Viikonkysymys / äänestys

53 posts, 3 pages, 18,698 views

Tyly

Posts: 908

#21 • • Tyly
Siis oikein en oo perillä mitä tossa puuhattais... Saatais siis tietoon vaan biisien nimet vai mikä olis se tärkein info mikä tosta saatais? Ja toimisko textarihomma siis reaaliaikaisena vai ??? *hiukan pihalla* *hääh**ding*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

nigel

Posts: 792

#22 • • nigel
siis joo. tietää sais biisin nimen ja artistin (ja mikä remiksi on jos on).. ja sit viel vaik label myös.. tekstari juttu toimii varmaa sillee ett lähettää vaik "mikä biisi" viestin numeroon 12345 ja sielt tulis kaikki noi tiedot.. sit ton sais myös nettiin. eli netis kerrottais mikä biisi soi niis bileis..

niih. :)
scobl

Posts: 755

#23 • • scobl
Kuulostaa hyvältä, ainakin käyttäjille, mutta miten itsellesi? Et sitten ehdi nauttia musiikista, mutta DJn seurasta kyllä :)

--
bred na net

nigel

Posts: 792

#24 • • nigel
siis mä en menis istuu dj:n viereen.. :) ei siin jaksa båstaa. mut joku tekis jos tommosen pistäis pystyyn. mutta taitaapi kait olla off-topic tää juttu. vai?
scobl

Posts: 755

#25 • • scobl
eheei forumissa koskaan ole "off topicia" keskusteluahan tämä on :) No minulla olisi vielä yksi kysymys. hehe ja taas laserpointiin liittyvä. Wanhan ulkopuolella on vielä laserpointin iso juliste. Miten sen saisi itselleen? Ei oikein kehtaa tulla ja repiä se sieltä... *nauraa*

--
bred na net

nigel

Posts: 792

#26 • • nigel
voi olla vähän hankalaa.mun frendit kyl kössi MTV:n bile banderollin ayia napalla ku olivat.. se oli semmonen sopiva 1,5m. x 6m.

:)
Tyly

Posts: 908

#27 • • Tyly
Scobl suosittelen yö aikaa, ja meet ihan vaa pokkana sinna ja otat sen. Frendi voi vaik pitää hiukan vahtii jos tarvii...


niin siitä tietohommasta, kuka tohon vois ryhtyy ???

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

nigel

Posts: 792

#28 • • nigel
no tyly. minä voin vaikka jos porukalla on kiinostusta asiaan.. mut se ois vähä hankalaa sinänsä. klubin pitäis itse tehdä se ni ois vähän parempi sinänsä. mut kylhän tos ois bisnes ideaa aika hyvin.. mut tän viestin jälkeen kaikki aikoo yrittää varmaa..


:)
cosmikki

Posts: 1,261

#29 • • cosmikki
..on noita julisteita ennenkin seiniltä revitty, joten antaa mennä vaan.. *vink*

(palkkaa vaikka joku kaveri siihen hommaan jos et itse kehtaa;)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#30 • • Tyly
Mä voin mennä repii sen, mutt siin o vaa se et sitten se taitaa jäädä mulle *hih*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#31 • • cosmikki
..tosin voi olla että joku on ehtinyt sen jo tän jahkailun aikana repimään *vink**nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Yohanna

Posts: 137

#32 • • Yohanna
hahaa... go cosmic go!!*pihkassa*

--
-Yo

scobl

Posts: 755

#33 • • scobl
jos se olisi liimattu seinälle, olisin repinyt sen irti jo kauan sitten ;) mutta kun se on lasin takana :(( (sellainen laatikko ulkona, jossa on valo) Kai sen laatikon saa jotenkin auki...hmmm (ja se on siellä vieläkin :)

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#34 • • cosmikki
..siis joo.. noi tollaset laatikot on ihan legendaarisia... joskus montamonta vuotta sitten kun oli vielä olemassa sellainen bändi kuin 7.taivas ja olin ko. bändin armoton fani ja olimme ystäväni kanssa näiden miesten keikalla kouvolassa eräässä baarissa...

...keikan päätyttyä huomasimme että raflan ulkopuolella oli juuri tälläinen "lasikaappi" jossa oli kaksi 7-taivaan julistetta...

...meidän olin 13/14 vuotiaan vimmalla Aivan Välttämätön pakko saada ne.
...yön tultua ja baarin sulkeuduttua hiivimme kyseisen baarin eteen ja...
..joku oli jo ehtinyt poistaa ne julisteet sieltä. vähän meinasi kyllä pää hajota...

...mutta eikös ollutkin mielenkiintoinen tarina ainakin.. *vink**nauru*

*nuha**justjoo*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#35 • • Tyly
Jos se on semmosessa laatikossa nii sit vaa aiheutat siihen sen eteen hirveen kohtauksen kavereiden kanssa ja sit siinä samassa hässäkässä se voi mennä rikki tai ainakin aueta ja sit vaivihkaa kavereiden pitäessä jöötä yllä nii sä otat sen ja livahdat pois... Kevarit tulee myöhemmin ja samalla varmistaa selustan.. *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#36 • • cosmikki
..tai ehkä olisi vaan helpointa marsiia pyytämään se vanhan henkilökunnalta *vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#37 • • scobl
*nauraa* *nauraa* kiva tarina cosmiikki ! Periaattessa minulla on samanlainen PAKKO saada tuon julisteen ennen kuin joku muu ottaa sen... henkilökuntaideakin on aika hyvä, ainakaan ei tarvitse särkeä lasia *nauraa*

--
bred na net

Avatar
#38 • • stygeman Guest
Joo tohon Scobl:n ongelmaa on hyvä ratkasu vaa mennä jubaa Wanhan hekilökunnan kans ja selittää et sä tarvit sen julisteen vaik henki menis,tietsä semmonen joku snadi tarina ja jos edes se ei auta nii ainahan oon todennu et raha on taitava suostuttelija.Itte ruinaan melkein joka bileist julisteet matkaan mukaa,eikä oo ainakaa viel tarttennu maksaa.Mut käy ihmees kokeilee onnees."Ei saa jos ei yritä"*nauru*
cosmikki

Posts: 1,261

#39 • • cosmikki
...scobl; kyllä hätä aina keinot keksii, tai jos ei keksi niin laitetaan keksimään *vink**nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#40 • • scobl
heh kiitti teille vinkeistä! nyt kyllä menen ja keksin jotain, vaikka puhun henkilökunnan kanssa *iloinen*

--
bred na net