klubitus mx

78 posts, 4 pages, 26,827 views

anqqa

Posts: 4,032

#1 • • anqqa tirehtööri
hyvä esimerkki kuinka julkaisua ei saa tehdä: klubitus mx.
paljon on kesken, moni asia puuttuu, kaikki ei välttämättä toimi, mutta julkaisu silti jo nyt syistä johtuen.

uudistuksia jo nyt esim:
dj-tutka, voit tutkailla suosikki dj:si keikkailua
rekisteri, ketä klubituksissa oikein pyörii
suosikit, voit merkitä bileitä suosikkeihin (joita et vielä näe)
chat, klubitus on nyt astunut irc-aikaan, sätin löydät ircnetistä kanavalta #klubitus. jos et esim palomuurista johtuen pääse irkkiin, voit käyttää toista hidasta ja kömpelöä liittymää
teemat, voit valita klubituksen ulkoasun mieleiseksesi muutaman vaihtoehdon joukosta
forum, avatarkuvat, quote ym

ja jotain muuta..


mitä puuttuu vielä:
newsletter, seuraava newsletter syyskuussa
suosikit, ei pääse katsomaan omia
liikkeet, mitä mistäkin saa
top 20, aktiivisuuslista
mobiili, nimipalveluhässäköiden takia ei vielä toimi
suositukset, klubitus suosittelee bileitä sen mukaan mitä olet omiin suosikkeihin lisännyt musiikin ja dj perusteella

ja paljon muuta..

[muokattu 11.7.2002 16:20]

[muokattu 14.7.2002 19:11]

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Duris

Posts: 677

#2 • • Duris lil L
onks toi chatti nyt sit niin, että jos oon jo irc.netissä ni en pääse tätä kautta sit chattiin.....vai?
ku on vähän hämärää....

kiits jo etukäteen..:)

*pupu*

--
*pupu*

kaaputin

Posts: 610

#3 • • kaaputin pällikääliö
sun ois oikeesti pitäny lykätä tätä julkistusta pikkasen, jotta oisit rauhassa saannu kaikki valmiiks.. no mut tää on kuitenkin ihan loistava juttu ja tuo irc-chat on aivan loistava.. mä ainakin tykkää roikkua ja sekoilla klubituksessa, mut nyt se on helppoa ku voi tehä sen irkin kautta *iloinen*

--
elämä on <3

anqqa

Posts: 4,032

#4 • • anqqa tirehtööri
julkistus näin pian että voin lopettaa entisen klubituksen palveluntarjoajan -> säästyy vähän rahaa. ja muuten ois menny syyskuuhun, eli liian kauas.. hissukseen närpäilen tän kanssa nyt sit fiksaillen ja parannellen, niinku ennenki :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Mice

Posts: 402

#5 • • Mice .: unique :.
..wow, hyvältä näyttää. *hymy*

Mukavia pikku'kikkailuja' taas tullut lisää.
Pienen fiksauksen / detskujen korjauksen
jälkeen on luvassa ensi vuoden awardseista
kirkkain paikka. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

Avatar
#6 • • Kirsikka Guest
Oi!! Näähän on oikeasti aivan mahtavan hienot!!! Tykkään. *hymy*
ilarip

Posts: 731

#7 • • ilarip
Je loistavaa vanqquli kun sait tämän hienouden töittesi sivussa valmiiksi (siis työt sivussa) :)
Janne

Posts: 1,330

#9 • • Janne kipee ukkeli
Jep, ihan näppärältä näyttää ja myös toiminnallisuus on piristävästi parantunut. Pitää kyllä sanoa, Anqqa, että sä osaat ottaa sun databeisistä kaiken irti - esim. toi dj-tutka on hyvä osoitus kekseliäisyydestäsi. *joo*

Mun kuvista on tällä hetkellä saitilla vain ne pienen kokoiset, mutta isompia on tulossa. *nauru* Ainoa ongelma on se, että noista fiksatuista kuvista on jäljellä vain noi pienet versiot (ja sitten ne kalpeat originaalit). Pitää lähetellä isompia, kunhan ilmat huononevat...

Source kutsuu! *ökkö*
Avatar
#10 • • patis Guest
I like this, noi avatarit on ihan pebasta silti :P
Avatar
#11 • • patis Guest
mä en näköjään pääse vippiin ja viestitki menee turistina... hmmm *hmph*
cosmikki

Posts: 1,261

#12 • • cosmikki
hölmöä... kerrassaan hölmöä. en olisi ikimaailmassa halunnut että klubituksen tsätti siirretään irkkiin. itse inhoan koko irkki systeemiä ja näin ollen en siellä luultavasti tule juuti ollenkaan hengailemaan...

..harmi sinänsä sillä tykkäisin kyllä edelleen klubituslaisten kanssa vaihtaa ajatuksia muutenkin kuin foorumin välityksellä..

...olen anqqa kovinkovin surullinen... *suru*

psst.muuten hienoa jälkeä.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

cosmikki

Posts: 1,261

#13 • • cosmikki
..ähh. nyt kyllä turhan paljon taas dissasin..

kokonaisuudessaan anqqa olet kyllä saanut Hienot sivut kasaan *plur*

spesiaali kiitokset siitä että näkee aina kun itselle saapuu yksityisviesti, samoin kiitän siitä että näkee suoraan ketkä kaikki ovat online *plur*

*piis*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Mice

Posts: 402

#14 • • Mice .: unique :.
..juh olen samaa mieltä, toi uusien privaviestin info on jees.

..ja cosmikki, pystyyhän sitä edelleen chattaa tämän sivun kautta. Tosin siellä ei toimi (vielä) se ketkä ovat paikalla lista, mutta muuten ihan sama kuin edellinen.. kai..

--
This won\'t hurt, I promise..

milla

Posts: 3,699

#15 • • milla
[muokattu 13.7.2002 14:31]
milla

Posts: 3,699

#16 • • milla
cosmikki:

hölmöä... kerrassaan hölmöä. en olisi ikimaailmassa halunnut että klubituksen tsätti siirretään irkkiin. itse inhoan koko irkki systeemiä ja näin ollen en siellä luultavasti tule juuti ollenkaan hengailemaan...

..harmi sinänsä sillä tykkäisin kyllä edelleen klubituslaisten kanssa vaihtaa ajatuksia muutenkin kuin foorumin välityksellä..

...olen anqqa kovinkovin surullinen... *suru*

psst.muuten hienoa jälkeä.



Juuh eli samaa mieltä..*suru* Mut myös siitä että muuten: excellent *ankka*! *plur*
Avatar
#17 • • Pirpeli Guest
näyttää oikein hyvältä. näin pikasella silmäyksellä. värit ja muut systeemit näyttäviä ja teemaan sopivia. pitää päästä paremmalla ajalla tutkailemaan, mutta well done anqqa!*hymy*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#18 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Loistavaa *ankka*!!Kokonaisuudessa näyttävät sivut!Ainoo mikä mullakin tökkii on toi zätti:/Kivoi pikku spessuja tullu sivulle;)

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#19 • • blaah Guest
poijjat on imuroineet näköjään macromedia mx tuotteet ja pistäneet saitin paskaksi.. hyvä niin..

vittu nää on paskat homo sivut.!!*voiei**häh**uuh**hellokitty**sydän**pelle**pelle**hymy**hih**täh**plur**hmph**hmph**eiei**super**piis**ökkö**ökkö**purr**purr**uros**ökkö**ökkö**ökkö**enkeli**enkeli**enkeli*
cosmikki

Posts: 1,261

#20 • • cosmikki
..."paskat, homot sivut"?!?!

huhhuh. mun mielestä nää sivut alkaa kyllä hipoa jo aika lähellä täydellisyyttä. *piis*

vähemmän dissausta enemmän *plur*:ia *vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-