Vaikuttavia kuvia

373 posts, 19 pages, 511,682 views

littlebig

Posts: 753

#21 • • littlebig aaat-chi kung

astaroth, 13.3.2006 10:45:

nähtävästi suosittu harrastus...



tuo on se alkuperäinen kuva joka on innoittanut "reisi" kuvan
reisikuvan viillot on tietokoneanimoitu, tässä kuvassa oikeasti viilletty
*sisäpiirihymiö*

--
straight ______

gay ^______^

littlebig

Posts: 753

#22 • • littlebig aaat-chi kung
tämän vuoden kuvat on todella hienoja kun lukee kategorian, aiheen ja tilanteen

www.vuodenlehtikuvat.fi/


ps. Vuoden lehtikuvaksi ja vuoden henkilökuvaksi valittiin helsinkiläisen freelance-kuvaajan Katja Lösösen kuva kirjalija Bo Carpelanista.
Katja Lösönen on muotikuvaaja eli taituruutta kameran kanssa löytyy enemmänkin :)

--
straight ______

gay ^______^

Jone

Posts: 8,258

#23 • • Jone Archibald Haddock

boy-cut, 13.3.2006 19:20:
reisikuvan viillot on tietokoneanimoitu



Että oikein tietokoneanimoitu. *lmao*
littlebig

Posts: 753

#24 • • littlebig aaat-chi kung

Jone, 14.3.2006 08:02:
---
boy-cut, 13.3.2006 19:20:
reisikuvan viillot on tietokoneanimoitu
---
Että oikein tietokoneanimoitu. *lmao*



Jone: Onks sun lääkkeet vaihdettu kun oot taas klubbarissa kommentoimassa elämääsi järisyttäviä tekstejä?

Kuvaa oli fotaroitu mutta ei siinä määrin kuin kuulin, ks linkki ja kommentti
http://www.deviantart.com/deviation/2993048/
kannattaa katsoa galleria, muita vaikuttavia otoksia aika lailla

--
straight ______

gay ^______^

Jone

Posts: 8,258

#25 • • Jone Archibald Haddock

boy-cut, 14.3.2006 09:15:
Jone: Onks sun lääkkeet vaihdettu kun oot taas klubbarissa kommentoimassa elämääsi järisyttäviä tekstejä?



Itseasiassa ei ole, valitettavasti.

Lääkkeillä tai ilman, mutta musta nti. itsentäviiltelypiirien insiderin versio "digitaalisesta kuvamanipulaatiosta" oli vaan niin hauska, että kyllä sille pitää saada nauraa ihan ääneen.

Vieläkin hihityttää, TBH. Tietokoneanimoitu... *tirsk*
Unik

Posts: 4,117

#26 • • Unik
Itse otettu valokuva rakkaastani.
Amuck

Posts: 2,396

#27 • • Amuck dub-i-dub
i_try_by_suzi9mm.jpg

Oon ihan rakastunut tuohon tyttöön, hullun hyviä kuvia. Voisin melkein ostaa tältä jotain seinälle laitettavaksi. Tää on ottanut myös tuon ensimmäisen postauksen Daddy fucked me -kuvan. (Olisi muutenkin kiva jos jengi laittaisi mahdollisuuksien mukaan kreditit mukaan.)

http://suzi9mm.deviantart.com/

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

lohikarme

Posts: 1,730

#28 • • lohikarme RitariVittupää
Klassista....niin klassista

--
Qualis artifex pereo

littlebig

Posts: 753

#29 • • littlebig aaat-chi kung
googlen pro-ana sanalla tehty kuvahaku tuo kasan vaikuttavia kuvia, tässä parhain imo

--
straight ______

gay ^______^

Miika

Posts: 893

#30 • • Edited Miika
Taivaallinen sekvensserin matriisi

divine_sequencer.jpg

Mulle vaikuttavaa on aikaansa edellä oleva idea, moderni musatuotantojärjestelmä joka pyörii puhtaalla ekoenergialla ja enkeleillä *plur*
[pieni]oikeammin hydraulinen urku..[/pieni]
Tropico

Posts: 246

#31 • • Edited Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Miksköhän kaikki vaikuttava liittyy kuolemaan ja sotaan? No pistetään lisää löylyä:

-Diktaattori Pol Potin johtamat Punaiset khmerit tekivät 1970-luvun jälkipuoliskolla Kambodzhassa eräänlaisen synkän maailmanennätyksen: vain neljä vuotta kestäneen hallintokautensa aikana he onnistuivat surmaamaan ehkä jopa kaksi miljoonaa kansalaista.

-Päästyään valtaan vuonna 1975 Punaiset khmerit ryhtyivät toteuttamaan samanlaista utopistista kommunismia kansallisella tasolla: kaupungit tyhjennettiin maaseudun kollektiiveihin ja uskonto, raha sekä yksityisomistus kiellettiin.
Tosinajattelijat ja älymystön edustajat surmattiin suoralta kädeltä - älymystöön kuulumiseksi riittivät tuolloin vaikkapa silmälasit tai jonkin vieraan kielen taito. Lisäksi sadattuhannet menehtyivät nälkään ja tauteihin.

"- Katsokaa nyt minua. Olenko minä raakalainen? Minun omatuntoni on puhdas, Pol Pot vakuutti."

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Hitchhiker

Posts: 1,754

#32 • • Hitchhiker
http://www.olympic-museum.de/torches/torch96_5.jpg

-Kuvassa on Muhammad Ali, joka on sytyttämässä olympiatulta.
-Tämä kuva siksi että, minun mielestäni yksi hienoimpia asioita joilla on muistetettu vanhoja legendoja. En ihan heti unohda tuota kun kyseinen mies sytytti tulen.
(kuva ehkä pikkaisen huono, parempaa ei löytyny)
Nectarine

Posts: 475

#34 • • Nectarine Rouva T

DjBeliar, 13.3.2006 10:37:
---
KittyCleo, -kuva-
---

Toihan on ihan normaali lauantai-ilta Hellässä... *joo*




*eiei*
mielestäni aiheetonta, jopa mautonta, mainita ravintolan nimi ko. jutussa. kuitenkin olen päälle 2v ollu talossa ja toi on yks ainoo kerta kun _mitään_ tollasta on käyny. en nyt vedä herneit nekkuun, mut järjenkäyttö on sallittua... *joo*

--
Prinsessa Ruusunen

UzU

Posts: 2,361

#35 • • UzU [33100]

Nectarine, 16.3.2006 16:13:
---
DjBeliar, 13.3.2006 10:37:
---
KittyCleo, -kuva-
---
Toihan on ihan normaali lauantai-ilta Hellässä... *joo*
---
*eiei*
mielestäni aiheetonta, jopa mautonta, mainita ravintolan nimi ko. jutussa. kuitenkin olen päälle 2v ollu talossa ja toi on yks ainoo kerta kun _mitään_ tollasta on käyny. en nyt vedä herneit nekkuun, mut järjenkäyttö on sallittua... *joo*



Eipäs nyt Heini olla niin herkkiä. Itsekin tieden ettei asia oikeasti noin ole mutta kyllä mä silti nauraa hörähdän Hessun postaukselle. Mikäs perkeleen metalliravintola se on jos ei verta ole vessan lattialla. Vähän sama vissiin kuin rokkibändi joka ei hajoita hotellihuoneita :/
Jone

Posts: 8,258

#36 • • Jone Archibald Haddock
Noi edellisen sivun gore-kuvat alkaa kyl IMO mennä jo vähän liian pitkälle ja musta niissä ei oo mitään vaikuttavaa vaan niiden tänne postaileminen on aika väsynyttä touhua.
Nectarine

Posts: 475

#37 • • Nectarine Rouva T
tätä tarkoitin *hih* mut ihan Oikeasti en asiasta oo pahoillani(enkä usko että kukaan muukaa), äänen silti jaksan asiaa ihmetellä.

--
Prinsessa Ruusunen

Android

Posts: 3,908

#38 • • Android
Puolueettomia? Ei. Mutta silti vaikuttavia ja ajatuksia herättäviä.

1410p380393vw4hd.jpg

crimes41jj.jpg

nightmare54zg.jpg
Android

Posts: 3,908

#39 • • Android
...Ja vielä pari samaan aiheeseen liittyvää...

nightmare101hh.jpg

nightmarestarts5xk.jpg
sapeli

Posts: 11,768

#40 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Oi mut näitähän on kiva katella just ennen nukkumaanmenoa *poks*

Oma syyni et rupesin näitä kattelemaan, ihan mielenkiintoisia kuviahan nämä, ei siinä mitään.

edit: no mut, laitetaan tähän kuva joka vaikuttaa muhun mukavalla tavalla:

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.