1 - 0 mulle :)

15 posts, 1 page, 8,359 views

Individual

Posts: 10,942

#2 • • Individual HYPNO!

a:
onneksi olkoon, peli on pyramidimallin mukainen ja iskemällä oman tunnuksesi tuohon urliin syyllistyit juuri suomessa laittomaan ketjukirjeen levittämiseen .)



Sääli vaan, se taitaakin olla ainoa pyramidimallin muoto, joka Suomessa tuomitaan laittomaksi.
Verkostomarkkinointi, anyone...*nauru*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#3 • • Jussi Soro choon!

a:
onneksi olkoon, peli on pyramidimallin mukainen ja iskemällä oman tunnuksesi tuohon urliin syyllistyit juuri suomessa laittomaan ketjukirjeen levittämiseen .)


ok *plur*

1-0 silti :D
Chilek

Posts: 112

#4 • • Chilek monkiii
tuo byramidi shaisse o muute niiii ärsyttävää esim. kaveri soittaa jota ei oo nähny puolee vuotee. mitä mies et mul olis yks sikamakee juttu et tuu kahvil ja sit ku menee ni voitte arvata....sori jos avautusin...oli pakko
ps. toi peli o kähee...

--
EN se mää ollu....

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5 • • Aziz Combat Fighter

Chilek:
tuo byramidi shaisse o muute niiii ärsyttävää esim. kaveri soittaa jota ei oo nähny puolee vuotee. mitä mies et mul olis yks sikamakee juttu et tuu kahvil ja sit ku menee ni voitte arvata....sori jos avautusin...oli pakko
ps. toi peli o kähee...



Ei tollaset oo mitään kavereita, vaan rahanhimosia kusipäitä jotka käyttää ihmisiä hyväkseen. Toivottavasti syljit sen kahviin :(
Chilek

Posts: 112

#6 • • Chilek monkiii

Ana-5000:

Ei tollaset oo mitään kavereita, vaan rahanhimosia kusipäitä jotka käyttää ihmisiä hyväkseen. Toivottavasti syljit sen kahviin :(



No ei ollu kaukaa...

--
EN se mää ollu....

maude

Posts: 173

#7 • • maude

Chilek:
tuo byramidi shaisse o muute niiii ärsyttävää esim. kaveri soittaa jota ei oo nähny puolee vuotee. mitä mies et mul olis yks sikamakee juttu et tuu kahvil ja sit ku menee ni voitte arvata....sori jos avautusin...oli pakko
ps. toi peli o kähee...



Täysin totta! Kyllä alkoi hieman ärsyttää kun joku soittaa että on sun lukiokaverin tupakaverin kaveri, että oisko sulla aikaa tulla käymään kahvilla jne....Ja sit jätkillä on vuokratut urheiluautot sun muut. Naurettavaa pelleilyä koko koijaus!

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

Chilek

Posts: 112

#8 • • Chilek monkiii

maude:
---
Chilek:
tuo byramidi shaisse o muute niiii ärsyttävää esim. kaveri soittaa jota ei oo nähny puolee vuotee. mitä mies et mul olis yks sikamakee juttu et tuu kahvil ja sit ku menee ni voitte arvata....sori jos avautusin...oli pakko
ps. toi peli o kähee...

---


Täysin totta! Kyllä alkoi hieman ärsyttää kun joku soittaa että on sun lukiokaverin tupakaverin kaveri, että oisko sulla aikaa tulla käymään kahvilla jne....Ja sit jätkillä on vuokratut urheiluautot sun muut. Naurettavaa pelleilyä koko koijaus!


toi urheilu auto juttu o nii totta "nii mäki sain ton supran mikä tos parkis o" ja sit puolen tunnin pääst vissii joku iha muu äija menee sisäl...*nauru*

--
EN se mää ollu....

WuZuul

Posts: 181

#9 • • WuZuul
Vieläks noihin Seven yms. pilipali juttuihin jotku laittaa rahaa? Mulle hehkutettiin jo vuos sitte kui sillo ku lähtee mukaa ni pääsee "yläkastiin" ja tienaa niin perkeleesti. Samat paskat jauhetaan nykyäänki.. Kävimpähän "kaverin" laskuun pari teetä juomassa ja nauramassa itteni soikeeks *nauru*

Jos ei oo muuta elämää ni ottakaapa noista lafkoista selvää, menkää tapaamiseen ja pistäkää tiputtaen parit hankalat kysymykset ja katelkaa ku esitelmöijärukka kiemurtelee.. Ja aian tulee vastaus "Noku ylhäältä sanottiin.."

Hei haloo, kuinka tyhmiä ihmiset on? *hmy*

--
Wannabe bilekone.

hrdkvr

Posts: 3,929

#10 • • hrdkvr KURGO

Chilek:
tuo byramidi shaisse o muute niiii ärsyttävää esim. kaveri soittaa jota ei oo nähny puolee vuotee. mitä mies et mul olis yks sikamakee juttu et tuu kahvil ja sit ku menee ni voitte arvata....sori jos avautusin...oli pakko
ps. toi peli o kähee...



mulle kävi sama kans... lähettiin vaan nauraen menee..
kyllä niillä jotka silloinsitä veti niin nykyään kuulemma rahaa piisa

--
-keep it hard-

Chilek

Posts: 112

#11 • • Chilek monkiii

hardikaveri:
mulle kävi sama kans... lähettiin vaan nauraen menee..
kyllä niillä jotka silloinsitä veti niin nykyään kuulemma rahaa piisa



nii mut niil ei sit mitään muuta elämää ku leikkii jotai vitu isois bisnesmiehii...nii mä oon ymmärtäny..

--
EN se mää ollu....

hrdkvr

Posts: 3,929

#12 • • hrdkvr KURGO
SIIS nimen omaan...

siks en lähtenytkään messiin vaikka olis päässy suoraan niiden alle

--
-keep it hard-

COBALT

Posts: 1,407

#13 • • COBALT akitaattori
Älkääs nyt ihmiset sotkeko kahta täysin eri asiaa keskenään!
Verkostomarkkinointi on Suomen Suoramarkkinointiliiton valvomaa liiketoimintaa ja Pyramidimyynti on 100% laitonta toimintaa!
Jos jollakulla on asiasta epäilyjä niin tietoa saa em. liitosta. Sieltä voi myös kysyä onko jokin firma heidän listoillaan jne...
Hyvä esimerkki lailisesta verkostomarkkinointifirmasta on Tupperware. Ko. firman toi taannoin Suomeen niinkin suuri huijari ja rikollinen kuin Elisabeth Rehn. *lmao*
Sorry tää paatoksellinen avautuminen, mut mua vaan häirii vallattomasti kun jengi TOSI USEIN sotkee noi asiat keskenään.
Itse olen tehnyt taannoin useitakin vuosia kohtuullisen hyvää tulosta ihan laillisissa firmoissa...

***PEACE!*** *iloinen*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#14 • • Jussi Soro choon!

COBALT:
Älkääs nyt ihmiset sotkeko kahta täysin eri asiaa keskenään!


Jonka lisäks tähän topikkiin ei pitäis sekottaa verkostomarkkinointia lainkaan, koska kyseessä on peli, jonka pistelaskusysteemi on kylläkin pyramidimallin mukainen.

Verkostomarkkinoinnille löytyy täältäkin oma topik.
COBALT

Posts: 1,407

#15 • • Edited COBALT akitaattori

JussiS:
---
COBALT:
Älkääs nyt ihmiset sotkeko kahta täysin eri asiaa keskenään!

---

Jonka lisäks tähän topikkiin ei pitäis sekottaa verkostomarkkinointia lainkaan, koska kyseessä on peli, jonka pistelaskusysteemi on kylläkin pyramidimallin mukainen.

Verkostomarkkinoinnille löytyy täältäkin oma topik.



Tein ton ihan tahattomasti, sorry!
En nimittäin avannut tota sun linkkiä ollenkaan... :) Varmaan vois olla ihan toinan paikka koko aiheelle...!!! (siis v-markkinoinnille)

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!