Valokuvauskilpailu #7 - Jätevuoresta roskakasaan: TULOKSET

51 posts, 3 pages, 22,005 views

Jone

Posts: 8,258

#41 • • Jone Archibald Haddock
Jeps, kiitoksia äänestäneille.

Omasta kuvastani; Se on sohva metsässä. On ollut siellä jo ainakin kolme vuotta ja ei symboloi yhtään mitään. Kuvasin sen kun satuin muutenkin siellä metsässä olemaan.

Onko jollain jotain erityisen freesejä ideoita seuraavan skaban aiheeksi, vai pistänkö mietintämyssyn päähän?
phear

Posts: 804

#42 • • phear <X>
0 pistettä. *nyyh* *vink*

Eihän tuo kuvana mikään onnistunut ollutkaan, mutta oli siinä idea. Monen meistä kiintolevy muistuttaa jätevuorta sisällöltään ja sen oli joku heivannut roskakasaan, thus jätevuoresta roskakasaan. *nauru*

Ansaittu voitto Jonelle, onnittelut. *joo*
Nacu

Posts: 1,293

#43 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Oli kyllä aika vaikea aihe... Aika kului kovin nopeasti enkä sitten mitään omintakeista kuva-aihetta keksinytkään. Mutta nää kilpailut on todella kivoja ja saa tämänkin maitoperseen ajattelemaan erilaisia kohteita ja kuvakulmia lähes huomaamatta. *aplodit*

Onnittelut voittajalle onnistuneesta kuvasta! (vaikka minulle kakkonen onkin ykkönen *plur*)

Ja eiku seuraavaa kisaa kehiin. *piis*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

ville

Posts: 3,780

#44 • • ville olen oikeasti ujo
onnea jonelle, kuva oli tässä joukossa omaa luokkaansa :)

mun mielestä sopiva aihe voisi olla remontti niin voisi jopa osallistua kun ei tässä elämässä muuta ehdi nyt tekemään ;D
blender

Posts: 2,552

#45 • • blender Arcade | KAIKU
Joo aika jumissa laskin äänet tosiaan, unohdin ihan onnitella, elikkäs onnea Jonelle voitosta, ja muillekkin menestyneille..
sapeli

Posts: 11,768

#46 • • sapeli jokukukamikä?

Jone, 3.5.2005 10:30:
Onko jollain jotain erityisen freesejä ideoita seuraavan skaban aiheeksi, vai pistänkö mietintämyssyn päähän?



Yksi mitä itse olin ajatellut - Alku. Yksinkertainen ja antaa paljon tulkinnanvaraa, ja sopii imo kevääseen. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#47 • • sapeli jokukukamikä?

Tontsis, 3.5.2005 14:55:
---
sapeli, 3.5.2005 14:50:
Yksi mitä itse olin ajatellut - Alku. Yksinkertainen ja antaa paljon tulkinnanvaraa, ja sopii imo kevääseen. *hymy*
---
No eipä paha ollenkaan, imo!
Mä taas kelailin kilpailun aikana jotain vanhuuteen liittyvää.. Eli kuvia kaikesta mikä liittyy vanhaan. Ihmiset, talot, puun vuosirenkaat jne.. Entäs löytyiskö mitään ideaa kauhuun liittyen? Taitaa mennä sekin liikaa järjestelyiksi..



Itse asiassa yksi ystävä oli jossain vaiheessa toivonut semmoista aihetta kuin "Aika" - sehän tavallaan sisältäis nuo alut ja loput ja kaiken siltä väliltä *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fyrisch

Posts: 4,525

#48 • • Fyrisch

Tontsis, 3.5.2005 14:55:
löytyiskö mitään ideaa kauhuun liittyen? Taitaa mennä sekin liikaa järjestelyiksi..



Kauhu olis aika hyvä, muttei taida toimia kesäl ku ulkona on valosaa ja kirkasta, ellei sit kuvaa jossai sisätilois (hylätyt talot jne) syksyl toi tosin toimis hyvin *joo*

aihe joka olis mielenkiintonen olis: design tai rautatienasema
Nacu

Posts: 1,293

#49 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
"Aika"

kannatetaan!

*joo*

*aivojenraksuttel*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Jone

Posts: 8,258

#50 • • Edited Jone Archibald Haddock
Mitäs jos laitetaan "ajan kulku?" Toi "aika" on niin laaja käsite, että lisämääre edes jotenkin rajaisi juttua, mutta antaa kuitenkin edelleen hyvin vapaat kädet erilaisille tulkinnoille.

[pieni](Itse ajattelin aivan muita juttuja, kuten sellaista kuin "intohimojeni kohde", mutta taidan heittää sen vaikka tonne toiselle forumille jos menestyn siellä äänestyksessä)[/pieni]