Laserpoint 2005 Video

49 posts, 3 pages, 25,569 views

ezzy

Posts: 8,060

#41 • • Edited ezzy Droid-pappa

kipzu, 22.6.2005 13:50:
Mikä biisi toi oli? huippu biisi! *jiihaa* muutenki mun mielestä hvä video! *aplodit*



biisin nimi lukee videon lopussa. Alek szahala - dryad machine.
kipzu

Posts: 67

#42 • • kipzu

ezzy, 22.6.2005 14:09:
---
kipzu, 22.6.2005 13:50:
Mikä biisi toi oli? huippu biisi! *jiihaa* muutenki mun mielestä hvä video! *aplodit*

---


biisin nimi lukee videon lopussa. Alek szahala - dryad machine.



Joo mult puuttu 10 vikaa sekuntia videosta! Mut joo Kiitos!!! *hymy*
Juhgu

Posts: 7,921

#43 • • Juhgu Virnistelijä
Hieno video! Musiikkikin sopii mielestäni tuohon ihan hyvin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Howdy

Posts: 7,955

#44 • • Howdy Oldie
En oo nähny koko videoo mut varmaa iha sika hyvä *hihu**jiihaa*

--
Käpy vailla vertaa

efo

Posts: 1,908

#45 • • efo Laserpoint
*kiitoskiitos*
Kiitoksia monipuolistista palautteista. Ne on nyt sisäistetty ja toivotaan että ensi kerralla vähän parempaa jälkeä. Menee kyl tovi ku nyt en edes siedä katsoa videokameraan*poks*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

onni3mk

Posts: 3,973

#46 • • onni3mk Onni on.
Mä en ollut bileissä, joten mun mielestä musiikki sopi videoon. Paitsi tosiaan ne kohdat, joissa ihmiset tanssi hitaammalla temmolla, kuin biisissä olisi pitänyt.

Ekasta minuutista pidin todella paljon. Leikkaukset oli nopeita, paitsi se peilipallo...Enkä pitänyt siitä mustasta kohdasta 55sec kohdalla, vaikka ymmärränkin sen tarkoituksen.

Valoja oli kuvattu sopivasti. Niitä oli paljon, muttei liikaa. Valoista otetut pätkät oli myös saatu hienosti sopimaan videoon.

Ihmismassasta kuvatut pätkät olivat vähän liian pitkiä. Hidastukset sopi mun mielestä ihan hyvin, paitsi 5min jälkeen.

Ja mä en tykkää noista efekteistä. Tässä videossa ne ei kauheesti häirinnyt, mutten tykkää niistä siltikään.

Hieno se vaihto n. 3.52:n kohdalla. Ainoa vain, ettei se Proteuksen fiilistely sovi musiikin kanssa yhteen. Se vähän pilaa hienon vaihdon.

Kaikin puolin kuitenkin hieno video. Leikkaus kohdat on saatu hyvin sopimaan yhteen musiikin kanssa, niin ettei leikkaukset pistä silmään. Sopivan pituinen video.

Millä kameralla tää on kuvattu? Tuliko paljon materiaalia, joka oli liian tummaa, ettei siitä saanut selvää, vai oliko tuolla tosiaan niin paljon valoja, että kameraan riitti valo? Kiinnostaa, koska tää on ollu se syy, miksen mä oo kuvannut ekojen kertojen jälkeen paljoa bileissä. Enkä kuvaa, ennen kuin saan valon kameraan.

Millä editoit?

--
Onni on.

Garo

Posts: 446

#47 • • Edited Garo #jake

Mä en ollut bileissä, joten mun mielestä musiikki sopi videoon. Paitsi tosiaan ne kohdat, joissa ihmiset tanssi hitaammalla temmolla, kuin biisissä olisi pitänyt.


Samaa mieltä.

Toinen kritisoinninaihe tulee noista efekteistä. Mielestäni ainoat efektit mitä tarvitaan, on suora leikkaus ja feidi näiden välillä. Muita efektejä, varsinkin leikkausefektejä, tulee käyttää todella, todella super-todella harkiten. PiP (picture-in-picture) on esimerkki efektistä, jota voi käyttää bilevideoissa, kunhan sen tekee fiksusti.

Aivan ensimmäinen sisäänleikkaus, kun otetaan se alkukuva, niin ei tuollaisia efektejä. Joko suoraan tai sitten feidataan sisään. Kuva itsessään on hieno =)

Kohdassa 2:10 oleva kuvazoomausefekti olisi ehkä juuri ja juuri sopinut JOS zoomin täytettyä koko ruudun oltaisiin odotettu stillillä ja leikattu seuraavaan kuvaan suoraan seuraavassa bassoiskussa (nyt pysähtynyt zoomauskuva pienentyy kuvan keskelle ja takana näkyy seuraava leikkaus, ei toimi)

Kohdassa 3:20 menevä kahden kuvan kikkailu on juuri ja juuri rajalla.

Kohdassa 4:24 proteus vääntelee equja/tjsp. Olisi ollut hieno jos biisissä olisi ollut ao. kohdassa jotain tähän viittaavaa :)

4:58 oleva peilipalloleikkaus... *eiei*

Muuten video on hyvä, kuvamateriaali on hyvää ja muutenkin pääosin onnistunut tekele. Hyviä bilevideoita on aivan liian vähän ja tämä on kuitenkin selkeästi katsomisen arvoinen *joo*
Toivottavasti teet pian lisää, ottaen opiksi tässä threadissa mainituista vinkeistä ja kritiikistä =)

Ainiin, divx/xvid:llä olisi mennyt pienempään tilaan :)

- Garo
efo

Posts: 1,908

#48 • • efo Laserpoint

onni3mk, 12.7.2005 19:10:
Millä kameralla tää on kuvattu?


Vanhalla paskalla Sonyn digivideolla DCR-TRV18E. Ei mikään hääppönen mutta saa yllättävän hyvää jälkeä kuvattua.

Tuliko paljon materiaalia, joka oli liian tummaa, ettei siitä saanut selvää, vai oliko tuolla tosiaan niin paljon valoja, että kameraan riitti valo?


No rautahuone oli aika ongelmallinen mesta ku siellä oli pelkkää punasta*igor* Hima & Salin puolelle en edes viittinyt mennä. Pääsalissa ei ollu mitään ongelmia enkä muutenkaan ole koskaan tarttenu valoa mut kyllä ois hyvä hankkia jahka saa ostettua vähän tasokkaamman kameran.

Millä editoit?


Adobe Premiere Pro 1.5

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

efo

Posts: 1,908

#49 • • efo Laserpoint
Tässä vielä vähän raakaa editoimatonta materiaalia pääsalista*hihu*

Matti
Mika
Protsq

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke