Klubitus - huonompi versio irkkigalleriasta?

229 posts, 12 pages, 82,701 views

Vprobe

Posts: 444

#1 • • Vprobe goa-head
<avautuminen>
Oikeesti tyypit, menkää jo itseenne!
</avautuminen>

<liekki>
Klubituksessa tuntuu olevan yhä enemmän vaan poC -tyyppejä: bileisiin mennään vaan näyttämään hyvältä ja poseeraamaan kameralle. Sit säälittää vielä tää et kuka keksii ufoimman (typerimmän) asun niin saa heti lisää "skenepisteitä". Onko se niinku jotenki coolia bailata roboasu päällä tai silppurinmaski naamalla, tai pukea yllensä nahkaliivit josta sojottaa piikkejä joka vitun suuntaan ja jotka pistelee ohimeneviin kanssaihmisiin?
Oikeesti, menkää itteenne. Bileisiin mennään tanssimaan ja pitämään hauskaa, ja tottakai siihen kuuluu myös laittautuminen hyvännäköiseksi, mutta RAJANSA KAIKELLA. Vai onko klubbaajat nykyään oikeesti noin kermaperseitä kun klubitus antaa nykypäivänä ymmärtää? Oikeesti, siellä bileissä SAA näyttää ihan omalta itseltäänkin, jos on itsetunto-ongelmia niin voi mennä mun mielestä suoraan psykiatrin puheille eikä tulla bostaamaan omaa egoaan bileisiin typerällä asulla skenepisteiden toivossa.
</liekki>

<fleimi>
Ja katsokaapa esim klubituksen kuva-albumia: joka hiton bileistä otetaan kuvat samoista naamoista? Ja joka kuvassa lukee 1000 kertaa kommentti "Ihanat" tai "Cooli asu"? Herätkää?
Ja onhan se tietty ymmärrettävää että kun valokuvaajatkin on noita samoja tyyppejä joil on ne tietyt kaverit, mut saa niitä kuvia ottaa ihan ite bileistäkin eikä vaan aina joka kuvaan se sama UnityF tai joku muu johon noissa bileissä aina törmää? Ja sit oikeesti te, joilla on tapana nuoleskella toisianne kuvissa niin oikeesti se on jo wanha juttu ja nähty moneen kertaan. Keksikää jotain uutta, ei säväytä enää ei sitten yhtään.

Jos oikeesti haluutte niitä typeriä kuvianne nettiin, niin laittautukaa kotona vaikkapa alieniksi ja ottakaa kameralla ylhäältäpäin tissikuva, ja pankaa irkkigalleriaan! Ei niitä bileisiin asti tartte tulla ottamaan.

Oikeesti, klubituksen maine ainakin pohjois-suomessa on mennyt vähän sellaiseksi tai tämmöiseksi. Klubbaajat mielletään yleensä kermaperseiksi jotka haluu vaan näyttää vitun ihkuilta, vaikka kaikki eivätkään tätä stereotypiaa edusta.

Menkää itseenne. Hävetkää.
Ugh. Olen puhunut.
</fleimi>


P.S Ei tätä avautumista niin tosissaan sitten tarvitse ottaa, vaikka tekstissä pieni totuuden jyvänen onkin *vink*

t. Juho
Turan Palloseura

Posts: 562

#2 • • Turan Palloseura LU
no ohhoijaa, sen ku kuule poistat ittes täältä.
Karski

Posts: 6,049

#4 • • Edited Karski Pomon kätyri
Tarviiko siellä Pohjois-Suomessa mainostaa
olevansa klubituslainen :D

Onks se meidän vika, jos siellä tykätään
muodostaa stereotypioita. Ei o.
Siis sun ongelmahan tuntuu nyt lähinnä
olevan se, että sun kaverit pitää sua
karvatossureivaajana, eikä se että
täällä me toteutetaan itseämme just niinku
halutaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Turan Palloseura

Posts: 562

#5 • • Turan Palloseura LU

Vprobe, 2.11.2005 11:51:
---
Ensimmäinen tosikko *jiihaa*



<fleimi>
pitäisköhän munki nyt muodostaa mielikuva pohjois-suomalaisista sun kaltasen aivottoman idiootin perusteella?
</fleimi>


P.S Ei tätä avautumista niin tosissaan sitten tarvitse ottaa, vaikka tekstissä pieni totuuden jyvänen onkin *justjoo*
Claquesous

Posts: 3,206

#6 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Vprobe, 2.11.2005 11:47:
Ja katsokaapa esim klubituksen kuva-albumia: joka hiton bileistä otetaan kuvat samoista naamoista? Ja joka kuvassa lukee 1000 kertaa kommentti "Ihanat" tai "Cooli asu"? Herätkää?
Ja onhan se tietty ymmärrettävää että kun valokuvaajatkin on noita samoja tyyppejä joil on ne tietyt kaverit, mut saa niitä kuvia ottaa ihan ite bileistäkin eikä vaan aina joka kuvaan se sama UnityF tai joku muu johon noissa bileissä aina törmää? Ja sit oikeesti te, joilla on tapana nuoleskella toisianne kuvissa niin oikeesti se on jo wanha juttu ja nähty moneen kertaan. Keksikää jotain uutta, ei säväytä enää ei sitten yhtään.

Jos oikeesti haluutte niitä typeriä kuvianne nettiin, niin laittautukaa kotona vaikkapa alieniksi ja ottakaa kameralla ylhäältäpäin tissikuva, ja pankaa irkkigalleriaan! Ei niitä bileisiin asti tartte tulla ottamaan.

Oikeesti, klubituksen maine ainakin pohjois-suomessa on mennyt vähän sellaiseksi tai tämmöiseksi. Klubbaajat mielletään yleensä kermaperseiksi jotka haluu vaan näyttää vitun ihkuilta, vaikka kaikki eivätkään tätä stereotypiaa edusta.



Tämän tilittämisen jälkeen voinkin kertoa muutaman asian. Suomessa tämä klubittajien piiri nyt sattuu olemaan vain todella pieni ja Helsingissäkin melkein kaikki tuntevat toisensa tavalla tai toisella. Siltä ei siis voida välttyä, ettei samoista henkilöistä aina oteta kuvia. Lisäksi täällä Helsingissä nyt on vain ylivoimaisesti eniten bileitä, joten täällä myös otetaan ylivoimaisesti enemmän kuvia kuin esim. Oulussa tai Ypäjällä.

Sitä paitsi ymmärtääkseni Helsinkiläiset ovat aina leimautuneet kermaperseiksi maakunnissa.

Tätäkään postia ei tarvitse ottaa niin tosissaan.

--
32. of December

Jone

Posts: 8,258

#7 • • Jone Archibald Haddock
Voi kiesus. *nauru*
Grizzley

Posts: 2,893

#8 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Vprobe
Oikeesti, klubituksen maine ainakin pohjois-suomessa on mennyt vähän sellaiseksi tai tämmöiseksi


AAAAHAHHAHAHHAHAHAHAAA *tuoliltaputoilureps*

--
Signature summarily executed for treason

Jaques

Posts: 1,390

#9 • • Jaques HUGC / So Nice!
Sori en löydä ovea josta pääsis itseeni. Voisitko näytää omas??

T. Kermaperseperuna from här på ylähylly!!!

--
Not everybody understands house music. It&#039;s a spiritual thing , a body thing!

serotonot

Posts: 3,137

#10 • • serotonot Paul Easy
Ihan silkkaa uteliaisuuttani kysyn:

Miks sua häiritsee se että ihmiset laittautuu ku ne lähtee reivaa?

Ootsä kateellinen? Psyykkaaks kummasti pukeutuneet ihmiset liikaa?
Miksan

Posts: 1,464

#11 • • Miksan
Tää on kyl päivän :)
Ei tätä sivustoa tosiaan oo pakko selailla jos ei tykkää.
serotonot

Posts: 3,137

#12 • • serotonot Paul Easy

Vprobe, 2.11.2005 11:56:
---
turan, 2.11.2005 11:54:
---
Vprobe, 2.11.2005 11:51:
---
Ensimmäinen tosikko *jiihaa*

---


<fleimi>
pitäisköhän munki nyt muodostaa mielikuva pohjois-suomalaisista sun kaltasen aivottoman idiootin perusteella?
</fleimi>


P.S Ei tätä avautumista niin tosissaan sitten tarvitse ottaa, vaikka tekstissä pieni totuuden jyvänen onkin *justjoo*

---


*hih* joo et tunnemua *hih* Vai tunnistitko kenties itsesi ylläolevista kuvauksista, ja kolautti liikaa itsetunnolle? *vink*


Luultavasti. nyt turan ei enää ikinä meikkaa ja pue polkkapanssaria ennen reivejä :´(
Karski

Posts: 6,049

#13 • • Edited Karski Pomon kätyri

Vprobe, 2.11.2005 11:55:
---
Reija ja suklaatehdas, 2.11.2005 11:52:
Tarviiko siellä Pohjois-Suomessa mainostaa
olevansa klubituslainen :D

Onks se meidän vika, jos siellä tykätään
muodostaa stereotypioita. Ei o.

---


Hmm enpä mä usko et se on pelkästään pohjois-suomesta kiinni. Veikkaan et tota samaa ajattelee hyvin moni ihan siellä etelässäkin päin. Ja suinkaan mä en tässä yleistä mitään (ei tota mun tekstiä niin 100% tosissaan tartte ottaa ;) ), mua on vaan jo jonkin aikaa vähän ottanut aivoon kun jokaisessa kuva-albumissa samat naamat ja samat ihme pelleasusteet (enkä tarkota pelleasusteella nyt perus bilekampetta, vaan just jotain muovilelupanssareita etc.), bileet on bileet eivätkä mitkään naamiaiset. Halloween on sit ihan erikseen, niinku osa on varmaa huomannu?



Häh? Edelleen: sä tuomitset nyt ihmiset siitä
että ne haluaa pukeutua just niinku haluaa,
eikä niinku sä pidät sopivana. Se se vasta
pelleä on, ihan tosi. :D

Ja tätäkään tekstiä ei tarvi 100% vakavasti
ottaa, mutta sä olet nyt kyllä ihan hakoteillä.
Jos ihmiset haluaa pukeutua niinku pellet,
ja ottaa toisistaan kuvia, ni ei ne sitä lopeta
siks että sä et siitä tykkään. Pikemminki
päin vastoin.

Ja sanotaan nyt tässä, että mä olen kotoisin
maalta, mutta tykkään silti välillä pukeutua
kuin pelle, ihan vaan siks että se on mun mielestä
lystiä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Miksan

Posts: 1,464

#14 • • Miksan

Vprobe, 2.11.2005 12:01:
Ei mua häiritse se että ihmiset laittautuu ku ne lähtee reivaa, eikä varsinaisesti sekään et jotku päättää pukee yllensä ties mitä ihme rompetta. Loppujenlopuksi meikäläinen on hyvin vapaamielinen ihminen ja mun mielestä jokaisella on oikeus näyttää siltä kuin ne itse haluaa.
Mut mie vaan ihmettelen, et onko suomalaisen itsetunto nykyään todellkin niin huono, että omalta itseltä ei uskalleta enää näyttää? Ja et miks tosiaan pitää yrittää hakee hyväksyntää jollakin tommosella?


Entäs jos ne tuntee olevansa oma itsensä sellasissa kuteissa/meikeissä mitä niillä on bileissä päällä?
Kolera

Posts: 4,256

#15 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ja tuohan ihan selkeesti koskee kaikkia meitä 12tuhatta käyttäjää *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Karski

Posts: 6,049

#16 • • Edited Karski Pomon kätyri

Vprobe, 2.11.2005 12:01:
Mut mie vaan ihmettelen, et onko suomalaisen itsetunto nykyään todellkin niin huono, että omalta itseltä ei uskalleta enää näyttää? Ja et miks tosiaan pitää yrittää hakee hyväksyntää jollakin tommosella?



Sä lähestyt tätä nyt kyllä jotenkin ihan
oudosta näkökulmasta *ding*

Siis: bileet on sellanen tilaisuus, jonne
lähdetään irtautuun arjesta ja pitään
välillä vähän hauskaa. Joskus se tarkoittaa
sitä että vedetään perseet, joskus sitä että
tanssitaan aamuun asti hassut vaatteet päällä.
Mitä hemmetin tekemistä jollain itsetunnolla on
sen kanssa?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

serotonot

Posts: 3,137

#17 • • serotonot Paul Easy

Vprobe, 2.11.2005 12:01:
Ei mua häiritse se että ihmiset laittautuu ku ne lähtee reivaa, eikä varsinaisesti sekään et jotku päättää pukee yllensä ties mitä ihme rompetta. Loppujenlopuksi meikäläinen on hyvin vapaamielinen ihminen ja mun mielestä jokaisella on oikeus näyttää siltä kuin ne itse haluaa.
Mut mie vaan ihmettelen, et onko suomalaisen itsetunto nykyään todellkin niin huono, että omalta itseltä ei uskalleta enää näyttää? Ja et miks tosiaan pitää yrittää hakee hyväksyntää jollakin tommosella?


Mistä sä tiedät miltä niiden "oma itse" näyttää? Vai käytsä bileissä alasti, ettet hae hyväksyntää pukeutumisellas?
Jone

Posts: 8,258

#18 • • Edited Jone Archibald Haddock

Vprobe, 2.11.2005 12:01:
Loppujenlopuksi meikäläinen on hyvin vapaamielinen ihminen ja mun mielestä jokaisella on oikeus näyttää siltä kuin ne itse haluaa.



Joo, mä tunnen sun vapaamielisyytesi lämpimän henkäyksen tänne Keravan perukoille asti tosta ekasta postauksesta, jossa annetaan kaikille oikeus olla juuri sellaisia kuin ovat ilman että sieltä poroerotteluaitauksesta kajahtaa neljäntuulenhattu päässä, notta "PERKELE mitä pelleilyä."

Vapaamielisyys on subjektiivinen käsite - opin sen juuri. *nauru*
anqqa

Posts: 4,032

#19 • • anqqa tirehtööri

Vprobe, 2.11.2005 12:01:
Ei mua häiritse se että ihmiset laittautuu ku ne lähtee reivaa, eikä varsinaisesti sekään et jotku päättää pukee yllensä ties mitä ihme rompetta. Loppujenlopuksi meikäläinen on hyvin vapaamielinen ihminen ja mun mielestä jokaisella on oikeus näyttää siltä kuin ne itse haluaa.
Mut mie vaan ihmettelen, et onko suomalaisen itsetunto nykyään todellkin niin huono, että omalta itseltä ei uskalleta enää näyttää? Ja et miks tosiaan pitää yrittää hakee hyväksyntää jollakin tommosella?



jos sitä näyttää omalta itseltään sen 5-6 päivää viikosta niin ei kai se niin paha oo joskus vähän yrittää irtaantua siitä harmaasta arjesta olemalla jotain mitä muutoin ei välttämättä edes voi? joo, varmasti heikoimmalla itsetunnolla varustetut hakee sillä hyväksyntääki, mutta tuskinpa se heillä rajottuu pelkästään siihen yhteen iltaan viikossa.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Mark

Posts: 7,311

#20 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
oli tos jotai asiaaki, tosin vähänlaisesti.. Mut toi kuvien kommentointi niillä samoilla kuluneilla fraaseilla ja pinkeillä hymiöillä on jo todellaki nähty *nukkuu* Muuten en ota kantaa koko viestiin koska en ymmärrä kehä 3 ulkopuolella asuvia, mut 48567 samanlaista kommenttii samoista ihmisistä on oikeesti saanu aikaan sen ettei tota kuva osioo juur jaksa enää tuijotella.. Mut, koska eioo pakko, en sitä tee, joten sama mitä muut tekee :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!