Hiv-muusikko

49 posts, 3 pages, 28,112 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#41 • • Aziz Combat Fighter

Damien, 29.9.2005 14:43:
Mikä tossa nyt on vemputtamisen arvosta? Mun mielestä PLUR on jotain tervettä, perinteikästä, aitoa ja ansaitsee arvostuksen, kun taas IHQUilu ja muu mölötys minkä jengi yleisesti rinnastaa plurriin on sitä halipuss puss, hymiö hymiö hymiö hymiö hymiö hymiö hymiö ja hymiö kuvaamaan kaikkia hymiöitä -ilmiö mikä on klubbarin kasvamisen myötä tullut yhä enemmän esille. En nyt saamari väitä että IHQUilussa olisi jotain vikaa (älkääkä tulko kitisemään, jatkakaa aivan vapaasti vain), mutta PLUR:n kanssa sillä ei mun mielestä ole mitään tekemistä.

Joten ota arska vaan yks Iso-A ja anna meidän jatkaa neppailua.



Mut hay eiks oo snadisti ristiriitasta et alat vaan yhtäkkii dissaamaan jotain jätkää PLURIN puutteesta sen sijaan et yrittäsit jakaa sitä positiivista fiilistä muille? Ku itte lähet sit sille linjalle et kaikki joiden kirjotus- ja keskustelutyyli ei sovellu sun valmiiks muille valitsemaan kaavaan, ni se tuomitaan samantien jyrkin sanankääntein, ja kaivetaan viel klubbarii et saadaan todistettuu et toinen on ilkeä kusipää?

Hei, toi ei mun mielestä oo kovin Peace, Love, Unity, Respect...
Damien

Posts: 2,882

#42 • • Damien [tr3ox]

Ana-5000, 30.9.2005 00:37:
---
Damien, 29.9.2005 14:43:
Mikä tossa nyt on vemputtamisen arvosta? Mun mielestä PLUR on jotain tervettä, perinteikästä, aitoa ja ansaitsee arvostuksen, kun taas IHQUilu ja muu mölötys minkä jengi yleisesti rinnastaa plurriin on sitä halipuss puss, hymiö hymiö hymiö hymiö hymiö hymiö hymiö ja hymiö kuvaamaan kaikkia hymiöitä -ilmiö mikä on klubbarin kasvamisen myötä tullut yhä enemmän esille. En nyt saamari väitä että IHQUilussa olisi jotain vikaa (älkääkä tulko kitisemään, jatkakaa aivan vapaasti vain), mutta PLUR:n kanssa sillä ei mun mielestä ole mitään tekemistä.

Joten ota arska vaan yks Iso-A ja anna meidän jatkaa neppailua.

---


Mut hay eiks oo snadisti ristiriitasta et alat vaan yhtäkkii dissaamaan jotain jätkää PLURIN puutteesta sen sijaan et yrittäsit jakaa sitä positiivista fiilistä muille? Ku itte lähet sit sille linjalle et kaikki joiden kirjotus- ja keskustelutyyli ei sovellu sun valmiiks muille valitsemaan kaavaan, ni se tuomitaan samantien jyrkin sanankääntein, ja kaivetaan viel klubbarii et saadaan todistettuu et toinen on ilkeä kusipää?

Hei, toi ei mun mielestä oo kovin Peace, Love, Unity, Respect...



Ah, mutta totesin vain mitä plur mielestäni on, en syyttänyt ketään sen tarkemmin vain ilmapiirin muutoksen olin havaitsevani. Sitten en varsinaisesti tainnut sanoa että edustan plur:a itse, vain että kaipaisin sitä tänne enemmän vellomaan. Mutt toki sitä koitan parhaani mukaan vaalia ja pitää yllä, joten onhan se vähän aatteen vastaista, koitan soveltaa jatkossa paremmin.
Joten olet ihan oikeilla jäljillä.

Sitten se klubbarin tonkiminen, totesin vain että minusta sun tyyli taittaa rivit ristiin on ollut jo pidemmän aikaa se mitä mainitsen sen olevan, reply kuvat on yks mikä taittaa mun aasin selkää. Toisaalta ne on hauskoja, toisaalta sulla on suora linkki TKK-poikien vapaa-ajan arkistoihin.
Se että halusit viitteitä tälläisesta käyttäytymisestä ajoi mut tonkimaan sun postejasi. Quotasin suoraan sellaiset kohdat mitkä oli tähän näkemykseen vaikuttanu ja esitin ne sulle irrallisina klippeina.

Ilkeän kusipään toit itse pöytään, enhän mä toki sellaista susta kelaa. Annan kuitenki sulle snadisti enemmän arvoa ihmisenä ja siksi mm. halusin kuulla sulta näkemystä siitä d&b nauhasta, koska saattaisin jopa pitää sitä jossain arvossa. Nää fiilarit onkin vasta viime aikoina pomppinu pintaan ja kelasin siitä sitten täss HIVi topicissa mainita. Mitä mä luulen oikeesti susta on se, että olet nokkela kaveri mutta hivenen laiska ja siksi esim. ladot pöytään aina kuvia ennemmin kuin rivejä ja tää taas koskee vain vastineita. En oikein sun topicceihin ole törmäillyt, mutta nopeisiin come backeihin sitäkin enemmän.

Joten jos vaikka tässä välissä revit ne naulat irti kämmenistä ja tuut sovinnolla alas sieltä ristiltä, ei mulla, eikä suurimmalla osalla populasta ole mitään kiinnostusta tiirailla sua siellä riippumassa. Se ei tarjoa tällä hetkell sen suurempaa tyydytystä ainakaan mun elämääni...

pals? *pepsodent*
Damien

Posts: 2,882

#43 • • Damien [tr3ox]
Niin ja A:lle annoin vain vastinetta, ko sillä rupes isosuoni pullistumaan tän väittelyiden timmellyksessä ja en mä Arskan haluu mulle räjähtävän, sill on isommat palat ku mulla. ;)

Toki jokaisella on kai oikeus esittää ja tarvittaessa tarkentaa sanomisiaan, että päästään siihen yhteisymmärrykseen ja sitä kautta rispectiin. Sulta mä vähän odotin jotain, "Hey, hey hey, älä jätkä käy laukoo asiattomuuksia." -tyylistä "Wai jah acusing mua a tresspasser man! Chill chiill, is aiiight!" meininkiä, mielummin ku sitä stv:tä bommaamassa ihan perkeleen ISOA hymiötä, ökköömässä koko mun truestory:lle(tm).
domi

Posts: 7,069

#45 • • domi Työn sankari.
Täällä taas nostettiin tän aivotitaanin perustama "hyvä" thread. Ja kukapa muukaan kuin aivotitaani itse nosti.
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#46 • • Gilgamint.com Making questions

Ana-5000, 1.3.2005 21:00:
---
KittysDead:
ja eiköhän se muusikko ehdi sen tuomionsa aikana kuukahtaa... että tuomion pidentäminen sinänsä olisi aika yhtä tyhjän kanssa.

---


Ei HIV nykyselläkään lääkityksellä noin nopeasti tapa, saatikka sitten kymmenen vuoden päästä.



10 vuotta ilman pilluu? woot that not khuu... *plur*
koo

Posts: 379

#47 • • koo

mahjong, 3.11.2005 11:15:
10 vuotta ilman pilluu? woot that not khuu... *plur*



Ookkonää kuullu kondoomeista? *plur*

--
Backstagella on paratiisi.

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#48 • • Gilgamint.com Making questions

koo, 3.11.2005 11:40:
---
mahjong, 3.11.2005 11:15:
10 vuotta ilman pilluu? woot that not khuu... *plur*

---


Ookkonää kuullu kondoomeista? *plur*



haha emmä antais kyl kellekkää kellä ois hiv... tai siis mitä järkee siin ois. oon kyl 100% tautirasisti seksin suhteen tommosessa asiassa. vaik tervais mummon sukan ja käyttäis sitä =D=D=D=D=D=D=D=D
¡ Previous post a few years ago !
flatstick

Posts: 343

#49 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club
Hehe... Vankilassahan toi jannu väitti istuvansa 10 kilon hasiksen salakuljetuksesta tota kymppiä. Lisäks jannu totes, että suomalaiselta naiselta saa ja aina ilman kumia :D

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..