Luminescent - Stardrive [progressive, melodic trance]

38 posts, 2 pages, 22,789 views

Indigo

Posts: 918

#21 • • Indigo
Aika juustoista kiksua mun makuun mut mielellään tätä kuuntelee - hyvin tuotettua, miksattua ja mukavasti analogisoundeja *hihu*

Tää on kyllä ihan masterointia vaille valmis vinyylille
juGis

Posts: 563

#22 • • juGis
Tuotantoarvot kohdallaan (luonnollisesti), mut jotenki toi melodia ei kyl iske muhun. En mä tiedä mikä siinä on, ehkä liian Gouryellamaista tms.. Mut tottakai, helvetin hyvää soundia noin muuten.

*piis*
Miika

Posts: 893

#23 • • Miika
Pitää sanoa että tulee hyvä mieli *sydän*

juGis, 10.11.2005 13:15:
En mä tiedä mikä siinä on, ehkä liian Gouryellamaista


Tenshin kadenssi on suoraan jostain Bachin fantasiasta, joten alkuperäinen vaikute juurtuu 1700-luvulle. Tää saattaa olla yhtymäkohta.. Suunnitelmissa on soveltaa ko. säveltäjää tulevaisuudessakin. Sääli jos Gouryella on ominut Bach-soundin itselleen, mutta ei voi mitään kun herra sävelsi niin mahdottoman kaunista musiikkia. :)

sapeli, 10.11.2005 03:18:
Eks on tää pituus; se ei sinänsä haittaa, mutta oishan tää vähän ytimekkäämpi hiukan lyhyempänä


Hehe, tää on jo lyhennetty versio. Alunperin kesto oli 13:33 kun bachliidi tuli lopputasanteen jälkeen vielä kerran sisään *nauru* Työtiedostoa oon leikelly siten että just pääsee 10:10 lukemiin jos on ihan pakko.


Kyllä kato Luminescentiltä odotetaan täydellisyyttä *plur*


Siihen on vielä piiiitkä matka ja täydellisyys on mahdoton tila. Tähän asti aika on mennyt melodioita ja biisejä kehitellessä (ei vain konemusaa), jos nyt opettelis seuraavan vuoskymmenen sovitus- ja tuotantopuolta niin voi alkaa odottaa hyvää soundia. Toivottavasti ei vain multa itseltäni! *vink*

Vielä kerran kiitos, tällasta on ihana lukea *hihu*
HS

Posts: 162

#24 • • HS
*aplodit*Loistavaa Miikka....Oot kingi!!!!

Mee like...!!!!!!
Aidan

Posts: 1,524

#25 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Ollu o joku aikaa oman listan kärjessä ja ollu jo soitossakin parin otteeseen! Tykkään paljon melodiasta ja eteenkin siitä että se ei ole kun useimmat muut uudet trance biisit joissa on usein hyvin simppeli melodia johon on vaan vännetty paljon effektejä ja muuta pälle et kullostaa tosi hienolta.

Miikan sauni on vaan parantunu siitä asti kun sain ensimmäisen promo biisi cd:n toss kaks vuotta sitten! Hyvin tuotettua ja voin vaan todeta et: "Miika sussa on paljon potenttiaalia" Keep it up! *piis*

8,5/10

--
Hammer Zeit!

Beliar

Posts: 1,361

#26 • • Beliar
Kivalta kuulostaa! *aplodit*
Jotain ponnetta rakenne kyllä vielä kaipaisi ja referenssillä Genelec 1030, Behringer 2031A ja SONY 700DJ soundille tulisi tehdä vielä mun mielestä aikas paljonkin. Mitä softaa sä käytät?

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Miika

Posts: 893

#27 • • Miika

DjBeliar, 17.11.2005 09:41:
Mitä softaa sä käytät?



Logicia midin pyöritykseen ja masterointiin. Rautasynista on käytössä Nordlead 2, Yammun CS6x + plg150-AN, EX5r sekä A4000 sampleri. Miksaus 02R:lla ja Genelecin 1030A kuuntelulla. Masteri meni TC.Electronicsin Triple C:n läpi koneelle jossa lisäsin Tracksin limitterin tasottaan lopputulosta.

Soundi tosiaan on vähän kliini, mutta jäätävä fiilis olikin hakusessa *hymy*
Nic.Silver

Posts: 148

#28 • • Nic.Silver wegezandnicsilver.com
todella maukas biisi...*sydän* toi pituus aluks vähä mietitytti...mut ei se loppuenlopuks ookkaa liian pitkä...*joo* Hyvää työtä *aplodit**joo*
Julzi

Posts: 2

#29 • • Julzi Assasin
cool sound ! hjyva meininki !

--
carpe diem

SamHard

Posts: 2,098

#31 • • SamHard
Hyvä biisi! Lopussa ehkä kaipaisi päämelodiaan variontia pituuden vuoksi.
Eipä paljoa huonoa sanottavaa löydy!=)
OlliS

Posts: 3,999

#32 • • OlliS Further
Bach, on kyllä upeaa jo sinällään ja tässä muodossa erittäin mielenkiintoisen kuuloista. Todella koskettava, haikea ja jopa herkkä melodiakulku. 6min. kohdalla raidan luonne muuttuu täysin ja ehkä lievää juustoisuutta tosiaan on havaittavissa ja kohtuullista sankarimenoa ;)

tästä kun vielä tekisit hieman hitaamman, tukevamman ja synkemmän version, niin oon myyty!

9/10 :)
Miika

Posts: 893

#33 • • Miika
Wow, kiitos! *sydän*

OlliS, 15.5.2006 23:59:
tästä kun vielä tekisit hieman hitaamman, tukevamman ja synkemmän version, niin oon myyty!



Teen sen ensi viikolla kun koulut loppuu. Nyt taitaa botne tosiaan olla aika lytyssä, mitä tasot näyttää. Ei niin rankkaa multikompuraa bhassoille sillä kertaa. Kuuntelen tätä nyt pitkästä aikaa niin olis alunperinkin voinu pitää tempon siinä 138 standardissa, nyt tippunee lukemaan 134. Tosta kadenssin tunnelmasta on hankala saada synkempää, ellei sitä laula moniäänisesti jotain synkkää tarinaa kertoen. Tai sitten siihen riittää juustodetunen poistaminen, täytyy testata. :)
villelope

Posts: 2,846

#34 • • villelope Lope of Lope & Kantola

OlliS, 15.5.2006 23:59:
tästä kun vielä tekisit hieman hitaamman, tukevamman ja synkemmän version, niin oon myyty!


Njoo, on tää mullakin soinut muutaman kerran.

Ollin mainitsemat ominaisuudet saattaa hyvinkin nostaa tän biisin toiselle tasolle. Updatea odotellessa :)
Sphyxia

Posts: 3,308

#35 • • Sphyxia Maracujá!

OlliS, 15.5.2006 23:59:
tästä kun vielä tekisit hieman hitaamman, tukevamman ja synkemmän version, niin oon myyty!



No hyi! *nauru*
hrdkvr

Posts: 3,929

#36 • • hrdkvr KURGO
kappas vaan olinkin jo ehtinyt unohtaa tänkin kappaleen..

edelleen tulee *SHIVERSSIT* ihan niinq sugar rushistakin! laatutuotantoa..

--
-keep it hard-

DJ Rx

Posts: 2,527

#37 • • DJ Rx FINRG Recordings
muuten helvetin hyvä, mutta aaaaaaaaivaaan liiiiiaaann piiiiiittttkkäääää

varmaan seittemään minuuttiin ois saman saanu kaiken tämän puristettua

pituutta lukuun ottamatta loisto biisi antaisin tollasen ujon 9- tästä :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

remotion

Posts: 5,283

#38 • • remotion nostatus guru

OlliS, 15.5.2006 23:59:
tästä kun vielä tekisit hieman hitaamman



no tätä helmei ei stana vieköön kukaan mee pilaamaan!!!
teet kato ollis oman nenänsorvaus remixin jos semmonen on pakko saada ;))