blog + oma kalenteri

32 posts, 2 pages, 19,366 views

anqqa

Posts: 4,032

#1 • • Edited anqqa tirehtööri
klubitus presenterar:

blog
uusi perinteikäs päiväkirjamainen (we)blog kyhäilty myös tänne. vielä näin alkuun melko kankea, eli parannusehdotuksia otetaan lämmöllä vastaan. ideana siis, että voi kirjoitella höpinöitään mitä muut voivat lukea ja kommentoida. tulossa kenties rss feedit yms.

oma kalenteri
mahdollisuus lisätä kalenteriin omia merkintöjä, joko julkisina tai yksityisinä. merkinnät näkyy sekä tapahtumakalenterissa että omassa kalenterissa, seuraavat merkinnät myös profiilissa. tulossa on myös muistutus yms.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Chatte

Posts: 4,085

#2 • • Edited Chatte Team Teknolipat :)
Ihastuin Klubbarin blogiin oitis. Jos se alkukankeuksien jälkeen osoittautuu toimivaksi ja edes jossain määrin seuratuksi, tämä on juuri oikea paikka blogilleni, joka ei ole kotiutunut oikein tätä ennen minnekään. *plur*

Parannusehdotus (ollut muillakin mielessä): Samalle päivälle pitäisi saada useampi entry (kellonaikoineen). Siis mieluiten vielä eri otsikoilla, jos niin tahtoo. Mitähän muuta... palailen mietittyäni.

Kiitos anqqa. Olet sankarimme! *plur*

edit: typo.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Karski

Posts: 6,049

#3 • • Karski Pomon kätyri
Tätä on toivottu ja odotettu \\o/
Vihdoinkin kaikki kalenterimerkinnät
jossain kätevässä mestassa mestassa
jota tulee muutenkin seurattua.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Chatte

Posts: 4,085

#5 • • Chatte Team Teknolipat :)
Blogia olisi kiva voida kommentoida myös arkistotilassa. Siis kun ottaa blogin auki kaverin profiilista arkiston kautta. Onnistuukohan mitenkään? Ei ole mikään välttämättömyys, mutta tulisi helpommin kommentoitua ehkä.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#6 • • Aziz Combat Fighter
Tos ois kyl varsin näppärää ettei tarttis leijutella hiirtä noiden blogientryjen päällä et näkis kenen ne on - Noi vois noi "uusimmat - seuratuimmat" - etc. kolumnit pistää vaikkapä päällekkäin, niin pysyis leiska nätimpänä ja ois tilaa nimelle siihen eteen. Sit ois sen lisäks viel kiva jos vois pistää noita blodeja nimimerkin perusteella "seurantaan" niin, että esim. kavereiden blogit näkyis automaattisesti boldina vaiks (toisin kun nyt, kun näkyy kaikki) ja seurantaan asetetut ois esim. eri taustavärillä?

Mut kiva ominaisuus, nyt pääsen avautuu rauhassa ^__^
JustinSan

Posts: 822

#7 • • JustinSan Nullius in verba

Ana-5000:
Sit ois sen lisäks viel kiva jos vois pistää noita blodeja nimimerkin perusteella "seurantaan" niin, että esim. kavereiden blogit näkyis automaattisesti boldina vaiks (toisin kun nyt, kun näkyy kaikki) ja seurantaan asetetut ois esim. eri taustavärillä?

Mut kiva ominaisuus, nyt pääsen avautuu rauhassa ^__^



Sun blogi näkyy ainakin automaagisesti boldattuna mulla *hali*

--

Mutjoo, mainion näppärä ominaisuus, bigap! Tosin sen verran on pakko vinee, et oisko mahdollista saada pultattua toi "liitekuva"-härpäkkä myös blogiin? Ettei tarvis ihmisten kaistaa ryöstää jos haluu jotain pikkunäpärej kuvej laittaa *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8 • • Aziz Combat Fighter

JustinSane:
---
Ana-5000:
Sit ois sen lisäks viel kiva jos vois pistää noita blodeja nimimerkin perusteella "seurantaan" niin, että esim. kavereiden blogit näkyis automaattisesti boldina vaiks (toisin kun nyt, kun näkyy kaikki) ja seurantaan asetetut ois esim. eri taustavärillä?

Mut kiva ominaisuus, nyt pääsen avautuu rauhassa ^__^

---


Sun blogi näkyy ainakin automaagisesti boldattuna mulla *hali*

--

Mutjoo, mainion näppärä ominaisuus, bigap! Tosin sen verran on pakko vinee, et oisko mahdollista saada pultattua toi "liitekuva"-härpäkkä myös blogiin? Ettei tarvis ihmisten kaistaa ryöstää jos haluu jotain pikkunäpärej kuvej laittaa *joo*



Toki nyt kun se fiksattiin sellaseks ku ehdotin ^__^ Kiitos! Nyt toi etusivu kertoo paljon enemmän :)

Ihailen suunnattomasti kyl tätä tahtia, millä käyttäjien ehdotukset implementoidaan ohjelmistoon - ehdottomasti klubituksen paras ominaisuus :) Viel ku tekis tänne jotain lisäarvopalveluja maksua vastaan (esim. @klubitus.org-webmaili, ~200mb houstaustilaa, etc.. härpäkettä) ni mä maksaisin mieluusti!
Verano

Posts: 4,649

#9 • • Verano Merituuli
pystyykö jostain hakemaan kaikki blogilliset? rekisteristä en ainakaan tällaista mahdollisuutta löytänyt.

jossei vielä ole niin saisko tällasen haun, listan tms =)
itis

Posts: 2,518

#10 • • itis Morning Star
Kalenteri! Ankka sä olet nero. Kohta mun pitää asentaa klubbari pään sisään et muistan kuka mä olen, missä mun piti olla ja mitenkäpäin. *joo* Hyvä homma toi kalenteri.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#11 • • Peppi Guest
Mun blogilla on ongelma. Sain ekan merkinnän tehtyä, mutta hopsan, tämän päivän jutun lisääminen ei onnistu. Mistäköhän syystä?

Tallenna-napin painalluksen jälkeen teksti katoaa, mutta ei ilmesty blog-merkintöihin. En todellakaan ole mikään netti-wizard, joten osaakohan joku auttaa? Pippi pinteessä! *uuh*
anqqa

Posts: 4,032

#12 • • anqqa tirehtööri

Peppi:
Mun blogilla on ongelma. Sain ekan merkinnän tehtyä, mutta hopsan, tämän päivän jutun lisääminen ei onnistu. Mistäköhän syystä?

Tallenna-napin painalluksen jälkeen teksti katoaa, mutta ei ilmesty blog-merkintöihin. En todellakaan ole mikään netti-wizard, joten osaakohan joku auttaa? Pippi pinteessä! *uuh*



pitäis olla nyt korjattu?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#13 • • Peppi Guest

anqqa:
pitäis olla nyt korjattu?



Johan oli vikkelää toimintaa! Suuret kiitokset! *aplodit*
styrOx

Posts: 485

#14 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Rasiaa....älä pidä muita kalentereita kuin klubituksen kalenteria....kaikki yhes koos *jiihaa* erittäin hyvä homma....

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

andi--

Posts: 1,381

#15 • • andi-- lunttu
Kaipailisin kalenteriin seuraavaa:

- merkintöihin alku- ja loppuaika, myös päivämäärät (otsikkoon kirjoittaminen suhteellisen kömpelö, mahdollistavat esim. "3 päivää lomalla"-merkinnät)

- "koko päivä"-ruksi, jolla voi merkitä tapahtuman koko päiväksi ilman kellonaikaa

- mahdollisuus kopioida tietty merkintä muille päiville, helpottaa toistuvien tapahtumien merkintää.


pääkopassa pyörii vielä paljon lisääkin ideoita, mut tossa nyt oleellisimmat. *hymy*

--
- RAAH -

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#16 • • Aziz Combat Fighter
Yks mikä ois varsin pinkee idis ois et tossa "uusimmat"-listassa ois viimesimmäks päivitetty blogi, mulla on esim. tapana kirjotella tonne päivän mittaan kaikenlaista. Tai sit useampi entry per päivä.. Näppärä ominaisuus toi muuten. Sinne on mukava keräillä kaikkea hassua mihin törmää, ne on sit siellä ittellekki tallessa.
Chatte

Posts: 4,085

#17 • • Chatte Team Teknolipat :)

Ana-5000:
Yks mikä ois varsin pinkee idis ois et tossa "uusimmat"-listassa ois viimesimmäks päivitetty blogi, mulla on esim. tapana kirjotella tonne päivän mittaan kaikenlaista. Tai sit useampi entry per päivä..


Tuo on ollut minullakin mielessä.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

onni3mk

Posts: 3,973

#18 • • onni3mk Onni on.
Mä en näe kommentteja noista blogeista *ding* Tai siis näen kommentit vain, jos katson blogin "uusimmat" laatikosta. En näe omiin blogeihini tulleita kommentteja esimerkiksi ollenkaan.

Olinkohan nyt tarpeeksi epäselvä?

--
Onni on.

Late

Posts: 3,441

#19 • • Late team Lasse
Saisko kalenterin synkkaamaan outlookin kanssa? *iloinen*
soulsaw

Posts: 444

#20 • • Edited soulsaw 1.0
*plur* hienoja lisäsäätöjä aina tarvitaan *hymy*

--
_____