Parker Kane [Monday Bar]

56 posts, 3 pages, 41,196 views

sts

Posts: 7,969

#41 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

wiljami, 23.2.2006 12:57:
Tai kannattaa vähän chillata ja tajuta että ainakin Tampereen jokaikisestä valofirmasta saa muppeleita :D Mitähän ne muppelit sitten olisi jos ei movingheadeja?



Like I said, jokaisessa firmassa ja kaupungissa on eri termstönsä, ainaki ton yhden ison helsinkiläisen valofirman kundit katto vähä kieroo ku puhuttii tosta muppeli sanasta :) Olisi ehkä kannattanu lukea se mun postaus kokonaan ennenkö totee "KANDEE EHK CHILLAA".. ;)
Beliar

Posts: 1,361

#42 • • Beliar

sts, 23.2.2006 13:14:
Like I said, jokaisessa firmassa ja kaupungissa on eri termstönsä, ainaki ton yhden ison helsinkiläisen valofirman kundit katto vähä kieroo ku puhuttii tosta muppeli sanasta :) Olisi ehkä kannattanu lukea se mun postaus kokonaan ennenkö totee "KANDEE EHK CHILLAA".. ;)



*blush* RMC on Stadista ja ne puhuu mubbeleista siinä, missä Manselaisetkin... *joo*

Tuskin tää nyt mikään Parkkerin virallinen sopimus-pohja/raideri ole. Enkä usko, että Parkkerilta menee tärkeitä keikkoja sivu suun, kun ID-T:n pojat ei ymmärtänyt, mitä muppelit on... Älkää ny enää tapelko! *hali*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Lauri

Posts: 1,051

#43 • • Lauri Devoted

DjBeliar, 23.2.2006 15:08:
---
*blush* RMC on Stadista ja ne puhuu mubbeleista siinä, missä Manselaisetkin... *joo*



RMC Tapahtumatekniikka on Tampereelta eli entinen Suomen Tapahtumatekniikka Oy, RMC Light & Sound Helsingistä, to be exact. *jeesus*
Beliar

Posts: 1,361

#44 • • Beliar

Lauri, 23.2.2006 16:43:
RMC Tapahtumatekniikka on Tampereelta eli entinen Suomen Tapahtumatekniikka Oy, RMC Light & Sound Helsingistä, to be exact. *jeesus*



Joo... totta... Täsmennän minäkin, jotta RMC:llä tuskin enää montaa alkuperäis-Tamperelaista Tapaturmatekniikan henkilöä ole töissä... korjatkaa taas, kun olen väärässä... *blush*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

sts

Posts: 7,969

#45 • • sts Sama pyynti aitta!

DjBeliar, 23.2.2006 22:29:
Joo... totta... Täsmennän minäkin, jotta RMC:llä tuskin enää montaa alkuperäis-Tamperelaista Tapaturmatekniikan henkilöä ole töissä... korjatkaa taas, kun olen väärässä... *blush*



Kultsi tapellaan niin saadaan rusinoita ;)
¡ Previous post about a year ago !
villelope

Posts: 2,846

#47 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Oot mun valo-sankari. Äijä nostaa LJ:en rimaa nyt ruotsalaisillekin.

Määääääd props!
Beliar

Posts: 1,361

#48 • • Beliar

Parker, 5.9.2007 13:00:
Vois myös ehkä mainita, että olen nykyään Monday Barin panomies.



Kauhee lukihäiriö sai kahvini väärään kurkkuun... *blush*

Mutta Timolla ihan loistava kuvaus tuolla 1-sivulla!

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

villelope

Posts: 2,846

#50 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Parker, 18.9.2007 10:04:
Videoita "Monday Bar XL presenterar CARL COX" keikalta.


Coxia lainaten: "Oh yes, oh yes, oh yes!"

Jätkä hemmottelee noi swedut kyllä ihan piloille. Aika massiivinen meininki jälleen kerran. Mad props.
thomas

Posts: 5,618

#52 • • thomas

Parker, 5.9.2007 13:00:
Päivitys sillontällön on ihan poikaa.

Vois myös ehkä mainita, että olen nykyään Monday Barin valomies.



enpä oo tuommoista huomannukaan.. onnea vaan ! hyvältä näyttää
Velttov

Posts: 216

#53 • • Velttov
MAHTAVAA TIMO !!!

Kyllä kannatti huuta sulle *pahis*

10 pistettä ja erkki merkki


jatka samaanmalliin ja kohti tuntematonta.
Skenemursu

Posts: 1,568

#55 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Parker, 4.8.2008 12:43:
Puh.. Kaikkeen sitä joutuu mukaan. *justjoo*

Trancesound.net halusi tehdä haastattelun musta.

Löytynee täältä:
http://www.trancesound.net/news/2008/interview_with_lj_parker_kane.html

hyvä haistattelu! REspectA.... sitten kun olet valloittanut sen euroopan etelään saakka niin jatkappa tänne aasiaan päin. monesti arsenaalia löytyy bileistä mutta töissä taitaa aina olla vj randon play =)
Velttov

Posts: 216

#56 • • Velttov
*nousee seisomaan
*aplodit*