Tulevat menneet tapahtumat: Colors Festifail 2008 6.9.2008

165 posts, 9 pages, 89,000 views

Sepistö

Posts: 621

#41 • • Sepistö eläin saalistaja
ittelle pisti silmään se roadie x-stream savukone wc-stagella
hemuz

Posts: 2,178

#42 • • hemuz kätevä emäntä
Ainii saisko piisilistoi, nii vois kuunella kotonaki kaikkii niit ihkui piisei *plur*
Freja

Posts: 8,774

#43 • • Freja Sihteeri
Löysin itteni kuvista! *jiihaa*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fyrisch

Posts: 4,525

#44 • • Fyrisch
haha :D päivän pelastus!
Displacer

Posts: 1,828

#45 • • Displacer
YYh, en päässy paikalle *nyyh*
RiD

Posts: 2,817

#46 • • RiD Nukemi
VITTUMITKÄBILEEEEEEEEET! KIITTI EDDYSATANILLE KOVVA MENNOSTA! KIITTO IN HARDDD ENERGK WEE TRUST!1!!

PROTEUTS OLI PARAS!1!

--
*super* *possu*

Amuck

Posts: 2,396

#47 • • Amuck dub-i-dub

Kolera, 23.3.2006 12:33:
piti emnnä johonki hikisee housekoppii vetää röökii.



:D

Voi itku, ens kerralla kyl lähden mukaan, voi *nyyh* kun en tällä kertaa päässyt.... Lauantaina sitten kaikki Turquun tamppaamaan!!! *aplodit**tanssittel**jiihaa*

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

phear

Posts: 804

#48 • • phear <X>
Äh, sammuin jo Ruoholahden metroasemalle. Onneks en ollut ostanut ennakkolippua...
hrdkvr

Posts: 3,929

#50 • • hrdkvr KURGO
mufflerrrrrrrrrrrrrr!!!


..öö eiku..




meinas mennä gt väärää kurkkuun kun nuance ei soittanutkaan letkeetä rumpubassoo siel loungessa vaan pisti tulee kovimmat dubpleitit kun joku hardis meni uhkailee

--
-keep it hard-

rjv

Posts: 731

#51 • • rjv neuron tuoppi kiitos


kurkkuun kun nuance ei soittanutkaan letkeetä rumpubassoo siel loungessa vaan pisti tulee kovimmat dubpleitit kun joku hardis meni uhkailee



kyl

mut oli iha positiivinen yllätys. ei mitään soleropadii jaksakaa.

enkä mä usko et sil jätkäl mitää muuta ku neuroo onkaa. markkinointikikka tais olla.
zeuzz

Posts: 526

#52 • • Edited zeuzz digital punk

T-mu, 23.3.2006 13:04:
HOUSENATION: X THE LEGACY

Kuvat SESSIONS3

Olkaapa hyvät!



Linkki ei toimi. *vinqitq*

D'uh
RiD

Posts: 2,817

#53 • • Edited RiD Nukemi
Njoo dekot oli sillee emotionaalisel tasol vähän vaisut, en oikeen digannu niitten yleishälisevästä värimaailmasta, ja siitä tavasta millä ne roikku sieltä katosta, mun mielest ne niitten narut ois voinu tehdä ihan suoralta styroksista. Sitten ne trapetsitaiteilijat ei varmaan ollu kovin laillisia ku ne oli niin kauniita ja sillee. Mua eniten häiritsi se että en pystyny tanssii ilman kenkiä tai housuja kaijuttimien päällä. Siitä vittuuntuneena lähdin kotia jo puol yhdeksän maissa.

Illan pilas totaalisti se kun joku teini kävi kähmimässä minun parhaan kaverini olkapäätä, taisi olla muksuilla taas haku päällä!

Saavuin paikalle kello kaheksalta, ja oli kuitenkin ihan hyvä meininki tohon puol yhdeksään asti kun lähdin kotiin.

Vähäsen tietty pääs yllättämään se Dj flipflopin seitsemännen polkkaraidan kuudes haitsu ja riffi, särki tällee amatöörin korvia varsin vietävästi.

Ps. Porukka oli kyl ihan liian kuoseissa, 1 oli sellasissa akkuhapoissa et ei autokaa meinannu lähte käyntiin.

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,774

#54 • • Freja Sihteeri

RiD, 23.3.2006 13:46:

Illan pilas totaalisti se kun joku teini kävi kähmimässä minun parhaan kaverini olkapäätä, taisi olla muksuilla taas haku päällä!



Joo joku roti hei, mulki kävi joku kundi harjaas mun hiukset ja suuttui ku en tahtonu ottaa sen hammasharjaa hoitoon.. ei näin *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mumuli

Posts: 28

#55 • • Mumuli UG-///
*lmao*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Individual

Posts: 10,942

#56 • • Edited Individual HYPNO!
Vitun lakkapäät pilas mun illan ja mun kavereitten illan ja mun mummon illan ja...*dis* Mutta oli ihan vitun siistii muuten. *plur**plur* HOUSENATION Eksyin vaan monta kertaa ja joutu juoksee pakoo hippejä psykehuoneessa.
Freja

Posts: 8,774

#57 • • Freja Sihteeri
Mut hei.

Nyt puhutaan kuitenkin isoista, suosituista bileistä!
Palaute ollut nyt suurimmaksi osaa negatiivista.
Eikö kellään ollut kivaa?
Tottahan se on, että negatiivista palautetta on helpompi antaa kuin positiivista, mutta olisi kiva kuulla myös niiden ihmisten kommentteja joiden ilta oli onnistunut *joo* ei aina tarvi dissata!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#58 • • RiD Nukemi

Freja, 23.3.2006 13:50:
---
RiD, 23.3.2006 13:46:

Illan pilas totaalisti se kun joku teini kävi kähmimässä minun parhaan kaverini olkapäätä, taisi olla muksuilla taas haku päällä!


---


Joo joku roti hei, mulki kävi joku kundi harjaas mun hiukset ja suuttui ku en tahtonu ottaa sen hammasharjaa hoitoon.. ei näin *eiei*



Joo siis eivittu, tossa mennään jo liian pitkälle, missä on järjestyksenvalvonta!

Löysin kuvista jopa ton kaverin joka puristeli mun kaverin olkapäätä, enskerral ku nähää saat dunkkuus!1!

--
*super* *possu*

Inso

Posts: 124

#59 • • Inso Smee again.
Hei, mähän tunnen ton kaverin. Ihan hyvä jätkä se on, kännissä vaan vetää vähän omiaan.
RiD

Posts: 2,817

#60 • • RiD Nukemi
Mua sitäpaitsi vituttaa ylikaiken et mun nimi piti olla vessajonon listas, mut ei ollu :C

--
*super* *possu*