Vessapaperigalluppi

54 posts, 3 pages, 23,074 views

Nauskiss

Posts: 532

#41 • • Nauskiss

hege, 11.10.2005 14:30:
Ihmettelenkin miksi pitäisi tuhlata rahaa vessapaperiin.



Ei pidäkään tuhlata - veskipaprua jos mitä on helppo pölliä! *hih*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Loose Grip

Posts: 330

#42 • • Loose Grip
Parista periaatteesta oon pitäny kiinni vaikka olis taloudellisti kuinka tiukkaa. Vessapaperin ja kahvin pitää olla viimesen päälle hyvää laatua, muissa asioissa voi sitten säästää.
Dinsku

Posts: 186

#43 • • Dinsku
Aina päältä!!! Ärsyttää jos jollain on toisinpäin ja aina pakko kääntää rullaa "oikeinpäin" olin mis tahansa *tirsk*
nethr

Posts: 763

#44 • • nethr !!
Oi niitä aikoja kun Tallinnalaisessa hotellissa vessapaperina oli semmoisia neliön muotoisia pieniä piirustuspapereita (muistilehtiön tapaisia tms) sievässä pinossa... Siinä tuli ikävä jo "luonnonystävääkin" *lmao*

--
xD

¡ Previous post a couple of years ago !
Lyylikki

Posts: 2,975

#46 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jos olisi vessapaperirullateline niin se tulisi ehdottomasti sieltä rullan päältä eli ei seinän puolelta eli oikeinpäin *vink*

Gallup ei voi pitää paikkaansa, koska niin moni kuitenkin laittaa sen rullan väärinpäin. Oon myös tavannu niitä, joille ei ole mitään väliä miten päin se on. Se se vasta onkin hullua. Nykyään olen onnistunu hillitsemään haluni kääntää rullan oikeinpäin, jos sen väärinpäin tapaan jossakin vieraisilla ollessani, koska eihän se minulle kuulu, kuinka rullan tulee olla.
Jutu

Posts: 3,054

#47 • • Jutu Blondi

IsoLL, 22.9.2008 21:39:
Jos olisi vessapaperirullateline niin se tulisi ehdottomasti sieltä rullan päältä eli ei seinän puolelta eli oikeinpäin *vink*

Gallup ei voi pitää paikkaansa, koska niin moni kuitenkin laittaa sen rullan väärinpäin. Oon myös tavannu niitä, joille ei ole mitään väliä miten päin se on. Se se vasta onkin hullua. Nykyään olen onnistunu hillitsemään haluni kääntää rullan oikeinpäin, jos sen väärinpäin tapaan jossakin vieraisilla ollessani, koska eihän se minulle kuulu, kuinka rullan tulee olla.


Mä käännän aina sen rullan jos se on mun mielestä väärinpäin. Vaikka olisinkin kylässä *pepsodent*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

^Petunia

Posts: 888

#48 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Jutu, 22.9.2008 22:14:
---
IsoLL, 22.9.2008 21:39:
Jos olisi vessapaperirullateline niin se tulisi ehdottomasti sieltä rullan päältä eli ei seinän puolelta eli oikeinpäin *vink*

Gallup ei voi pitää paikkaansa, koska niin moni kuitenkin laittaa sen rullan väärinpäin. Oon myös tavannu niitä, joille ei ole mitään väliä miten päin se on. Se se vasta onkin hullua. Nykyään olen onnistunu hillitsemään haluni kääntää rullan oikeinpäin, jos sen väärinpäin tapaan jossakin vieraisilla ollessani, koska eihän se minulle kuulu, kuinka rullan tulee olla.
---

Mä käännän aina sen rullan jos se on mun mielestä väärinpäin. Vaikka olisinkin kylässä *pepsodent*


Hähhää niin minäkin *pahis*

Eli rullan Päältä, ei alta PISTE.
zeuzz

Posts: 526

#49 • • zeuzz digital punk
itse käytän vain kultakirjailtua silkkipaperia.
zaler

Posts: 1,545

#50 • • zaler e h k i s

Loose Grip, 12.10.2005 01:29:
Parista periaatteesta oon pitäny kiinni vaikka olis taloudellisti kuinka tiukkaa. Vessapaperin ja kahvin pitää olla viimesen päälle hyvää laatua, muissa asioissa voi sitten säästää.



sama juttu. huonolaatuinen keltainen (!) vessapaperi on hyihyi

--
let´s eat to the beat!

zeuzz

Posts: 526

#51 • • zeuzz digital punk

zaler, 22.9.2008 22:59:
---
Loose Grip, 12.10.2005 01:29:
Parista periaatteesta oon pitäny kiinni vaikka olis taloudellisti kuinka tiukkaa. Vessapaperin ja kahvin pitää olla viimesen päälle hyvää laatua, muissa asioissa voi sitten säästää.
---
sama juttu. huonolaatuinen keltainen (!) vessapaperi on hyihyi


myöskin tunnettu "keltaisena perseenrepijänä".
Takyon

Posts: 2,945

#52 • • Takyon Möwkö

zeuzz, 22.9.2008 23:02:
---
zaler, 22.9.2008 22:59:
---
Loose Grip, 12.10.2005 01:29:
Parista periaatteesta oon pitäny kiinni vaikka olis taloudellisti kuinka tiukkaa. Vessapaperin ja kahvin pitää olla viimesen päälle hyvää laatua, muissa asioissa voi sitten säästää.
---
sama juttu. huonolaatuinen keltainen (!) vessapaperi on hyihyi

---

myöskin tunnettu "keltaisena perseenrepijänä".



Tai Clint Eastwoodina

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

sapeli

Posts: 11,768

#53 • • sapeli jokukukamikä?

zeuzz, 22.9.2008 22:57:
itse käytän vain kultakirjailtua silkkipaperia.



Mulla oli joskus sadan markan seteleistä tehty vessapaperirulla (jostain pilailukaupasta), ei sitä koskaan raaskinu käyttää *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ironraver1

Posts: 1,158

#54 • • Ironraver1 Housemotion
vain parasta perseelleni *nauru*......'

is niiiiice *nauru*