klubitus/SESSIONS2 Kalenteri 2006

71 posts, 4 pages, 82,103 views

anqqa

Posts: 4,032

#1 • • Edited anqqa tirehtööri
Huom! Kalenteria nyt saatavilla Helsingistä Mossosta ja Street Beatista sekä Turussa Funky Starista!
Hintaan 15.

Klubituksen ja SESSIONS2:n yhteistyönä tekemä hyväntekeväisyyskalenteriprojekti lähenee valmistumistaan. Kalenterin julkistamistapahtuma on sunnuntaina 18.12.2005 Helsingissä ravintola Feverissä. Sisäänpääsy on maksuton (+narikka) ja paikalla on laatikko mihin voi lahjoittaa omavalintaisen summan. Lisätietoja tapahtumasta löydät täältä.

flaba_etu.jpg

Kalenterin tuotto lahjoitetaan Suomen Mielenterveysseuralle erityisesti lasten ja nuorten mielenterveystyöhön.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

toma

Posts: 2,009

#2 • • toma Tototoototo
Ovatko nuo kuvat flabassa kalenterista vai vain jotain random-kuvia?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

anqqa

Posts: 4,032

#3 • • anqqa tirehtööri

toma, 22.11.2005 20:56:
Ovatko nuo kuvat flabassa kalenterista vai vain jotain random-kuvia?



previkoita kuvauksista mutta ei välttämättä lopullisia

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

anqqa

Posts: 4,032

#4 • • anqqa tirehtööri
kalenterissahan on tosiaan 2 puolta, tyttökalenteripuoli ja poikakalenteri puoli. eli siis jos ei koko kuukautta mieli katsella yhtä kuvaa voi kuvan vaihtaa ketterällä ranneliikkeellä.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jone

Posts: 8,258

#5 • • Jone Archibald Haddock
Mitä tulee kalenterin hintaan, niin se on luonnollisesti rukattava sellaiseen haarukkaan, jolla tuottoa on myöskin oletettavissa, koska ilman tuottoa ei ole lahjoitettavaa ja se olis tämän rupeaman jälkeen vähintäänkin ikävää. Työmääriä en uskalla edes arvioida (eikä se ole erityisen oleellistakaan - kukaan meistä ei ota työstä mitään korvausta), mutta jotain suuntaa antanee se, että pelkästään allekirjoittanut on tehnyt kalenteriin liittyviä asioita täysipäiväisemmin kuin mitään muuta viimeiset kaksi kuukautta. Projektin toteuttamiseen on tällä hetkellä antanut tavalla tai toisella työpanoksensa yli neljäkymmentä henkilöä.

Painokustannukset ovat suhteellisen pienissä erissä varsin merkittävä kustannus, joten ihan pilkkahintaan emme pysty A3-kokoista kaksipuolista kalenteria tarjoamaan. Henkilökohtaisesti toivon, että ihmiset ymmärtävät tämän - samaan aikaan tiedostan kuitenkin etteivät useimpien klubbarilaisten taskut ole syvän syvät.

Terveisin,
Jouni Väänänen
SESSIONS2
Mellu-

Posts: 4,006

#6 • • Mellu-
tuotto kun kerta menee hyvään tarkoitukseen ni kyllä minä voisin ihan hyvin maksaa kalenterista vähän enemmänkin ku normaalista kissat/koirat kalenterista joka maksaa sen n.12e.. ja luulenpa ma että kalenteri on myös hintansa väärti *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Miksan

Posts: 1,464

#7 • • Miksan
Kyllä mä oon tosta valmis maksamaan ainaki ton 20, se tuntuis ainaki iteltä sopivalta summalta jolla saa varmaanki ihan ok tuotot hyväntekeväisyyteen.
Avatar
#8 • • infiana Guest
kukahan toi tyttö tossa flabassa on?*ding* Näyttää työkaverilta.
sapeli

Posts: 11,768

#9 • • sapeli jokukukamikä?
Sinänsä samaa mieltä että tästä vois hyvinkin maksaa vähän enemmänkin - jotain 20 luokkaa (periaatteessa, käytännössä ei välttämättä oo varaa) - mutta jos se hinta jää liian korkeaksi niin määrällisesti ei ehkä tule myytyä kovin montaa kalenteria... Siksi itse äänestin pyöreää 10 hintaa joka itseltäkin varmasti löytyisi. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Juhgu

Posts: 7,921

#10 • • Juhgu Virnistelijä
Laittakaa siihen kalenteriin yhdeksi kuukauden pojaksi Ronald McDonald. Mainostulojen ansiosta voi sitte jakaa sitä ilmaiseksi, tai antaa esim. 45 euroa jokaiselle joka suostuu ottamaan sen kalenterin vastaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Lyylikki

Posts: 2,975

#11 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Älkääpä liian korkeaksi sitten laittako, ettei karkoita asiakkaita. Koulun kalenteri aikoinaan kosahti kaiken hypetyksen jälkeen juuri siihen, että jengi kitisi hinnasta.

Itse ainakin olen valmis maksamaan jotakin siinä 15-20 euron kieppeillä...muutama tuoppi vähemmän...tai häppäreillä enemmän *vink*
ezzy

Posts: 8,060

#12 • • Edited ezzy Droid-pappa
varmaan joku 15-20 egen välissä on aika pätevä summa. Pitänee ostaa duuniin, koska hellasärö saattaa tulla sietämättömäksi, jos himaan ostan *plur*
noena

Posts: 3,138

#13 • • noena first breath after coma
Ihan varmasti sen kymmenen euroa itse pystyisin maksamaan, se ei ole ollenkaan paha. Aluksi mietin että ostaako edes koko kalenteria, mutta jos kerran tuotto menee hyvään tarkoitukseen niin sitten tietenkin.
Rupee jo nyt naurattamaan että kohta sitä on jonku kaverin pärstä tuossa seinällä roikkumassa..*tirsk*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Lauruska

Posts: 821

#14 • • Lauruska nihkee
Jeps, tuommoset 15 euroa tulisi täältä tohon kalenteriin, en kyllä usko että kauheasti isompaa summaa laittaisin.
Jone

Posts: 8,258

#15 • • Jone Archibald Haddock
Luonnollisesti tavoitteenamme on maksimoida kalenterin tuotto, mutta olemme Antin kanssa kyllä tietoisia siitä ettei sitä tehdä nostamalla kalenterin hintaa pilviin. Valitettavasti se ei myöskään tapahdu myymällä kalenteria omakustannehintaan tai laittamalla omakustannehinnan päälle kaksi euroa lisää. Mikäli kalenteri tulee myyntiin pilkkahinnalla on vaatimuksena edes jonkinasteiselle tuotolle koko painoksen myyminen viimeistä kappaletta myöten - asia, joka ei piirien suhteellisesta pienuudesta johtuen välttämättä tule tapahtumaan vaikka painos ei suuren suuri olekaan.

Spekulointi lopullisen lahjoituksen suuruudesta lienee tarpeetonta, mutta myönnän että tulen olemaan henkilökohtaisesti melko pettynyt mikäli a) projektin myyntitulot eivät kata painokustannuksia tai b) tuotto jää muutamaan sataan euroon, koska silloin homma on ollut täysin järjetöntä ottaen huomioon nähdyn vaivan ja prosessissa kulutetut omat varat.

Olemme kuitenkin toistaiseksi varsin optimistisia asioiden suhteen ja toivomme yhteisön vastaanottavan projektin lopullisen tuotoksen lämpimästi. Mikäli kaikki menee odotusten mukaisesti tai paremmin, niin ei ole mikään ihme vaikka kalenteri tehtäisiin myös vuodelle 2007.
Jammailija

Posts: 3,224

#16 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Oon ollu joskus tommoses kalenteriprojektis mukana ja siinä mietittiin just, että miten saatais omat rahat pois. Oli siin kyl pähkäilemistä, koska mitään halpaa touhua se ei ollut. Olen valmis maksamaan 20e helposti noin tasokkaasta kalenterista*piis*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

vaavu

Posts: 1,324

#17 • • vaavu vara-vana
Mitäköhän suunnilleen tollasen kalenterin painokustannukset tulee olemaan? Onko asiasta tehty vielä tiedusteluita? Auttaisi varmaan ihmisiä suhteuttamaan paremmin hintatasoa...

Jos riskinä on, että kalenterin hinnasta tulee liian kallis, niin silloin varmaan kannattaisi pyrkiä tinkimään kalenterin laadusta. Esim. pienentää kalenterin kokoa, ottaa huonompilaatuista paperia jne.
LadyInRed

Posts: 83

#18 • • LadyInRed
Mä en käytä seinäkalentereita mutta koska tuotto menisi hyvään tarkoitukseen niin 15-20 euroa voisin kalenterista maksaa.
UnityF

Posts: 15,721

#19 • • UnityF joo just se
15-20e on mielestäni sellainen summa jonka jokainen pystyy tinkii kuukausittaisista menoista. jättää kerran menemättä leffaan tai yhet bileet niin saa hienon kalenterin jonka tuotto menee hyvään tarkoitukseen. aijon itse ostaa kalenterin makso mitä makso, on se vain niin hauskaa katella kavereita kuvista. *joo*
Enemmin tähän kuin 1 viina ilta josta poden krapulaa.
BuBu

Posts: 509

#20 • • BuBu
Aion ostaa kalenterin... 10-20e pystyy laittaan ihan helposti *joo*
Näyttää lupaavalta, tsemppiä jone ym kalenteri porukka!!

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!