Ilen bilekuvagalleria

36 posts, 2 pages, 19,491 views

ile

Posts: 184

#1 • • Edited ile
Elikkäs kaikki turkulaiset ainakin melkein taitaa jo meikäläisen tuntea. Tuli muutettua tossa pari kk sitten tänne en pahemmin ole vielä ihmisiin turussa kerrennyt tutustuu mutta jotain uusia tuttuja on jo tullut kuten amokk,psyco_tropic,juzba jne.........
noh itse asiaan elikkäs tossa alla olevassa linkissä on kaiken näkösiä kuvia mitä oon tässä vähitellen napsinu aina sillon tällön :)
Mutta kuten varmaan huomaattekin kuvia ei ole paljon editoitu ja niiden editointi puoli ei ole mitään ihan mailman parasta laatua
anteeksi vain.... enpähän tässä jaksanut panostaa moiseen joihinkin kuviin on lisätty valoisuutta mutta ei ihan kaikkiin
täytyy ihan sanoa että mulla on vielä vaikka kuinka paljon kuvia koneella kuvia bileistä mutta niitä en ole tänne kotisivuilleni tai yleiseen jakoon laittanut koska

1. en halua vihaisia turkulaisia/tai muualta päin suomea olevia ympärilleni siitä syystä että oisin lisännyt heidän kuvansa ilman lupaa
2. suurin osa niistä on joko jotain härö kuvia tai sitten ihan vaan sellasia jossa on joko 1 tai 2 henkilöä
3. osassa on sellainen editointi että eipä jaksa vaivautuu


noh....... mutta näin loppuu voisin sanoa että tiedän olevani kohtuullisen huono editoija ja vasta alottelija kuvaus tasolla mutta pikku hiljaahan tässä varmaan oppii
mulla ei toi kamera muutenkaan ole kovin kauan edes ollut joten en ihan kaikkiin jippoihin ole jaksanut paneutua ja en tiedä kaikkea

ps. taidan poistaa parin kk sisään noi kaikki kuvat mitä mul on noista bileistä joten jos joku jää todella kaipaamaan jotain kuvaa isompana tai jotain niin pistäköönsä viestiä
suurin osa kuvista taitas kaivata enemmän valoa?

http://ile.1g.fi/bileet

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

rjv

Posts: 731

#3 • • rjv neuron tuoppi kiitos
Aha.
ezzy

Posts: 8,060

#4 • • Edited ezzy Droid-pappa
Pitäiskö tästä tehdä "miten kuvataan bileissä"-topic?

Miksi et vaan laittanut kyseisten bileiden topicceihin näitä kuvia? :)

ainiin, kuuma vinkki: Laita kuvasi /kuvat/bileet/ hakemistoon /bileet/ hakemiston sijasta tuonne niin et tarvitse erillistä galleriasoftaa, tuolla on automaattinen galleria...
ile

Posts: 184

#5 • • ile

mayah, 13.3.2006 16:03:
OTSIKKO VÄHÄN SUUNTAA-ANTAVAMMAKSI JA KIRJAINKOKO siedettäväksi. Siirretty yleinen keskustelu --> kuvitus



jeps kiitti häslään taas :/

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

ile

Posts: 184

#6 • • ile

ezzy, 13.3.2006 16:03:
Pitäiskö tästä tehdä "miten kuvataan bileissä"-topic?

Miksi et vaan laittanut kyseisten bileiden topicceihin näitä kuvia? :)

ainiin, kuuma vinkki: Laita kuvasi /kuvat/bileet/ hakemistoon /bileet/ hakemiston sijasta tuonne niin et tarvitse erillistä galleriasoftaa, tuolla on automaattinen galleria...



näh ehkä ens kerral :) laiskuus iski ku mulla on kuvat kansios salasana

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

ezzy

Posts: 8,060

#7 • • ezzy Droid-pappa

ile, 13.3.2006 16:15:
---
ezzy, 13.3.2006 16:03:
Pitäiskö tästä tehdä "miten kuvataan bileissä"-topic?

Miksi et vaan laittanut kyseisten bileiden topicceihin näitä kuvia? :)

ainiin, kuuma vinkki: Laita kuvasi /kuvat/bileet/ hakemistoon /bileet/ hakemiston sijasta tuonne niin et tarvitse erillistä galleriasoftaa, tuolla on automaattinen galleria...

---


näh ehkä ens kerral :) laiskuus iski ku mulla on kuvat kansios salasana



sinne saa alikansioihinkin erikseen salasanasuojauksen :)
Juhgu

Posts: 7,921

#8 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Klubituksesta, sessions2:sta ym bilesaiteilta löytyy kasapäin erittäin laadukkaita bilekuvia, joten jos on liikkeellä asenteella "no nää nyt on tälläsiä paskoja, ehkä mä osaisin mut enpä jaksa oikee vaivautuu", niin mielummin jengi selaa jatkossakin niitä kuvia joiden eteen on jaksettu vaivautua.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ile

Posts: 184

#9 • • ile

ezzy, 13.3.2006 19:39:
---
ile, 13.3.2006 16:15:
---
ezzy, 13.3.2006 16:03:
Pitäiskö tästä tehdä "miten kuvataan bileissä"-topic?

Miksi et vaan laittanut kyseisten bileiden topicceihin näitä kuvia? :)

ainiin, kuuma vinkki: Laita kuvasi /kuvat/bileet/ hakemistoon /bileet/ hakemiston sijasta tuonne niin et tarvitse erillistä galleriasoftaa, tuolla on automaattinen galleria...

---


näh ehkä ens kerral :) laiskuus iski ku mulla on kuvat kansios salasana

---


sinne saa alikansioihinkin erikseen salasanasuojauksen :)




niin siis kyl mä ensi kerralla laitan ne kuvat/bileet mut en jaksa säädellä enää

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

ile

Posts: 184

#10 • • ile

Juhgu, 13.3.2006 20:51:
Klubituksesta, sessions2:sta ym bilesaiteilta löytyy kasapäin erittäin laadukkaita bilekuvia, joten jos on liikkeellä asenteella "no nää nyt on tälläsiä paskoja, ehkä mä osaisin mut enpä jaksa oikee vaivautuu", niin mielummin jengi selaa jatkossakin niitä kuvia joiden eteen on jaksettu vaivautua.




höh no elkää sitte kattoko mulle niikun ihan sama, panostan ensi kerralla sitten, hemmetti teidän kanssa

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

Juhgu

Posts: 7,921

#11 • • Edited Juhgu Virnistelijä

ile, 13.3.2006 20:55:
---
höh no elkää sitte kattoko mulle niikun ihan sama, panostan ensi kerralla sitten, hemmetti teidän kanssa



No offense. Ihan looginen toteamus vaan. :)
Kyllähän mä noi katsoin, ei vaan ollut semmoisia bileitä missä olisin itse käynyt.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

lohikarme

Posts: 1,730

#12 • • lohikarme RitariVittupää
Millä kalustol nää nyt sit on otettu? Aikamoinen "taidepläjäys" *igor*

--
Qualis artifex pereo

antonsonin

Posts: 2,712

#13 • • antonsonin laserpoint.

ile, 13.3.2006 20:55:
höh no elkää sitte kattoko mulle niikun ihan sama, panostan ensi kerralla sitten, hemmetti teidän kanssa



Hei joku yrittää opastaa sua ja sä sitten vaan otat itkupotkuraivarit?

Hemmetti sun kanssa :I
efo

Posts: 1,908

#14 • • efo Laserpoint

ile, 13.3.2006 20:55:
höh no elkää sitte kattoko mulle niikun ihan sama, panostan ensi kerralla sitten, hemmetti teidän kanssa


Hyvä! tällä pääset vielä todella pitkälle*plur*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

ile

Posts: 184

#16 • • Edited ile

as, 13.3.2006 23:10:
---
ile, 13.3.2006 20:55:
höh no elkää sitte kattoko mulle niikun ihan sama, panostan ensi kerralla sitten, hemmetti teidän kanssa

---


Hei joku yrittää opastaa sua ja sä sitten vaan otat itkupotkuraivarit?

Hemmetti sun kanssa :I



ääh enkä mä en vaan jaksa enää muokata noita ne on nyt tollasia ja tottakai neuvvot on tervetulleita en minä mikään expertti nois editointi jutuissa ole pitäs vaan lukasta jostain kaikkee tietoi päähän mut kyllä se tästä
EDIT: lähinnä tarkoitin että opetella käyttään esim photaria paremmin

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

antonsonin

Posts: 2,712

#17 • • antonsonin laserpoint.

ile, 13.3.2006 23:25:
---
as, 13.3.2006 23:10:
---
ile, 13.3.2006 20:55:
höh no elkää sitte kattoko mulle niikun ihan sama, panostan ensi kerralla sitten, hemmetti teidän kanssa

---


Hei joku yrittää opastaa sua ja sä sitten vaan otat itkupotkuraivarit?

Hemmetti sun kanssa :I

---


ääh enkä mä en vaan jaksa enää muokata noita ne on nyt tollasia ja tottakai neuvvot on tervetulleita en minä mikään expertti nois editointi jutuissa ole pitäs vaan lukasta jostain kaikkee tietoi päähän mut kyllä se tästä



Mulla menee noiden sun postausten pointti kyl ihan ohi tajunnan...
ile

Posts: 184

#18 • • ile
ja siihen että miksi näitä ei ole vain kyseisen bileiden osiossa eli tuolla kuvat linkin alla voin sanoa että just sen takia kun noita ei ole pahemmin muokattu........ mä lupaan ens kerral panostaa tähän kuvaamis asiaan tai sitten olla ihan hiljaa ja olla lisäämättä kuvia

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

ile

Posts: 184

#19 • • Edited ile

as, 13.3.2006 23:26:
---
ile, 13.3.2006 23:25:



Mulla menee noiden sun postausten pointti kyl ihan ohi tajunnan...


jeps kunpa tän koko foorumin vois poistaa hirveetä sotkua koko homma :(

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#20 • • Mao & Taikahattu UG-///

ile, 13.3.2006 23:31:
jeps kunpa tän koko foorumin vois poistaa hirveetä sotkua koko homma :(



Jos nyt kuitenkin vain pelkkä threadi? *täh*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*