alusvaatekaappisi sisältö

74 posts, 4 pages, 35,336 views

vaavu

Posts: 1,324

#61 • • vaavu vara-vana

cHRISSe, 26.4.2006 15:09:
Ihonvärinen... hrrr.. *väristyksiä*



Ihonväriset liivit on kätevät silloin, kun ei halua liivien loistavan vaatteiden alta. Esimerkiksi mustat ja valkoiset liivit loistavat ohuiden vaaleiden vaatteiden alta typerän näköisesti.

Sitä paitsi, ihonvärinen eli nude on tän kevään kova muotiväri päällivaatteissa. (Mä tosin sain oman nudeannokseni täyteen jo tossa muutama vuosi sitten, kun se edellisen kerran oli muodissa.) Eli nyt vaan kaikki rohkeasti nudea näyttämään ja käyttämään, sekä alla että päällä! *nauru*
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#62 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Pitäis ostaa aika monet nimettömät vielä että kannattais niille hankkia ihan oma kaappi..

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Hitchhiker

Posts: 1,754

#63 • • Hitchhiker
Sukkia, alskareita, fillarin keula, vinyyleitä, cd-levyjä, tommosta ihan perus kamaa *pepsodent*
yawiz

Posts: 236

#64 • • yawiz
vanhaa halpaa makkaraa
Tiia

Posts: 352

#65 • • Tiia
Kaiken näkösiä on tullut ostettua ja nyt ne pursuu tuolta kaapin alusavaatepuolelta yli. Pitkään aikaan en ole mitään uusia alusvaatteita viitsinyt ostaa, kun ei niitä kuitenkaan kukaan näe, saati sitten kommentoi.
domi

Posts: 7,069

#66 • • domi Työn sankari.

Tiia, 20.11.2006 10:06:
Kaiken näkösiä on tullut ostettua ja nyt ne pursuu tuolta kaapin alusavaatepuolelta yli. Pitkään aikaan en ole mitään uusia alusvaatteita viitsinyt ostaa, kun ei niitä kuitenkaan kukaan näe, saati sitten kommentoi.


tis.....KUVAT tiskiin ni kommentoidaan *joo*
Tiia

Posts: 352

#67 • • Tiia

domi, 20.11.2006 10:07:
---
Tiia, 20.11.2006 10:06:
Kaiken näkösiä on tullut ostettua ja nyt ne pursuu tuolta kaapin alusavaatepuolelta yli. Pitkään aikaan en ole mitään uusia alusvaatteita viitsinyt ostaa, kun ei niitä kuitenkaan kukaan näe, saati sitten kommentoi.

---

tis.....KUVAT tiskiin ni kommentoidaan *joo*


En mä kyllä ihan sitä ajatellut *nauru*
remotion

Posts: 5,283

#70 • • remotion nostatus guru
vaatekaapit tursuaa aivan älyttömästi, vaatteita siellä kyllä vain on. uusia ei jaksa hirveämmin ostaa kun vanhoja ei osaa heittää pois ja tilaa ei enää ole.

ajattelin kyllä et jossain vaiheessa pitäs heittää kaikki sukat menee (paitsi jotku erikois esim. täysin skimbausta tai fillarointia varten ostetut) ja sitten korvaisi kaikki muut sukat yhdenmukaisilla sukilla, 10 paria ohuita sukkia, 6 paria urheilusukkia.
ois elämä helppoa. mustia kaikki, mut lisäksi muutamat valkoset ja ruskeet.
Avatar
#72 • • Norb Guest
HUITin alusvaatteet on parhaita.. Ritsikat istuu loistavasti, eikä kulahda heti niiku jotkut lindeksin tuotteet..
zaler

Posts: 1,545

#73 • • zaler e h k i s
paljon merkkiboksereita :D

--
let´s eat to the beat!

Sand3

Posts: 1,157

#74 • • Sand3 satuolento
oikeastaan löytyy kaikkea...mä olen nyt viime aikoina ihastunut hotpantseihin *sydän* ei ahdista tai purista *joo* ja sit mun lemppari rintsikat on ne missä menee rangasketjut takana...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.