klubitus 5v

49 posts, 3 pages, 36,212 views

Charlotte

Posts: 303

#22 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Happy happy joy joy *aplodit**tanssittel*
anthocyan

Posts: 1,511

#23 • • anthocyan Kohti valoa...
Erittäin isot ja lämpöiset onnittelut klubbarille *enkeli* *sydän**tanssittel*

Paljon ihania ihmisiä olen saanut elämääni klubbarin ansiosta ja joistakin on kehittynyt myös hyviä ystäviä *plur* *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

hallucinogen

Posts: 8,190

#24 • • hallucinogen Edain
voitas leipoa kakku klubbariservolle ja antaa tuulettimen puhaltaa kynttilät sammuksiin

--
pikku-*possu*

Anselmi

Posts: 2,578

#25 • • Anselmi And sell me
Onnea ja kiitos.

--
sen pituinen se

rakettilehmus

Posts: 214

#26 • • rakettilehmus villi lapsi
Hyvin paljon onnea *klubitus* ja kiitos! *aplodit*
sune

Posts: 2,096

#27 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Onnee vaa lupitus ! *hihu* On tääl kyl aika monet hetket tullu vietettyä tässä vuosien varrella *blush* *iloinen*

--
ei kovin ihku eikä plur

Garo

Posts: 446

#28 • • Garo #jake
Kyllä, onneksi olkoon! =)

- Garo
Jinx

Posts: 2,615

#30 • • Jinx Superfeminine
ONNEA!! *plur**sydän**ankka**super*

--
Pyllykkä

hemuz

Posts: 2,178

#31 • • hemuz kätevä emäntä
Onnitteluni *hymy*
pietari

Posts: 337

#32 • • pietari -..-
Onnea klubbarille ja suurkiitokset ihmisille sen takana!

*plur* *plur* *plur*

--
...umdah...

kml

Posts: 1,142

#33 • • kml Keyhole Markup Language
Onnee *hali*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Jutu

Posts: 3,054

#34 • • Jutu Blondi
Kyllä, paljon onnea *aplodit* Kuinka paljon köyhempää elämäni olisi ilman Klubitusta *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#35 • • Sunshine^82 Guest
Paljon onnea klubitukselle!! *aplodit* olen aika uusi käyttäjä täällä mut on kyl mahtavat sivut!
Mark

Posts: 7,311

#36 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
voi herranjestas, onks aiheellista onnitella _webbisaittia_ "synttärien" johdosta?! *ding* ankalle iso käsi kun väänsi tämän läjään, mut imho webisaitti on webisaitti.. Pistäkää klubitus syömään kakkua ni mäkin onnittelen *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

UnityF

Posts: 15,721

#37 • • UnityF joo just se

Mark, 16.9.2005 09:59:
voi herranjestas, onks aiheellista onnitella _webbisaittia_ "synttärien" johdosta?! *ding* ankalle iso käsi kun väänsi tämän läjään, mut imho webisaitti on webisaitti.. Pistäkää klubitus syömään kakkua ni mäkin onnittelen *igor*

-M



Ja miksi ei saisi onnitella? *täh*
webbisaitti joka on pyöriny 5vuotta joka on kehittyny _todella_ paljon niin miksi ei saa onnitella?
juhlitaanhan paljon muitakin illujen synttärit hallujen synttärit pluton synttärit jne jne jne periaatteessa sama juttu vai pitääkö hallu-logon syödä kakkuu ennen kuin niit bileitä voi onnitella?
Twist

Posts: 925

#38 • • Twist Team Kemuttajat
Onnea Klubitukselle!!! *plur**klubitus*
Mark

Posts: 7,311

#39 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

UnityF, 16.9.2005 11:40:
Ja miksi ei saisi onnitella? *täh*
webbisaitti joka on pyöriny 5vuotta joka on kehittyny _todella_ paljon niin miksi ei saa onnitella?
juhlitaanhan paljon muitakin illujen synttärit hallujen synttärit pluton synttärit jne jne jne periaatteessa sama juttu vai pitääkö hallu-logon syödä kakkuu ennen kuin niit bileitä voi onnitella?



point taken. Mun mielestä on vaan aiheetonta onnitella läjää koodia joka toimii raudan sisuksissa, imo tekijöitä tosiaan taas voi onnitella tän saitin koodaamisesta. ei oo mun mielestä kovin tarkotuksenmukasta onnitella kaikkea mahdollista vaan sen takia että se sattuu olemaan olemassa.. Ja tottakai saa, kukaan kielläkkään, kysyin vaan että onko aiheellista. Ilmeisesti monen mielestä on, joten I shut the fuck up.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

sapeli

Posts: 11,768

#40 • • sapeli jokukukamikä?

Mark, 16.9.2005 11:53:
point taken. Mun mielestä on vaan aiheetonta onnitella läjää koodia joka toimii raudan sisuksissa, imo tekijöitä tosiaan taas voi onnitella tän saitin koodaamisesta. ei oo mun mielestä kovin tarkotuksenmukasta onnitella kaikkea mahdollista vaan sen takia että se sattuu olemaan olemassa.. Ja tottakai saa, kukaan kielläkkään, kysyin vaan että onko aiheellista. Ilmeisesti monen mielestä on, joten I shut the fuck up.



Ei tossa ollu mitään järkeä *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.