technics vs stanton

194 posts, 10 pages, 66,578 views

Melancholy

Posts: 270

#1 • • Melancholy
no niin että tällästä.

kokeilin tossa technicsin pyörittimiä..
ittelläni on kotona stanton st 90 soittimia.
ja en juuri eroa löydä......

herättää takuulla keskustelua. mut mua vituttaa tää yleinen "technics on ainoa oikea"
Avatar
#2 • • astaroth Guest
Teknari kestää.
Melancholy

Posts: 270

#3 • • Melancholy

Astaroth:
Teknari kestää.
[/q

just joo... tätä mä tarkotin]

Avatar
#4 • • astaroth Guest

Dj Sam:
just joo... tätä mä tarkotin


Kukas tässä on puhunut "ainoasta oikeasta"?

Soittamaan pystyy helposti muillakin soittimilla, itse olen tässä äskettäin soitellut Vestaxeilla ja hyvä fiilis jäi. Mutta Teknari on kilpailijoihinsa verrattuna pitkäikäisin, tätä ei varmaan käy kieltäminen?
Melancholy

Posts: 270

#5 • • Melancholy
no ei kukaan. lienee kumminkin makuasia hyvin pitkälle
ezzy

Posts: 8,060

#6 • • ezzy Droid-pappa
voiko miljoonat technics-kärpäset olla siis väärässä *nauru*
Juhgu

Posts: 7,921

#7 • • Juhgu Virnistelijä

Dj Sam:
herättää takuulla keskustelua. mut mua vituttaa tää yleinen "technics on ainoa oikea"


---

just joo... tätä mä tarkotin


---

...lienee kumminkin makuasia hyvin pitkälle




Oliko tämän ketjun tarkoitus nyt sitten vitutuksen ilmaisu, josta ei saa keskustella? *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

anton fine

Posts: 1,359

#9 • • anton fine myspace.com/finethedj
jengi kyl jaksaa perustaa typerii topikkei..
Juhgu

Posts: 7,921

#10 • • Juhgu Virnistelijä

fine:
jengi kyl jaksaa perustaa typerii topikkei..


...mutta onneksi niihin kuitenkin suhtaudutaan klubitusmaisen asiallisesti ja rakentavasti *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#11 • • Aziz Combat Fighter

Dj Sam:
no niin että tällästä.

kokeilin tossa technicsin pyörittimiä..
ittelläni on kotona stanton st 90 soittimia.
ja en juuri eroa löydä......

herättää takuulla keskustelua. mut mua vituttaa tää yleinen "technics on ainoa oikea"



Kuis pitkä sulla on toi soittokokemus? Entä laitteiden tekniset erot? Jälleenmyyntiarvo?
DJ_laama

Posts: 123

#12 • • DJ_laama
teknari on ylivoimaisesti hienoimman näkönen *pihkassa*
Jaques

Posts: 1,390

#13 • • Jaques HUGC / So Nice!
Onhan Teknari klassikko joka vaan kestää ja kestää vuodesta toiseen mut voihan sanoo myös että muita soittimia ei olla valmistettu 20v joten emme tiedä vielä mikä soitin voisi olla Teknarin vertainen vekotin. Mut nythän Stanton on hiljattain tuonnut markkinoille ns. Teknarin tapajan *nauru* STR8-150 ja STR-150. Ovat saaneet kehuja monelta taholta ja sanottu että lyövät Teknarin uusimman M5GE mallin. Mut who knows, itsellä on ainaskin STR-150 ostoslistalla koska niin hyviä kokemuksia on ollut ensimmäisistä ST8-60 "budjet" soittimista.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Saara

Posts: 1,954

#14 • • Saara #2970

DJ_laama:
teknari on ylivoimaisesti hienoimman näkönen *pihkassa*



Ja sehän ratkaisee kaiken ;)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Timce

Posts: 5,381

#15 • • Timce

DJ_laama:
teknari on ylivoimaisesti hienoimman näkönen *pihkassa*



BS!...Mulla on tälläset



linkki

Chrome...bling, bling ;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

LoFi

Posts: 726

#16 • • LoFi
Itse omistan teknarit, uuden sekä vanhan sotaratsun. Onhan tuo sanottava että se vanha sotaratsu on jostain vuodelta miekka ja kilpi, mutta omasta kohdastani voin sanoa että stantonin suoravetosoittimia kokeiltuani olen huomannut vanhan kultani olevan edelleen kilpailukykyinen. Vääntö se loppupeleissä ratkaisee sen pelin teknareiden hyväksi (en nyt osaa paljoa sanoa noista uusista stantonien malleista mutta vanhoissa ainakin on parantamisen varaa).

Nyt on tullut myös vestaxin pdx-2000 ja pdx-2300 malleilla tullu soiteltua, ja niihin olen kyllä tykästynyt paljon. Teknareissa on juuri se huono puoli että ne ovat nousseet jo käsitteeksi ja tämä tarkoittaa sitä että niissä ei näitä uusia hienouksia kuten pitch bend joykkaria, digitaali pitch näyttöä etc. löydy. Kehitys on vähän tyssähtänyt teknareissa...

Ja tietenkin soittimien valinnassa raha ratkaisee. Olen itse tullut siihen päätökseen että köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa.. Säästinkin hetken (lue: kesä) ja satsasin suoraan teknareihin ja pioneerin mikseriin, ja katunut en ole. Laitteiston vaihtuvuus minulla vrt. kavereihin on huomattavasti pienempi.
Cimi

Posts: 97

#17 • • Cimi
Itse ostin 2 uutta Stantonin str8-90:stä alle yhden teknarin 1200:sen hinnalla. Ja vääntöä löytyy 2,2kgf-cm verrattuna teknarin muistaakseni 1,7:aan. Monipuolisemmat ominaisuudet ja jämäkkä rakenne (paino n. 10kg). Siinä meikäläisen ostopäätökset. Kestävyyden aika näyttää.
Jone

Posts: 8,258

#18 • • Edited Jone Archibald Haddock

Cimi:
Ja vääntöä löytyy 2,2kgf-cm verrattuna teknarin muistaakseni 1,7:aan.



Mulle on jäänyt ihmisten puheista käsitys, että toi on lähinnä erilaisen mittaustavan tulosta (tai muuta vastaavaa, jolla asiaa kaunistellaan) ja siksi jopa monet käytännössä täysin ruoskat pelit ilmoitetaan Teknarin lukuja suurempia vääntöjä omaaviksi.

Saa korjata, voin hyvin olla hyvin väärässä.
Timce

Posts: 5,381

#19 • • Timce

Cimi:
Itse ostin 2 uutta Stantonin str8-90:stä alle yhden teknarin 1200:sen hinnalla. Ja vääntöä löytyy 2,2kgf-cm verrattuna teknarin muistaakseni 1,7:aan. Monipuolisemmat ominaisuudet ja jämäkkä rakenne (paino n. 10kg). Siinä meikäläisen ostopäätökset. Kestävyyden aika näyttää.



Noi luvut nyt on mitä sattuu. Omille vehkeille luvataan kans toi 2,2, mutta totuus on jotain aivan muuta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jinx

Posts: 2,615

#20 • • Jinx Superfeminine
Ei stantonit varmaan huonoja oo mut sitte tuleekin tää että kuinka pitkään ne kestää ja kuinka paljon tulee pikku vikoja omissa teknareissai ei oo ollu mitään vikoja toi moottorihan teknarissa on hyvä ja voimakkaampi kuin stanttonin ja sitte on tietty tää että teknarit pitää hyvin arvosa kun taas vanhojen stanttinien myynti sattaa olla varsin nihkeää mutta tietty nää on maku asioita ja tottumis kysymyksiä....

--
Pyllykkä