It's "CAPS LOCK", not "AWESOME BUTTON"!

79 posts, 4 pages, 43,448 views

sune

Posts: 2,096

#41 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
älkää niuhottako *släp*

--
ei kovin ihku eikä plur

-P

Posts: 4,972

#42 • • -P

sune, 27.5.2005 22:39:
älkää niuhottako *släp*



niuhotetaanpas ja ihan vitusti ;). kyl silmään pistää tollaset skyscraperin kokoiset kirjaimet topiceissa, joten learn how to write, bitchez!

ps. bo selectah, aight?

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#43 • • ALIEN Guest
itkekää iinekset itkekää
JustinSan

Posts: 822

#44 • • JustinSan Nullius in verba
zomg lol wtf. kuolkaa sukupuuttoon.plz.
hyvää vappua.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

efo

Posts: 1,908

#45 • • efo Laserpoint
*plur*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

freeve

Posts: 345

#46 • • freeve
Vitsi, et on kiva topicci.. :D

btw en usko et tää topici saa ketään lopettamaan caps lockin käyttöä, mut ainahan sitä voi yrittää
Bio

Posts: 4,429

#47 • • Bio The Bullies / Pinky
nojoo.. oikeest..tääläsey asiat nyt kinastella
mä klähen nyt bileisiin ja pifän hauskaa.......
cosmic

Posts: 389

#48 • • cosmic :D
KAPPAS, sanoi LOKKI ja jatkoi capslokin käyttöä...öh joo... *nauru*

No siis mulle on ihan sama käyttääkö joku capslokkia vai ei. Joissain tapauksissa se voi toimia tehokeinona, mutta jos koko viesti on isoilla kirjoitettu, se näyttää naurettavalta huutamiselta.

--
:D is an unproductive condition.

kilobitti

Posts: 2,419

#49 • • kilobitti 1-2-3 techno
Loppujen lopuksi kyse on capsien käyttäjän valinnasta; haluaako threadilleen negatiivista huomiota, vai vaan huomiota. Esim. mulle se huomioarvo on puhtaasti negatiivinen; se lähinnä ärsyttää ja kertoo threadin tasosta...siksi jätän caps-threadit yleensä lukematta.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Juhgu

Posts: 7,921

#50 • • Juhgu Virnistelijä

Ana-5000,
[iso]Lopettakaa kirjottamasta isolla noita topikkeja, kyl se huomataan sieltä "Lempi koira rotusi=!!"-topikkien-seasta jos jotakuta kiinnostaa. Isolla kirjoittaminen ei tee sinusta suositumpaa, laihempaa tai seksikkäämpää. Lopeta heti. HETI![/iso]



Ja lopeta sinä forumreplykuvien käyttö *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#51 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu, 28.5.2005 13:02:
---
Ana-5000,
[iso]Lopettakaa kirjottamasta isolla noita topikkeja, kyl se huomataan sieltä "Lempi koira rotusi=!!"-topikkien-seasta jos jotakuta kiinnostaa. Isolla kirjoittaminen ei tee sinusta suositumpaa, laihempaa tai seksikkäämpää. Lopeta heti. HETI![/iso]

---


Ja lopeta sinä forumreplykuvien käyttö *hih*



Enhän!
toma

Posts: 2,009

#52 • • toma Tototoototo
Ihan mielenkiinnosta: tätä topikkia kohtaan protestoivat, puolustatteko useasti käyttämäänne oikeutta kirjoittaa aloittamienne topikkien nimet isolla, vai onko tuo vain yleistä "joku valittaa jostain, valitetaan siitä!"-nihutusta?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Juhgu

Posts: 7,921

#53 • • Edited Juhgu Virnistelijä

toma,
---
Ihan mielenkiinnosta: tätä topikkia kohtaan protestoivat, puolustatteko useasti käyttämäänne oikeutta kirjoittaa aloittamienne topikkien nimet isolla, vai onko tuo vain yleistä "joku valittaa jostain, valitetaan siitä!"-nihutusta?



Jos joku protestoi, niin eiköhän se ole jälkimmäistä. Iso osa klubitusidiooteistakin tajuaa että jos kaikki kirjoittavat miten sattuu, forumista tulee kammottava kasa sekavaa paskaa jota kukaan ei viitsi lukea.

On vaan niin kiva päästä sanomaan että "hei mitä whineet tollasista pikkujutuista hanki elämä niiq plz!". Pääsee asettamaan itsensä toisen yläpuolelle jne.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

toma

Posts: 2,009

#54 • • toma Tototoototo

Juhgu, 28.5.2005 13:57:
Eiköhän se ole jälkimmäistä. Iso osa klubitusidiooteistakin tajuaa että jos kaikki kirjoittavat miten sattuu, forumista tulee kammottava kasa sekavaa paskaa jota kukaan ei viitsi lukea.



En kyl kysynyt sulta ;) Ja toi "klubitusidiooteista" lienee vähän turha.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Juhgu

Posts: 7,921

#55 • • Juhgu Virnistelijä

toma,
---
En kyl kysynyt sulta ;)


Ai tsori, mä luulin että forumilla voi kommentoidakin.

Ja toi "klubitusidiooteista" lienee vähän turha.


Kyllä, erittäin huono ja epäkorrekti sanavalinta, mutta kun nyt kerran quotasit sen, niin se on tullut jäädäkseen *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

JustinSan

Posts: 822

#56 • • JustinSan Nullius in verba
Olen eri mieltä toistaiseksi.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

toma

Posts: 2,009

#57 • • toma Tototoototo

Juhgu, 28.5.2005 14:01:
Ai tsori, mä luulin että forumilla voi kommentoidakin.



Voi toki, mutta huomaatko että käytännössä teit viestilläsi tyhjäksi minun kysymykseni tarkoituksen?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Juhgu

Posts: 7,921

#58 • • Juhgu Virnistelijä

toma,
---
Voi toki, mutta huomaatko että käytännössä teit viestilläsi tyhjäksi minun kysymykseni tarkoituksen?


Kyllä vain! Sinne meni sinun kyssärisi. *muhaha*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

toma

Posts: 2,009

#59 • • Edited toma Tototoototo

Juhgu, 28.5.2005 14:09:
Kyllä vain! Sinne meni sinun kyssärisi. *muhaha*



Ok, piti varmistaa. Olkaa siis hyvät ja jatkakaa tuloksetonta nillitystä ja parjausta puolin ja toisin. :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

leka

Posts: 373

#60 • • leka anteeksi olen eläin
WTF mikä topic *iihhih*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-