Aurinko ja uimarannalla makaaminen

111 posts, 6 pages, 37,277 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#101 • • hallucinogen Edain
Itse en ymmärrä oikein itsensä grillaamista auringossa. Usein rusketus näyttää normaalisti vaaleassa ihossa kovin epäluonnolliselta, pahimpia ovat sellaiset blondihiuksiset grillibroilerit joihin en koskis tikullakaan. Lisäksi monta tuntia liikkumatta auringossa on vaan yksinkertaisesti tylsää. Pelien harrastaminen rannalla tai sukeltaminen (jos pinnan alla on mielenkiintoista nähtävää) on kyllä omaan makuun... ja tietenkin vähäpukeisten naisten tiirailu mutta siihen se kyllä sitten jää. Tosin Suomessa en rannalla jaksa vaivautua mutta ulkomailla ollessa joskus, tosin siellä on enemmän kateltavaakin kun bikinit ei ole niin mummo-mallia ;D.

--
pikku-*possu*

Timce

Posts: 5,381

#102 • • Timce

Android
---


nativesungodmr3.jpg ?

Sori, oli pakko :D



Ööh, siis tarkoitin auringonpalvojilla tässä tapauksessa ihmisiä, jotka ottavat rannalla aurinkoa.


kiäh kiäh :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

remotion

Posts: 5,283

#103 • • remotion nostatus guru

$, 14.6.2007 11:34:
Teoriassa alkuillasta siellä voisi soida myös kevyt kiksu.

Helteillä ja hyvin lämpiminä päivinä siellä on aina tarkoitus olla joku soittamassa.



I hear you man!
z

Posts: 1,146

#104 • • z

$, 14.6.2007 11:34:
Viime lauantain soitot Hietsussa aikatauluineen:
14.30-17.30 allekirjoittanut (Aleksi A) uutta ja vanhaa housea sen monissa muodoissa


check. koko ajan jees ja välillä tosi hyvää. tykättiin.
Android

Posts: 3,908

#105 • • Android

Timce, 14.6.2007 11:45:
Ööh, siis tarkoitin auringonpalvojilla tässä tapauksessa ihmisiä, jotka ottavat rannalla aurinkoa.



Nyt kyllä huijaat.
akiapina

Posts: 2,729

#106 • • akiapina apinaki

JussiS, 14.6.2007 08:00:
---
akiapina, 14.6.2007 00:58:
Oon suht laiska ja rakastan aurinkoa, joten rannalla makaaminen on kesäisin ykkösjuttu mistä tulee haaveiltua pitkin talvea. En lisäksi pala hirveän helposti joten rannalla tulee vietettyä aurinkoisina päivinä useampi tunti *sydän*

---

Koskas mennään taas Ruissaloon?



Mennään heti sit kun aurinko paistaa taas *sydän*
-Casper-

Posts: 1,363

#107 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
brunaaaaaaa.....love it*sydän**aplodit*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#108 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

casper-dj, 14.6.2007 13:16:
brunaaaaaaa.....love it*sydän**aplodit*



Ei kyl ikinä uskois..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sallakat

Posts: 2,220

#109 • • Sallakat jungle, baby !
mulla on huono kärsivällisyys, joten en jaksa millään makailla koko päivää rannalla. Joku 1,5h alkaa olee aika maksimi mitä jaksaa loikoilla jossain hietsussa. En myöskään ole kovin kiinnostunut siitä, että joutuu olemaan ihanku sillit suolassa rannalla, mun tuurilla viereen kuitenkin eksyy joku 6 henkinen perhe kiljuvine lapsineen *poks*
Puistossa kävin tossa viime viikon helteillä sellaset 1,5h lukemassa kirjaa bikineissä. Sen verran vielä jaksaa.
Biitsille ei voi keksiä mitenkään niin paljoa erilaista tekemistä, että jaksais koko päivää olla. Puistossa on ihan eri meininki. Biitseillä yleensä ne vessakopit on niin järkyttävässä kunnossa, ettei uskois naisihmisten paikoiksi, joten vessapaikatkin on vähän vähissä sitten. Puistoissa sentää on pusikoita, jonne pääsee hakemaan helpotusta.
wammi

Posts: 627

#110 • • wammi
kaiken kaikkiaan melkoisen tylsää touhua. hetken jaksaa jos on hyvää seuraa ja pääsee pulahtamaan veteen aika-ajoin. pelkillä rantalomillakaan en oikein viihdy ellei kohteessa ole muuta seikkailun arvoista nähtävää.
sadesola

Posts: 409

#111 • • sadesola Kettu mikä kettu
Ulkona riehuminen vailla vaatteita
on tietenkin hupaisampaa, kuin
sisällä remuaminen täysissä
pukineissa...

...mutta kuka muka jaksaa maata
paikoillaan?

Aurinkoa ottaessa pitää saada
tehdä jotain, vaikka tanhuta
tai rakentaa ihmiskasoja.

Ja kyllä, olen päivettynyt. *possu*

--
KABOOM!