Master pan

12 posts, 1 page, 7,725 views

Kirurgintarkka

Posts: 81

#1 • • Kirurgintarkka Rau
Pannaatko masterraidan kuulumaan oikealta tai vasemmalta, polliittisen kantasi mukaan?
Avatar
#2 • • sakk303 Guest
en.
Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Juhgu Virnistelijä
ylhäältä

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Nacu

Posts: 1,293

#5 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Master Plan tää topikki *ding*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

bad loop

Posts: 108

#6 • • bad loop .idm setä
vasemmalle alaviistoon 187,2 asteen kierteellä, mansikoilla ja limitcompreverbinstantiideeämreaktorwannabeautechreoneday prosessorilla masteroituna tietty.
leka

Posts: 373

#7 • • leka anteeksi olen eläin
Lätkäsen joskus automationin *hih**nauru* mut muuten en pääkanavaa suntaa yhtään minekkään, sitävarten on fx sendit!

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

darkfr

Posts: 232

#9 • • darkfr d:play
master pan : SEXAY SEXAY. oikeesti mä pistän siihen sellasen automaation et se panoroi oikeelt vasemmalle koko biisin ajan. sit mä vedän siihen ihan vitun himmeen flangerin ja kunnon delayt. syntyy niin tiukkaa matskuu et jean michaelki kalpenee.

--
4/4

nomic

Posts: 4,120

#10 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

T-mu:
suosittelen hilloa. ja klo 13:23


Olet väärässä. *ding* ... *nauru*
hrdkvr

Posts: 3,929

#11 • • Edited hrdkvr KURGO
riippuu ohjelmasta...

millään vst pohjaisella hostilla tota ei tarvitse tehdä mutta esim reasonissa on hyvä ennen ekaa mikseriä tehdä sellainen efektikimppu joka lähtee 4 kompressorista joihin laitettu jokaiseen omat ekut= monialue kompressori
master kaiku ja pääraita mikseriin ja jossain vaiheessa laitoihin jotta sais levitettyä tota stereoaluetta..

jos ja kun et kuitenkaan pysty tätä oikein itse rakentamaan niin käy downaa se jostain reasonstationin routing puolelta.

--
-keep it hard-

leka

Posts: 373

#12 • • leka anteeksi olen eläin

darkfr, 6.2.2005 12:21:
master pan : SEXAY SEXAY. oikeesti mä pistän siihen sellasen automaation et se panoroi oikeelt vasemmalle koko biisin ajan. sit mä vedän siihen ihan vitun himmeen flangerin ja kunnon delayt. syntyy niin tiukkaa matskuu et jean michaelki kalpenee.


Kas asiaa! Tolleen saa oikeesti kivaa aikaan*vink*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-