Pöpöt jyllää

13 posts, 1 page, 6,878 views

Germitbiili

Posts: 1,070

#1 • • Germitbiili Ihmepoika
Eli mikä on inhottavin tauti mikä on kiusannu teitä......*nuha**voiei*?

mulla on tälhetkel pää ihan tukos, räkä valuu, yskin keuhkot kokoajan pihalle ja kuumetta löytyy.....inhottavin flunssa/influenssa mitä olen koskaan sairastanu!!!ei ole hauskaa olla kipee!!!*nuha*

--
NO SHIT SHERLOCK

eemeli

Posts: 910

#2 • • eemeli
mul oli varmaan joku virus kun jotkut "CRP-arvot" oli aika korkealla ja jouduin sairaalaan. Niska ei liikkunut mihinkään eikä myöskään koko yläruumiskaan lopulta. Lusikkakaan ei mahtunut suuhun ja jouduin syömään jogurttia, minkä laattasin viiden minsan päästä vessaan samaan aikaan kun kusin. Törkeitä särkylääkkeitä sain eikä niistäkään olo parantunut.... et semmoista...*justjoo*

--
celebration generation

Susu

Posts: 1,077

#3 • • Susu The Nasu
kropassa oli sellanen tulehdus ettei pystyny liikkuu kun maha oli niin kipee, en siis pystyny kävelee, en päässy ilman kipua makaamaan tai siitä pystyyn.... bakteerijylläs ja onnex löyty lääkkeet.... hmmm....korvatulehduskierrekään ei o kiva, kesällä oli kaks kuukautta....meni aina kuulo kipeestä korvasta*eiei*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

naive

Posts: 26

#4 • • naive kapteeni kovaydin
nyt päästiin mun aiheeseen! :)

Ylivoimaisesti vittumaisin sairaus
mikä mulla on koskaan ollut, on
oikean lisäkiveksen tulehdus.

Fcuk!
oli kipee. *ding*

Hyvänä kakkosena keuhkokuume.
CRP-arvot 268. *nuha*
kuumetta 39,7 astetta. *poks*
kolme päivää letkuissa.
yhteensä kuusi päivää sairaalassa.

ja seitsämän päivää kotihoitoa *piis*

--
vaan omat jutut on siistejä

She

Posts: 717

#5 • • She
Ilkeintä on varmaan ollut se, kun olin muutama vuos sitten noin 15 kertaa vuoden sisällä angiinassa. Koulu meni ihan vetuiks kun en päässyt kunnolla sängystä ylös.. Lopulta pääsin sitten leikkaukseen kun ei olleet lääkärisedät huomanneet että aika vakava juttuhan tuo minun toistuva angiinani oli. Mätäpaise kurkussa. Ei ollut kivaa.. Varsinkaan kun jokaikinen suomen lääketieteenopiskelija kävi vuorotellen mun kurkussa.. *häh* Onneksi (?) pystyn vielä puhumaan. *plur*
Avatar
#6 • • -Loyal- Guest
Visvasyylä 14-vuotiaana
Klamydia 18-vuotiaana
Klamydia 20-vuotiaana

*ökkö*

*nauraa**nauraa**nauraa*

[muokattu 25.2.2003 20:10]
Late

Posts: 3,441

#7 • • Late team Lasse
Astma oli meikäläisen ensimmäiset vuodet niin pahana että, oon saanut kärsiä pienen kylän edestä. Onneks se on oireeton nykyään (toiv. pysyy myös semmosena jatkossa). Ja onhan noita kaikennäkösiä muitakin juttuja tullu sairasteltua.

-Nyt on muuten iskemässä tuo kirottu influenssa/räkätauti.*nuha* Nihkeetä.

e:typo

[muokattu 25.2.2003 23:17]
Waide

Posts: 323

#8 • • Waide sabão
No onhan toi oksennustauti noita mieluisimpia *poks*. Oli just tossa uudenvuoden jälkeen. Tuli yks yö vietettyä vessan lattialla, muualle oli turha lähtee sotkemaan..yöks. Spare the details, pliis..

Skidinä tuli verta nenästä aivan tolkuttomasti, ei tarvinnu kuin hipaista ja veri juoksi. Kiitos polttohoidon eipähän juokse enää. Paitsi silloin kun joku ääliö tulee Roballa aamuyöstä koputtamaan selkään ja tinttaa päin naamaa.Keräilen itseni ja tajuan, että olen aivan veressä..niice.

Ja sitten vielä vähän hauskempi(?). Söin suklaata aivan mielettömiä määriä kun olin pallo siis pieni. Niin sormet turpos sellasiks kivoiks tumpeloiks. Siihen loppu mun suklaan syönti.
Että tällästä.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Texx

Posts: 650

#9 • • Texx ^_^
Nyt on täs joku puolvuotta jyllänny vatsataudit, kovat kuumeet, tajuttoman flunssat.
meijän perheessäkin kaikki jokaikisessä taudissa.
mut mä en ollenkaan *iloinen*
Kerrankin näin.
Onneksi *hymy*

--
*piis*

Henna

Posts: 4,965

#10 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Lekurien mokan takii sain vatsakalvontulehduksen ja makasin sit kax viikkoo sairaalassa..tuskaa!!!*nyyh**nyyh* Ja eiku veitsen alle.

[muokattu 27.2.2003 13:17]
trance moon

Posts: 1,905

#11 • • trance moon ZamZa...
Oksennus taudissa, verta tuli suusta ihan mielettömäsi ja sitä jatkui monta päivää... jak... *nuha*
|Cronos|

Posts: 1,118

#12 • • |Cronos| the Moose
joo-o.. eiköhän se inhottavin ole kumminkin vatsatauti... varsinkin kun olet vessan pöntöl ja tulee molemmist päist yht aikaa... se ei ole kiva tunne... olen myös joskus pienempänä ollut niin kovassa keuhkokuumeessa astmani takia, että olin sellaset 2 viikkoa sairaalas happiteltas.. mihinkään et sielt kuomun alta voinu lähtä.. ei sekään ole kivaa...*mur**eiei*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

_kolibri_

Posts: 1,590

#13 • • _kolibri_ -lintunen-
*nuha**nuha* Oon kipee tällä hetkellä... kuumetta ja pää pyörii kuin karuselli... *eiei*

Pahin pöpö sain varmasti kun olin Bali:lla ja sain jonkun ruokamyrkytyksen ja auringonpistoksen... tai oikeesti mitä sain, ei kukaan tiiä, mutta kolme päivää oksentelua ja niin kovaa kuumetta että oli tajunta poissa... ja himmeet hallusinaatiot! *häh**poks*