It's "CAPS LOCK", not "AWESOME BUTTON"!

79 posts, 4 pages, 43,377 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#21 • • Jussi Soro choon!
Eikös muuten olis aika iisi koodata sellasta härpäkettä, joka muuttaa automaagisesti noi topikit pienellä kirjotetuiks? uppercase -> lowercase jne.
cuteass

Posts: 172

#22 • • cuteass PinkeePinkiPinpi
Uskomattoman naurettavaa nalkutusta*släp*

--
-Mie vaan

RantaPalleroinen

Posts: 512

#23 • • RantaPalleroinen
Onko ANA muistanut ottaa lääkkeet? *muhaha*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Karski

Posts: 6,049

#24 • • Karski Pomon kätyri

JussiS, 27.5.2005 14:08:
Eikös muuten olis aika iisi koodata sellasta härpäkettä, joka muuttaa automaagisesti noi topikit pienellä kirjotetuiks? uppercase -> lowercase jne.



Ja helposti sellanen mikä tunnistais esim. erisnimet
että isot alkukirjaimet säilyis kuitenkin oikeilla paikoillaan?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Vexe

Posts: 1,016

#25 • • Vexe

Tres, 27.5.2005 14:12:

Ja helposti sellanen mikä tunnistais esim. erisnimet
että isot alkukirjaimet säilyis kuitenkin oikeilla paikoillaan?



Itse ehdotin jonkunlaista isojen ja pienten kirjaimien suhteen vertaamista. Tämä on kuitenkin helppoa.
mekaanikko

Posts: 1,176

#26 • • mekaanikko don selecta
Myös sellainen härpäke ois kova joka automaattisesti lisäis järkevää sisältöä viesteihin!!!

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Kolera

Posts: 4,256

#28 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
No perkele jos euroviisujuontajien alapäähuumorista ja asiattomuuksista saa whinetä ni miksei tästäkin. Yllättävän usein CAPSIEN käyttö häiritsee suuresti, kun sen tulkitsee heti ensimmäisenä huutamiseksi. Kyllähän noita irviöitäkin käytetään paljon juuri siksi, että saisi selostuksensa sellaiseksi kuin sen kasvoista kasvoihin puhuisi. JOTENKA KYLLÄ SE VAAN VITUTTAA AIKA SUUNNATTOMASTI JOS JOKU ISKEE KAIKEN ISOLLA, KOSKA SIITÄ SAA SEN KUVAN ETTÄ KYSEINEN IHMINEN HUUTAA! NAKKARILLAKIN ON SUOSITELTAVAA HUUTAA KOVAAN ÄÄNEEN "MÄ OMISTAN TÄN KYLÄN!" JA KUN TUKKAA TULEE NI TODETA "NO SE OLI VAAN HEI LÄPPÄ! EKSÄ HUUMORII YMMÄRRÄ!" WHINEKRUIIKS

Sen lisäks kiristää joskus, ku sieltä aina korostuu ne jonninjoutavimmat topikit koko uudet lootasta ton kapsin takia.

JA VITTU MIE MANAAN ITALIALAISET ALIMPAA HELVETTII!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#29 • • Joe Le Bon Guest
Menee kyl aiheen vierestä (mut mullakin oli kurja lapsuus):

Vielä enemmän mua risoo toi kursiivin käyttö ku joutuu kääntään monitoria ihan vitusti että saa tekstin suoraan!
kilobitti

Posts: 2,419

#30 • • kilobitti 1-2-3 techno
Capsien käyttämättömyys tekee tekstistä yksinkertaisesti luettavampaa. Jos jonkun ulosanti hirveästi kärsii siitä ettei käytä capseja, niin harvemmin sieltä mitään hirveän fiksua olis tullutkaan..

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#31 • • astaroth Guest
Mulle tuli kyllä tyrä tästä nauramisesta :D

Mutta kyllä itsekin olen vahvasti sitä mieltä, että luettavuus kärsii capseilla.

disko_joe, 27.5.2005 15:08:
Vielä enemmän mua risoo toi kursiivin käyttö ku joutuu kääntään monitoria ihan vitusti että saa tekstin suoraan!


Lisää löylyä! :D
henkka

Posts: 4,973

#32 • • henkka

Ana-5000, 27.5.2005 13:39:
[iso]Lopettakaa kirjottamasta isolla noita topikkeja, kyl se huomataan sieltä "Lempi koira rotusi=!!"-topikkien-seasta jos jotakuta kiinnostaa. Isolla kirjoittaminen ei tee sinusta suositumpaa, laihempaa tai seksikkäämpää. Lopeta heti. HETI![/iso]

Oma topikki siks et ku ei mee muuten perille, hemmetti.



AI GATSJA KÄPSLOK RAIT HIA!
Karski

Posts: 6,049

#33 • • Karski Pomon kätyri

Ana-5000, 27.5.2005 13:39:



mua vituttaa elämää laajemmat replykuvat
joita joutuu klikkaan pienemmäks että näkee
mitä asiaa sulla on :(

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

antero

Posts: 84

#34 • • antero
Olen erimieltä.

--
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.

milla

Posts: 3,699

#35 • • milla
mielipiteesi on väärä.
typ0

Posts: 1,892

#36 • • Edited typ0 syntax error
olit nopeempi

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#40 • • sakk303 Guest
ei varmaan toi ulkona käyminen tekis pahaa teille kellekään :P tai sit whinetätte kahvilan terassilta läppäri polvilla kivekset käristyen kohti kuolemaa

-- COPS LUCK --