Videoflash by Fanatiq.Party;FAST-Sunset time (lauantai 23.07.2005.)

26 posts, 2 pages, 12,541 views

FAST

Posts: 51

#1 • • FAST FAST
Videoflash by Fanatiq,from;
FAST-Sunset time (Hard Nrg & Hard Style) (lauantai 23.7.2005.)

[url]Http://fanatiq.biz/FAST by Fanatiq.wmv[/url]

*piis*

--
HARD & FAST

Jone

Posts: 8,258

#2 • • Jone Archibald Haddock
Ihan reteetä ettei videossa mainita taustalla soivan biisin nimeä ja tekijää. Toivottavasti ootte edes kysyneet luvan.
enrg

Posts: 2,040

#3 • • enrg
..eikä myös taustalla kuuluvien kahden biisin esittäjää proteusta*lmao*

hjyvä meininki oli kyllä videossa*hymy*
Eddy Satan

Posts: 722

#4 • • Eddy Satan FAST
Jone & enrg.
Tekijä on mainittu sen nickki lukee siinä osoitteessakiin Fanatiq on sen nimi.Lupa?Se itse mun pyynnöstä teki tämän videoflash;in.
Ja musiikki taustalla,en muistaa sen biisin nimeä,mutta se on otettu Dj Proteus
Hard Nrg 5*hymy*.Mun mielestä ja tekijän sanoista.Onko viellä jotain kysyttävää,antakaa palautetta videosta ja tekijä saa lukea sen sitten,se ei ole viellä valitettavasti rekisteröityny klubitukseen,mutta käy kattomassa palautteet.
Jone

Posts: 8,258

#5 • • Jone Archibald Haddock

Eddy Satan, 23.8.2005 16:51:
Tekijä on mainittu sen nickki lukee siinä osoitteessakiin Fanatiq on sen nimi.Lupa?Se itse mun pyynnöstä teki tämän videoflash;in.



Kyse ei nyt ollut videopätkän vaan siinä käytetyn musiikin tekijästä / tekijistä.

Eddy Satan, 23.8.2005 16:51:
Ja musiikki taustalla,en muistaa sen biisin nimeä,mutta se on otettu Dj Proteus
Hard Nrg 5*hymy*



Mistäs lähtien noin saa tehdä?

PS. Pakko myöntää et katsoin videon vaan pikakelauksella. En edes kiinnittänyt huomiota siihen mistä musiikki oli ripattu.
domi

Posts: 7,069

#6 • • domi Työn sankari.

Eddy Satan, 23.8.2005 16:51:
Jone & enrg.
Tekijä on mainittu sen nickki lukee siinä osoitteessakiin Fanatiq on sen nimi.Lupa?Se itse mun pyynnöstä teki tämän videoflash;in.
Ja musiikki taustalla,en muistaa sen biisin nimeä,mutta se on otettu Dj Proteus
Hard Nrg 5*hymy*.Mun mielestä ja tekijän sanoista.Onko viellä jotain kysyttävää,antakaa palautetta videosta ja tekijä saa lukea sen sitten,se ei ole viellä valitettavasti rekisteröityny klubitukseen,mutta käy kattomassa palautteet.


Ilmeisesti oli kyseessä biisin tekijä ja esittäjä, ei videon. Ja muutenkin, hyviin tapoihin kuuluu ottaa sen biisin nimi selville, sekä luvat käyttöä varten.
Eddy Satan

Posts: 722

#7 • • Eddy Satan FAST

Jone, 23.8.2005 16:56:
---
Eddy Satan, 23.8.2005 16:51:
Tekijä on mainittu sen nickki lukee siinä osoitteessakiin Fanatiq on sen nimi.Lupa?Se itse mun pyynnöstä teki tämän videoflash;in.

---


Kyse ei nyt ollut videopätkän vaan siinä käytetyn musiikin tekijästä / tekijistä.


---
Eddy Satan, 23.8.2005 16:51:
Ja musiikki taustalla,en muistaa sen biisin nimeä,mutta se on otettu Dj Proteus
Hard Nrg 5*hymy*

---


Mistäs lähtien noin saa tehdä?


Jone mä en ole tehnyt sitä videota ja tekijä,ku se ei paljon dj,stä eikä niistä sisäpiirihommista tietää,sanoi et se on imuttanut netistä jonkun hard nrg 5 ,mä tajusin itteekin vasta silloin ku näin sen videon,biisi muistaakseeni ei ole proteuksen tekemä,eikä siinä ole miksattu toista biisiä perään,mutta katotaan tulevaisuudessa,et pistän ihan oman mixauxen tekijälle,jos se on sun mielestä tai on,kieletty ilman lupaa.En voi tietää kaiken,joten pistän korvan taaksee,tajusin mistä yritit selittää.

PS. Pakko myöntää et katsoin videon vaan pikakelauksella. En edes kiinnittänyt huomiota siihen mistä musiikki oli ripattu.

domi

Posts: 7,069

#8 • • domi Työn sankari.

Eddy Satan, 23.8.2005 17:00:
---
Jone, 23.8.2005 16:56:
---
Eddy Satan, 23.8.2005 16:51:
Tekijä on mainittu sen nickki lukee siinä osoitteessakiin Fanatiq on sen nimi.Lupa?Se itse mun pyynnöstä teki tämän videoflash;in.

---


Kyse ei nyt ollut videopätkän vaan siinä käytetyn musiikin tekijästä / tekijistä.


---
Eddy Satan, 23.8.2005 16:51:
Ja musiikki taustalla,en muistaa sen biisin nimeä,mutta se on otettu Dj Proteus
Hard Nrg 5*hymy*

---


Mistäs lähtien noin saa tehdä?


Jone mä en ole tehnyt sitä videota ja tekijä,ku se ei paljon dj,stä eikä niistä sisäpiirihommista tietää,sanoi et se on imuttanut netistä jonkun hard nrg 5 ,mä tajusin itteekin vasta silloin ku näin sen videon,biisi muistaakseeni ei ole proteuksen tekemä,eikä siinä ole miksattu toista biisiä perään,mutta katotaan tulevaisuudessa,et pistän ihan oman mixauxen tekijälle,jos se on sun mielestä tai on,kieletty ilman lupaa.En voi tietää kaiken,joten pistän korvan taaksee,tajusin mistä yritit selittää.

PS. Pakko myöntää et katsoin videon vaan pikakelauksella. En edes kiinnittänyt huomiota siihen mistä musiikki oli ripattu.

---


Eikai se asia muutu, jos annat sille oman mixauksesi. Niin kauan kun ne kappaleet eivät ole sun omaa tuotantoa, niin kai niihin jotkut luvat on oltava?
Jone

Posts: 8,258

#9 • • Jone Archibald Haddock

Eddy Satan, 23.8.2005 17:00:
Jone mä en ole tehnyt sitä videota ja tekijä,ku se ei paljon dj,stä eikä niistä sisäpiirihommista tietää,sanoi et se on imuttanut netistä jonkun hard nrg 5 ,mä tajusin itteekin vasta silloin ku näin sen videon,biisi muistaakseeni ei ole proteuksen tekemä,eikä siinä ole miksattu toista biisiä perään,mutta katotaan tulevaisuudessa,et pistän ihan oman mixauxen tekijälle,jos se on sun mielestä tai on,kieletty ilman lupaa.En voi tietää kaiken,joten pistän korvan taaksee,tajusin mistä yritit selittää.



Videopätkän tekijä on siis:
- Downloadannut netistä Proteuksen miksauksen
- Ottanut sieltä pätkän videoon
- Ei ole kysynyt lupaa Proteukselta
- Ei ole kysynyt lupaa biisien tekijöiltä

Tän lisäksi klubinne ei ole tarkastanut mainosvideonsa sisältöä ja lupia ennen sen levittämistä.

Oonko nyt ihan väärässä jos sanon et tossa on tehty aika monta asiaa toisin kuin pitäis?
Eddy Satan

Posts: 722

#10 • • Eddy Satan FAST

dominikh, 23.8.2005 16:56:
---
Eddy Satan, 23.8.2005 16:51:
Jone & enrg.
Tekijä on mainittu sen nickki lukee siinä osoitteessakiin Fanatiq on sen nimi.Lupa?Se itse mun pyynnöstä teki tämän videoflash;in.
Ja musiikki taustalla,en muistaa sen biisin nimeä,mutta se on otettu Dj Proteus
Hard Nrg 5*hymy*.Mun mielestä ja tekijän sanoista.Onko viellä jotain kysyttävää,antakaa palautetta videosta ja tekijä saa lukea sen sitten,se ei ole viellä valitettavasti rekisteröityny klubitukseen,mutta käy kattomassa palautteet.

---

Ilmeisesti oli kyseessä biisin tekijä ja esittäjä, ei videon. Ja muutenkin, hyviin tapoihin kuuluu ottaa sen biisin nimi selville, sekä luvat käyttöä varten.




Kattokaa tai ä'lköö,mä en jaksaa jauhaa LoL juttuja täällä,soita tekijoille ja kaikille,miks aina mulle just vittuilaan,ja tietokoneella,antakaa neuvoo,ei niitä lapsellisii kommenteja,miksi,pitäiskö munki kysyä soitteleessa joka biisin tekijän luvan että saanko soittaa sen biisin,ei se tässä underground kulttuurissa tolle menee,jos ei kiinnosta video voi jättä katsomatta,mutta mulla ei ole aikaa eikä halua riidellä ja kiistellä jostain pikkujutuista ku on tekemistä ilman sitäkin,en nyt loukkaa enkä vittuile,mutta toivoon et mullekiin ei tehtäisiin sitä.
domi

Posts: 7,069

#11 • • Edited domi Työn sankari.

Eddy Satan, 23.8.2005 17:04:
---
dominikh, 23.8.2005 16:56:
---
Eddy Satan, 23.8.2005 16:51:
Jone & enrg.
Tekijä on mainittu sen nickki lukee siinä osoitteessakiin Fanatiq on sen nimi.Lupa?Se itse mun pyynnöstä teki tämän videoflash;in.
Ja musiikki taustalla,en muistaa sen biisin nimeä,mutta se on otettu Dj Proteus
Hard Nrg 5*hymy*.Mun mielestä ja tekijän sanoista.Onko viellä jotain kysyttävää,antakaa palautetta videosta ja tekijä saa lukea sen sitten,se ei ole viellä valitettavasti rekisteröityny klubitukseen,mutta käy kattomassa palautteet.

---

Ilmeisesti oli kyseessä biisin tekijä ja esittäjä, ei videon. Ja muutenkin, hyviin tapoihin kuuluu ottaa sen biisin nimi selville, sekä luvat käyttöä varten.

---



Kattokaa tai ä'lköö,mä en jaksaa jauhaa LoL juttuja täällä,soita tekijoille ja kaikille,miks aina mulle just vittuilaan,ja tietokoneella,antakaa neuvoo,ei niitä lapsellisii kommenteja,miksi,pitäiskö munki kysyä soitteleessa joka biisin tekijän luvan että saanko soittaa sen biisin,ei se tässä underground kulttuurissa tolle menee,jos ei kiinnosta video voi jättä katsomatta,mutta mulla ei ole aikaa eikä halua riidellä ja kiistellä jostain pikkujutuista ku on tekemistä ilman sitäkin,en nyt loukkaa enkä vittuile,mutta toivoon et mullekiin ei tehtäisiin sitä.


Oikeesti.

Jos oot hyvä bileiden järjestäjä, niin tuollaiset jutut kyllä pitäis olla selvillä, ennenkuin mitään videoita pistetään ulos. Etkä sä voi tässä iskeä koko hommaa tekijän niskoille, clubinnehan pisti tuon videon pihalle.

EDIT: Eikä tässä oo kyse mistään vittuilusta, kunhan tässä saat neuvoja, että tulee parempi lopputulos seuraavalla kerralla.
Eddy Satan

Posts: 722

#12 • • Eddy Satan FAST

Jone, 23.8.2005 17:04:
---
Eddy Satan, 23.8.2005 17:00:
Jone mä en ole tehnyt sitä videota ja tekijä,ku se ei paljon dj,stä eikä niistä sisäpiirihommista tietää,sanoi et se on imuttanut netistä jonkun hard nrg 5 ,mä tajusin itteekin vasta silloin ku näin sen videon,biisi muistaakseeni ei ole proteuksen tekemä,eikä siinä ole miksattu toista biisiä perään,mutta katotaan tulevaisuudessa,et pistän ihan oman mixauxen tekijälle,jos se on sun mielestä tai on,kieletty ilman lupaa.En voi tietää kaiken,joten pistän korvan taaksee,tajusin mistä yritit selittää.

---


Videopätkän tekijä on siis:
- Downloadannut netistä Proteuksen miksauksen
- Ottanut sieltä pätkän videoon
- Ei ole kysynyt lupaa Proteukselta
- Ei ole kysynyt lupaa biisien tekijöiltä

Tän lisäksi klubinne ei ole tarkastanut mainosvideonsa sisältöä ja lupia ennen sen levittämistä.

Oonko nyt ihan väärässä jos sanon et tossa on tehty aika monta asiaa toisin kuin pitäis?




Jone parempi jos juttelisit tekijän kanssa mulla ei ole aikaa nyt semmoseen,ja voisit opetta sitä miten ne asiat hoidetaan,eikä nostetaa tästä nyt hirveän kohun,lähetän sen e-mailin sulle Y,nä
Jone

Posts: 8,258

#13 • • Jone Archibald Haddock

Eddy Satan, 23.8.2005 17:06:
Jone parempi jos juttelisit tekijän kanssa mulla ei ole aikaa nyt semmoseen,ja voisit opetta sitä miten ne asiat hoidetaan,eikä nostetaa tästä nyt hirveän kohun,lähetän sen e-mailin sulle Y,nä



Ei tarvii. Eiköhän se ollut tässä jo aika kokonaisuudessaan käsitelty mikä tossa asiassa mättää. Kaikki noi mainitut asiat ovat hyvin yksinkertaisia ja kyllä, teidän olisi pitänyt olla niistä tietoisia - Mitä todennäköisimmin olittekin, mutta päätitte olla välittämättä.
enrg

Posts: 2,040

#14 • • enrg
Mainittakoon nyt siltä varalta että joku innostuu videon musiikista... Carbon based - Illuminate, ja lopussa alkaa Lou Cypher Project - Plaque. Höysteiksi vielä heitetty sitä Dominatrix samplea, mutta en muista mikä kappale se on*hymy*
domi

Posts: 7,069

#16 • • domi Työn sankari.
Videon katsoneena, oikeinkirjoitukseen voitaisiin panostaa.

ZSHALA ja NOMIK.....
Avatar
#17 • • ikj Guest
joo vähä kyl ihmetytti noi väärin kirjotetut nimet *justjoo*
muuten iha jees.
Displacer

Posts: 1,828

#18 • • Displacer
Hieno video; jaksoi ylläpitää mielenkiintoa reilulla kikkailulla ja sopivan mittaisilla pätkillä. 4/5.

musiikki oli myös hienoa, mutta olisi tosiaan se lupa kannattanut kysyä ennen kuin käyttää tuota.
Eddy Satan

Posts: 722

#19 • • Eddy Satan FAST
Luvat periaattessa on,eilen sain tietää etse oli carbon based biisi,ja sovittiin et ei täs mitään hätää.Eli luvista ei mitään keskustelua enään,ja jos joku tietää,niin,mistä joku saa tietää onko lupaa tai ei,ja mihin siitä kannattaa ilmoittaa,sitte ku laitan linkin vai?Ok mun mielesdtä hyvä video,ja Alek Szahalan nimeä on jo monta kerta kirjoitettu väärin,ja tekijä otti varmaasti sen nimen just siltä sivulta missä mainitaan Alekista virheineen,ja Nomic en sitten tiedä,varmaan vahinko väärinkitjoitus.
BUTCHER-KK

Posts: 595

#20 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry

dominikh, 23.8.2005 17:27:
Videon katsoneena, oikeinkirjoitukseen voitaisiin panostaa.

ZSHALA ja NOMIK.....

*muhaha*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%