Sisältö on kuningas!

24 posts, 2 pages, 11,406 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1 • • Edited Aziz Combat Fighter
Seriously people, miks ihmeessä täällä on melkeen kaikki topikit sellasia, mihin voi vastata joko "joo" tai "ei"? Miks topikit on vaan sitä et "listaa sun top kymmenen xxxxx" tai et "Ootko xxxx" tai "Minkä ikäsenä xxxxx"?

Mitä noi topikit antaa ihmisille? Miks ihmeessä niitä perustetaan? Eiks tän pitäs olla boardi eikä tilastokeskus?

Missä on sisällökkäät threadit? Keskustelut? Matkakertomukset?

Monilla muilla boardeilla tuntuu olevan huomattavasti isompi panostus siihen, mitä topikkeja perustetaan. Löytyy matka- ja tapahtumakertomuksia, valokuvanippuja ulkomaanmatkoilta, mielenkiintosia uutisia ja muuta!

Mistä tänne on kehittynyt tällanen tylsä kulttuuri, joka innostaa ihmisiä postaamaan pääasiassa tyhmiä webbitestejä polleilla ja markkinointitutkimuksia muistuttavia kyselyitä?

Kuka OIKEASTI lukee mielenkiinnolla muiden ihmisten top kybää? Tai minkä ikäisenä he menettivät neitsyytensä?

Mä esittäisin sellasen pienen pyynnön, että lössi käyttäis enemmän aikaa, vaivaa ja mielikuvitusta topikkien alottamiseen. Jos ensimmäinen viesti mahtuu kahteen-kolmeen lauseeseen, topikki on todennäköisesti aivan tarpeeton. Mä en tykkää itte siitä, että "uudet"-laatikossa on vaan kyselyitä ja tutkimuksia.

Tässä niinku esimerkkitopikkeja yheltä toiselta boardilta:

woman who sues over cookies gets a slap in the face courtesy of karma. ( 1 2 3 4 5 6 7 ... Last page )
How does the law work?
Rebirth of Seattle sketch comedy project ( 1 2 3 )
fast hosting for your original films and music
Lovecraft fans and toy nerds, behold ( 1 2 )
Check out this site of interesting facts (56k A-OK) ( 1 2 3 )
What might it be like if mythical creatures existed today? ( 1 2 3 4 )

Ei topikin tartte olla mikään kymmeniksi sivuiksi paisuva uudet-boksin kruunaamaton kuningas, imho esim jotkut reissukuvat tai tarinat tapahtumista tekee yleensä parhaita topikkeja. Täällä on vähän sellanen kulttuuri, että joka juttu yritetään änkeä jo olemassaolevan topikin alle. Tietty tuplatopikointi on ihan turhaa, mutta jos haluaa esim. kertoa miten kivaa oli matkalla ja esitellä kavereille filmirullallisen kuvia, niin sitä ei tartte tehdä "Päivän :)"-topikkiin, vaan sille voi perustaa ihan oman!

Näin mun mielestä. Oonko ihan hakoteillä?
Occu

Posts: 2,528

#2 • • Occu
et

--
..::MOI::..

Avatar
#3 • • TUUTTi Guest
Suoraa sidonnainen kyseisellä foorumilla liikkuvien ihmisten ikään. En sano, että itsekkään pitäisin kysyisistä lirpakkeista, mutta vaikeapa sitä on korjatakkaan. Onpahan tilanne sentään lohdullisempi (toistaiseksi) kuin demi.fi
Jone

Posts: 8,258

#4 • • Jone Archibald Haddock
No, oot ja et ole. Mun mielestäni et ole, mutta kokemukseen pohjautuen monien ihmisten kärsivällisyys ei riitä tätä pidempien viestien lukemiseen. Tää kolmas lause on jo useimmille liikaa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5 • • Aziz Combat Fighter

TUUTTi:
Suoraa sidonnainen kyseisellä foorumilla liikkuvien ihmisten ikään. En sano, että itsekkään pitäisin kysyisistä lirpakkeista, mutta vaikeapa sitä on korjatakkaan. Onpahan tilanne sentään lohdullisempi (toistaiseksi) kuin demi.fi



No en mä nyt sanois näinkään. Noi tilastonhankkimistopikit ei taida kyl hirveesti viehättää ketään, sinne voi toki nopeesti käydä postaamassa oman lukunsa tai listansa, mut lukeeko kukaan niitä?

Kuinka moni voi rehellisesti sanoa lukeenensa koko "Kuinka paha todella olet?"-threadin? Tai "Montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?"
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#6 • • Aziz Combat Fighter

Avernian:
---
Ana-5000:
--- jos haluaa esim. kertoa miten kivaa oli matkalla ja esitellä kavereille filmirullallisen kuvia, niin sitä ei tartte tehdä "Päivän :)"-topikkiin, vaan sille voi perustaa ihan oman!
--
---


Mielummin ei. Laittakoon omille sivuilleen reissunsa.



Miksi? Miksei postais tänne, niin et ihmiset sais jotain sisältöä boardillensa? Ei täällä hullukaan jaksa pitkään notkua kun täältä loppuu luettava heti kesken. Sillon tällön joku topikki aktivoituu mielenkiintosen keskustelun merkeissä, mut pääasiassa tää on sitä tilastoa ja listaa, sekä bilepalautetta.
Jone

Posts: 8,258

#7 • • Jone Archibald Haddock

Avernian:
---
Ana-5000:
--- jos haluaa esim. kertoa miten kivaa oli matkalla ja esitellä kavereille filmirullallisen kuvia, niin sitä ei tartte tehdä "Päivän :)"-topikkiin, vaan sille voi perustaa ihan oman!
--
---


Mielummin ei. Laittakoon omille sivuilleen reissunsa.



Itseasiassa mä ainakin helvetin mielelläni näkisin esim. Tresin matkakertomusthreadin täällä sen palattua Suomeen vaikken edes tuntisi koko miestä ja vastaavasti myös muiden ihmisten mielenkiintoiset reissut olisivat täällä esitettyinä mulle pelkkää plussaa. Matkailukärpäsen puraistua mua on alkanut suunnattomasti kiinnostaa millaisia paikkoja maailmassa on, mitkä ovat niiden erityispiirteitä, mikä oli täysin perseestä, mikä oli kivaa ja niin edelleen ja nämä kaikki mielellään usean henkilön mielipiteinä. Luulis syntyvän keskustelua.

[pieni]then again, it's just me.[/pieni]
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#8 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Avernian:
---
Ana-5000:
--- jos haluaa esim. kertoa miten kivaa oli matkalla ja esitellä kavereille filmirullallisen kuvia, niin sitä ei tartte tehdä "Päivän :)"-topikkiin, vaan sille voi perustaa ihan oman!
--
---
Mielummin ei. Laittakoon omille sivuilleen reissunsa.



Onko se sulta pois, jos joku laittaa kuvia reissusta ja vielä parhaimmassa tapauksessa kertoisi tarinoita matkan varrelta. Itse ainakin katselisin mielelläni hienoja kuvia tarinoilla höystettynä.

btw Madventures 2 alkaa näillä minuuteilla...
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#9 • • Edited Aziz Combat Fighter

Avernian:
Henkilökohtaisesti en viehätystä tuntemattomien ihmisten reissujen seuraamisessa. Sisältöä on toki hyvä keksiä, mutta saitin täyttäminen jonkun amatööriotoksilla aurinkorannalta *vink* on imho ikävämpää kuin kolmen sanan replyt demitopikkeihin.



Et voi olla vakavissas? Sanotko että mielummin luet ihmisten listaa niiden top kymmenen mieluisimmista pyykinpesuasennoista kun kertomuksen jonkun reissusta jonnekin eksoottiseen paikkaan, kuvilla höystettynä?

Avernian:
Toki uutta, innostavaa sisältöä kaipaisi. Siitä olemme samaa mieltä. Minusta mainittu ei vain ole sitä.



Anna vinkkejä sit et mikä olis.

Mun mielestä toi Saunaboys-topikki on hyvä esimerkki siitä, miten on nähty vaivaa sisällön eteen. Sen sijaan oon lopen kyllästynyt lukemaan kunkin deejiin tai kotikuuntelijan päivän/viikon/vuoden top kybää. Must just sellaset taas kuuluu omille sivuille, sinne hakeutuneita ihmisiä se top kybä ehkä kiinnostaa. **TrancErGRrrL87**'n "mitä kuuntelet nyt"-reply taasen on täysin nollakontenttia, sisällötöntä sisältöä.

Mä näkisin mielellään, että suomalainenkin boardikulttuuri vähän laajentuis tästä ettei oltais enää niin teinimäisesti innoissaan "intar netistä" ja sen mahdollisuuksista tuoda ihmiselle tietoa toisen sohvapeiton väristä.

Tääl on kuitenkin hirveesti ihmisiä joille kaikille tapahtuu jotain mielenkiintoista joka päivä, miksei niistä jutuista vois kirjottaa topikkeja? Ei jokaisen topikin oo tarkotus olla mahdollisimman neutraalisti mahdollisimman montaa ihmistä kiinnostava, beigenharmaa tylsäke.
Avatar
#10 • • greenie Guest
Sisältö on ollut aina netin yksi suurimmista ongelmista. Lähinnä signaali/kohina -suhteeltaan, enkä usko, että siihen tulee suuremmalti muutosta tulevaisuudessa. Osittain toivonkin niin, koska netin ehdoton plussa on se, että se on vuorovaikutteinen media, toisin kuin esimerkiksi televisio tai suurin osa lehdistä. Pitää vaan pyrkiä suodattamaan kaikki se kohina ja yrittää keskittyä olennaiseen.

Mutta olen kyllä samaa mieltä siitä, että se kohina useimmiten vituttaa, kuin lumi niskassa.

Yleisesti asiallisempaa ja sisältörikkaampaa keskustelua on musta saatu moderoimattomissa boardeissa, jonne ei kuitenkaan oteta ihan tahansa sisälle, toisin kuin esimerkiksi Suomi24:n tai muille "kansan areenoille".

Klubitus tuntuu olevan jonkinlainen välietappi ihmisille. Tänne tullaan jossain vaiheessa elämänkaarta ja kadotaan jossain vaiheessa. Yleensä sen jälkeen kun jokin - tai ennemminkin joku on täyttää sen ajan ja paikan, mikä on kuulunut klubitukselle. Tästä syystä mä en usko, että tänne saadaan koskaan erityisen hyvää keskustelua aikaiseksi. Ainakaan ilman tiukkaa moderointia tai sisäänottoa.

Toisaalta, eipä se ole mikään syy olla yrittämättä tehdä asioita paremmin.

Taidan vain itse keskittyä siihen toisaalla :)
OCS

Posts: 1,828

#11 • • OCS

Ana-5000:
Kuinka moni voi rehellisesti sanoa lukeenensa koko "Kuinka paha todella olet?"-threadin? Tai "Montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?"



Minä en henk. koht. voi sietää näitä topikkeja. Vielä vähemmän mua kiinnostaa, mitä jotkut näihin vastaa. Läpän taso täällä on juuri tuota "joo" ja "ei" -osastoa, mitä ei voi hyvällä tahdollakaan kutsua keskusteluksi. Oikeastaan sen takia täällä käyn, jos joku olisi perustanut _oikeasti_ kiinnostavan topikin, missä jopa keskusteltaisiin jostain. Ei ole vielä tullut vastaan :) Lähinnä tämä menee vaan siihen, että tarkistaa tulevan biletarjonnan, miksaukset ja privaviestit.

Sitten on vielä pari muotoseikkaa, mistä voisi valittaa, mutta sehän tekisi minusta automaattisesti tiukkapipon ja kusipään.
lostgone

Posts: 2,493

#12 • • lostgone
Veikkaisin, että joillekin vastaaminen pitkästi ja sisältöä tuottaen aiheuttaisi pelkoa tulla suurten ja pahojen argumentointikalojen syömäksi. Pienempi haitta, mutta haitta kumminkin ovat parveilijat, jotka seuraavat argumentointikaloja.

Uuden topiccin aloittaminen tarvitsee minustakin pohjustuksen, mutta monesti pohjustus on omakohtainen, jolloin siihen saattaa tarttua jokin yllämainituista petotapauksista, ja itse topicci unohtuu. Topiccin pystyssä pysyminen edellyttää, että siihen tulee vastauksia riittävästi parin päivän aikana. Muuten se unohdetaan ja moni jättää vastaamatta koska kukaan muukaan ei vastaa. Listalta löytyy moniakin mielenkiintoisia keskustelunaloituksia, jotka ovat sammuneet parin vastauksen jälkeen.

Toinen tapa keskustelulle on kuolema mielettömien quottausta kautta, jolloin keskusteluun mahtuu osallistumaan kahdesta kuuteen, muitten jäädessä ulapalle. Helpoin tapahan tehdä tämä on jokaisen lainata koko aloitus ja laittaa perään pari kommenttia ja sitten seuraavan lainata tämä jne.

Ja mun teorian mukaan päivän )/ päivän (, kaikki listat yms. ovat ne topiccit mistä vuorollaan uudet foorumin käyttäjät aloittavat ja siirtyvät totuttelun jälkeen mieleisiin keskusteluaiheisiin.

ps.sori kalavertaukset.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Juhgu

Posts: 7,921

#13 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Tekisi mieli sanoa, että miksi et sitten mene niille hyville ja mielenkiintoisille forumeille jos sellaisia kerran on, mutta toisaalta kyllä minuakin ärsyttää nuo topicit jossa ihmiset vaan huutavat kilpaa omaa tylsyyttään eivätkä edes lue muiden viestejä. Pari sellaista ketjua on kuitenkin ihan ok ja sopii tälle forumille (esim "päivän o_O" on mielestäni viihdyttävä), mutta parikymmentä ei.

Mutta sanopa se sille, joka on juuri saanut uuden kuningasidean hienosta tosi mielenkiintoisesta paskaketjusta. *hmph*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#14 • • Aziz Combat Fighter

Avernian:
---
De Souza:
Onko se sulta pois, jos joku laittaa kuvia reissusta ja vielä parhaimmassa tapauksessa kertoisi tarinoita matkan varrelta?
---
Saattaa hyvinkin olla, jos kaista täyttyy turhista valokuvista, saitti hidastuu, ja tuhlaisin 24h/päivä sijasta täällä 28h/päivä. *muhaha*



... Mikä helvetin kaista? Sun kaista? Ei sun kaistaas kosketa sellaset sivut millä et vieraile. Jos ei jonkun thaimaan-reissu valokuvineen kiinnosta, niin älä klikkaa topikkia. Duh. Eikä se klubbarin kaistaa kosketa jos houstaa itse kuvansa tai tunkee ne vaikka ImageShackiin (http://www.imageshack.us)

Avernian:
---
Ana-5000:
Et voi olla vakavissas? Sanotko että mielummin luet ihmisten listaa niiden top kymmenen mieluisimmista pyykinpesuasennoista kun kertomuksen jonkun reissusta jonnekin eksoottiseen paikkaan, kuvilla höystettynä?
---
Kts. edellämainittu huoli kaistan riittävyydestä. Ainakin top10-listat voi kiinnostamattomien ihmisten kohdalta scrollata nopeasti suuremmitta rasitteitta kaistanleveyden kannalta.



... Oikeesti, wtf? JOS EI KAISTA RIITÄ, NIIN ÄLÄ SURFFAA NETTIÄ!

Jeesus.

Mee vaan selaamaan niitä "Päivän ioahtgpantgupoanfgun"-topikkeja, jos kaista ei parempaan riitä.. Suurin osa täällä kuitenkin surffaa laajakaistalla, joka humauttaa kuvat hetkessä netin yli.

Avernian:
Tääl on kuitenkin hirveesti ihmisiä joille kaikille tapahtuu jotain mielenkiintoista joka päivä, miksei niistä jutuista vois kirjottaa topikkeja? Ei jokaisen topikin oo tarkotus olla mahdollisimman neutraalisti mahdollisimman montaa ihmistä kiinnostava, beigenharmaa tylsäke.
---
Eipä toki olekaan. Toisaalta, suurimmalle osalle ihmisiä täälläkään ei tapahdu mitään mielenkiintoista edes kerran kuukaudessa. Myös näille ihmisille on tarjottava jotain johon samaistua, joka koskettaa heidän elämäänsä. *hih*



Miten niin? Onko boardin tarkoitus olla mahdollisimman kaikenkattava, jotta jokaiselle löytyy varmasti jotain? Onnistuuko se niin, että topikit on pelkkiä listoja ja kyselyitä?

Öhm. Mä en nyt ymmärrä sua laisinkaan.

Avernian:
No, ei ole pakko. Ehkä myös "nollakontentin" vähyys vähentäisi häröilijöitä saitilla. Onko se tavoiteltava asia vai ei, se lie jokaisen henkilökohtainen asia.



*ding* X 1000
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#15 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu:
Tekisi mieli sanoa, että miksi et sitten mene niille hyville ja mielenkiintoisille forumeille jos sellaisia kerran on



Menenkin, mutta ois kiva lukea myös tuttujen juttuja, ja sellasten jotka asuu samalla mantereella kuin minä.
Avatar
#16 • • Edited sakk303 Guest
hmm.. tässä ollaan vähän anan 0puolesta ja anan ajatuksia vastaan. Teh intar net on mulle nteraktiivinen väline, eli vuorovaikutteisuus on se asia, mikä tekee tiedonkeräämisestä ja yleisestä päivittäisestä verkon käyttämisestä mielenkiintoista päivä toisensa jälkeen. Toisin sanoen tykkään puhua sellaista, mihin muutkin voisivat ottaa kantaa. Nämä "oletko karvaton"-topikit ovat todellakin helpoiten lähestyttäviä aiheita, ja niihin ei tarvitse käyttää paljon aikaa. Nämä tällaiset kepeämmät aiheet ovivat olla myös vain hetkellisiä "viihdykkeitä" mm. työn ohessa. Kaikki eivät välttämättä käytä puolta vuorokauttaan eri boardeilla notkumiseen. Itse olen siinä rajamailla, varsinkin viikonloppuisin kyttäilen netissä eri mestoissa mahdollisesti mielenkiintoisia keskustelun aiheita. Tarkoitan tällä kaikella kuitenkin sitä, että minusta tässä topikissa ollaan nyt aavistuksen turhan kireällä pipolla liikenteessä. Eivät kaikki janoa sataprosenttisen asiapohjaista sivustoa ja turhankin tiukkoja netikettejä ja em. asioiden ainaista vaalimista. Threadin aloittajasta tulee paljon helpommin tikulla perseeseen pistetty "get-a-laiffari", kuin että tämän threadin myötä heppoisten kyselyiden aloittelijoita alettaisiin torumaan.

Mä olen tällä sivustolla viihtymässä. Joskus saan viihdytystä siitä, että näen hupaisan tai joskus jopa naurettavan turhan threadin. Voin olla lukematta sen. Voin myös perustaa sen kuningas-sisältöisen threadin itse! Sitä kuitenkin kovin harvoin tulee tehtyä. Threadin aloittaja voisi aloittaa kertomalla tänään tapahtuneesta jutusta pitkästi - ja kokeilla itse, kuinka paljon se tapahtuma oikeasti valtaosaa boardin käyttäjistä kiinnostaa (tietysti se voidaan lukea sen tuhat kertaa, mutta lähestyykö sitä kukaan omien mielipiteiden tai kokemusten muodossa, on taas toinen juttu.). Tämän ei ole tarkoitus provosoida ketjun aloittajaa, vaan pyytää löysäämään pipoa. Täällä voi jättää asioita lukematta ja ignorettaa kaikki ne aiheet, mitkä eivät sinua kiinnosta. Voit myöskin perustaa omia "parempia" aiheita. Monesti näen täällä todella hyviä ja syvällisiä pohdintoja monesta eri aihepiiristä, ja monesti ne herättävät myös vähemmän keskustelua, ja aiheen puiminen jää lähinnä vannoutuneimpien 24/7-surffaajien keskuuteen, eikä satunnaiset/viihdekäyttäjät jaksa ottaa ihan niin syvällistä kantaa tämän sivuston tuottamiin kehäteorioihin, sillä tämä kaikki on heille enemmänkin viihdettä, ja se oikea elämä on jossain muualla kuin keskusyksikön ja intar netin ääressä.

Toisaalta taas, nämä "mustalaisille kämppä"-threadit ynnä muut pastetukset eri sivustoilta vastausten ja huomatuksi tulemisen toivossa ovat asioita, joita en oikein tahdo sietää. Gallupit ja muut, ne ovat sellaista harmitonta viihdettä, mutta nämä tunkio-osion jutut... *eiei*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#17 • • Aziz Combat Fighter

sakk303:
-clips-



Mun mielestä sä käsitit mun alkup. postaukseni vähän väärin. Mä en kaipaa oikeestaan mitään sen syvällisempää tai vastaavaa, musta ois vaan kiva nähdä et ihmiset näkis joskus vähän vaivaa sen eteen, mitä ne kirjottaa. Nyt valitettavan harvoin tulee vastaan yhtäkään postausta, mikä väräyttäis mielenkiintomittaria mihinkään suuntaan.

Tiukkapipoisuutta en kaipaa, mut ois kiva joskus lukea jonkun aloittamasta mielenkiintosesta topikista hauskoja juttuja. Ei sen sisällön tarvii niin ihmeellistä olla, eikä sen ekan postauksen tartte ees olla mikään erityinen kannanotto. Ihan vaan joku sellanenkin topikki jossa puhuttais jostain ois hauskaa vaihtelua noille listoille ja kyselyille, mitä tää boardi tuntuu olevan pullollaan.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#18 • • Aziz Combat Fighter

Avernian:
Kaista yleisesti, tai jopa hieman seuloen, satunnaisen klubbarinkävijän kaista. Mahdollisesti myös itse saitin kaista ulospäin, sillä kuulostaa hiukan epäilyttävältä pitää tämänkin kokoisen sivuston virallisena policynä käyttää jonkin muun sivuston (esim. Imageshackin) resursseja lukuisien kuvien houstaamiseen.
Esim. 100 käyttäjää pistää filimirullansa (olkoonkin että 95% kuvista on nollakontenttia) jakoon, ja 1000 lukijaa käy niitä katselemassa... 100 filmirullaa x 25 kuvaa/filmirulla x 20kb/kuva x 1000 = 50 000 000 kb. 50 gigaa, josta tosiaan jos ei itsesensuuri riitä (ja sehän ollaan nähty topikkien tasossa ja nytkin) on suurin osaa ihan turhaa rasitusta verkolle.



FYI, ImageShack on tarkoitettu nimenomaan tota käyttöä varten, kyllä niiden kaista kestää. Enkä mä usko oikeesti siihen, että jos joku höystää mielenkiintoisen threadin valokuvilla, niin koko klubituksen serverihuone tukkeutuu ja syttyy liekkeihin. Ne kuvat voi aina linkittää, jos on huolissaan toisten ihmisten kaistan riittävyydestä. Jos surffaa modeemilla, kuvaraskaat topikit voi skipata!

Sori, mut toi kaistaväite on kehnoin syy olla postaamatta kuvia omaan topicciinsa ikinä :)


Avernian:
---
Ana-5000:
... Oikeesti, wtf? JOS EI KAISTA RIITÄ, NIIN ÄLÄ SURFFAA NETTIÄ!

Jeesus.

Mee vaan selaamaan niitä "Päivän ioahtgpantgupoanfgun"-topikkeja, jos kaista ei parempaan riitä.. Suurin osa täällä kuitenkin surffaa laajakaistalla, joka humauttaa kuvat hetkessä netin yli.
---

Ei voi kuin ihailla miehen asennetta. :) "Jos sulla ei ole varaa yhtä hienoihin leluihin, mee pois mun hiekkalaatikolta" ?
Remember, kids : The faster you download, the bigger your penis is!



No voi helvetti, pitääkö se vääntää rautalangasta: JOS olet modeemilla liikenteessä (kuten ehkä 2-5% tän saitin käyttäjistä varmaankin), kannattaa ehkä skipata se "Kävin thaimaassa, tässä kuvia temppeleistä!"-threadi. Ei koko nettiä voi suunnitella heikoimman lenkin mukaan, eikä varsinkaan alkaa suunnittelemaan topikkejaan niin, että varmasti jokainen 2400bps-modeemilla liikenteessä oleva pääsee mukaan.


Avernian:
Öhm. Mä en nyt ymmärrä sua laisinkaan.
---
Hyvin paljon mahdollista. Tarkoitukseni ei ole provosoida (khöm, no ihan vähän tossa edellisessä kohdassa ehkä *blush*), musta vain klubbarin tunkeminen täyteen matkakuvia ei kuulosta houkuttelevalta idealta. Yksi topikki, jonne voi kirjoittaa reissustaan ja pistää linkin omaan kuvagalleriaan, mikäs siinä. Saattaa olla jo olemassakin moinen.



Mä taas en pidä siitä että kaikkia juttuja varten pitää olla olemassa "virallinen" topikki mihin sit postataan aiheeseen millään tavalla liittyvät jutut. Täällä on alueet sitä varten. Miksei noita listoja varten sit oo omaa topikkia, vaan niitä ilmestyy joka päivä joku uus? Jos jotakin, niin ne vois niputtaa yhteen topikkiin kaikki.
Juhgu

Posts: 7,921

#19 • • Juhgu Virnistelijä

sakk303:
Monesti näen täällä todella hyviä ja syvällisiä pohdintoja monesta eri aihepiiristä, ja monesti ne herättävät myös vähemmän keskustelua, ja aiheen puiminen jää lähinnä vannoutuneimpien 24/7-surffaajien keskuuteen, eikä satunnaiset/viihdekäyttäjät jaksa ottaa ihan niin syvällistä kantaa...



...ja luojalle kiitos siitä.


Ana-5000:
---
No voi helvetti, pitääkö se vääntää rautalangasta:


Ei ole ihan pakko pistää riitaa pystyyn kun molemmat osapuolet ovat asiasta täysin samaa mieltä. Näyttää koomiselta.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

snoxn

Posts: 350

#20 • • snoxn
Tuollainen "yksi virallinen topic"-meininki kyllä tappaa keskustelun tehokkaasti ja heikentää foorumin käytettävyyttä. Tjeu plattari.