdolla olleet.


best new -kategorioista saa mielestäni huoletta tiputtaa pois edellisvuoden nominaateiksi päässeet. Tosin tässä valtakunnassa DJ:nä breikkaaminen on aika pitkä prosessi, läpi pääseminen voi viedä vuosia.

JussiS, 25.2.2007 18:11:
---
Klubikategorioissa vastaavat, eli klubilla pitää olla toimintaa kyseisen vuoden aikana. Myöskin joku "Best new club" vois olla mielenkiintoinen valita.


Kannatetaan.
DJ Rx

Posts: 2,527

#58 • • DJ Rx FINRG Recordings

JussiS, 25.2.2007 18:11:
---
sts, 25.2.2007 17:45:
Musta helppo tapa tuota muokata olis että esim best dj / best new dj kategoriassa ei voisi olla nominaattina edellisen kahden vuoden voittaneet (jos olisi vain vuoden niin se olis proteus-orkidea-proteus-orkidea-proteus-orkidea) ;D

---

En mä välttämättä lähtis tähänkään. Suomessa on selkeesti kaks muita suositumpaa dj:tä, ja kyllä mä oon valmis antamaan arvostuksen heille vuodesta toiseen - nää jätkät on kuitenkin ansainneet sen omalla pitkäjänteisellä työllään.

Paras tuottaja -kategoriaa taas voisi muokata niin, että kyseisenä vuonna pitäisi olla tullut levy/sinkku ulos. Ja Best new/upcoming -kisaan ei pääse kerran ehdolla olleet.

Klubikategorioissa vastaavat, eli klubilla pitää olla toimintaa kyseisen vuoden aikana. Myöskin joku "Best new club" vois olla mielenkiintoinen valita.



joo tuossakin on vielä muutamia porsaanreikisä, esim. ton perusteella esim. meikäläinen vois olla ehdolla best new new / upcoming dj kun en ole koskaan ollut ehdolla *vink*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#59 • • Jussi Soro choon!

Rx, 25.2.2007 19:12:
joo tuossakin on vielä muutamia porsaanreikisä, esim. ton perusteella esim. meikäläinen vois olla ehdolla best new new / upcoming dj kun en ole koskaan ollut ehdolla *vink*


Mun mielestä raati vois päättää myös että ketä tohon päästetään. Mielestäni kuitenkaan sä et kauheen uus tai ees nouseva oo...
DJ Rx

Posts: 2,527

#60 • • DJ Rx FINRG Recordings

JussiS, 25.2.2007 19:15:
---
Rx, 25.2.2007 19:12:
joo tuossakin on vielä muutamia porsaanreikisä, esim. ton perusteella esim. meikäläinen vois olla ehdolla best new new / upcoming dj kun en ole koskaan ollut ehdolla *vink*

---

... tai ees nouseva oo...



thanks mate! *nauru*

joo taas jos ehdokkaita valitsemaan valitaan joku arvon raati, mun mielestä homma menee siinä kohtiin pipariksi, kumminkin pärstäkertoimen perusteella mennään sitten hyvinkin paljon menestyksestä tai työmäärästä / näkyvyydestä riippumatta... esim. syy miksi meikäläinen ei ole koskaan ollut ehdolla paras uusi dj kategoriassa johtuipi siitä että joskus vuonna apinanpää allekirjoittanut sai erittäin huomattavan nominaattiäänistä, mutta silloin skaboissa vaikuttanut raati katsoi ettei allekirjoittaneen meriittit (musiikkityylistä johtuen) riittäneet äänistä huolimatta skabaan mukaan... seuraavana vuonna sitten taisikin olla jo tilanne että meikäläistä ei ko. gategoriaan enää huolittu oman profiilin noston takia...

loppukaneettina siis etten ole kovin innostunut siitä että joku ennalta määrätty raati alkaa päättämään siitä että kenellä on tarpeeksi meriittejä ja kellä ei osallituakseen awardseihin... mun mielestä kansa päättäköön ilman minkään näköistä raatia siitä ketkä nominaattiehdokkuudet ansaitsevat. ei tarvi katsoa kun tuonne saarivaltakunnan suuntaan mihin raadin käyttö on johtanut hard dance awardseissa... tässä mun pari penniä :)

olis mukava saada levy-yhtiö kategoria kanssa pikku hiljaa awardseihin, nyt kun noita suomalaisia levy-yhtiötäkin alkaa sen verran olemaan, että siitä voitaisi jo kunnolliset skabat saada aikaan... :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.