Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)

548 posts, 28 pages, 1,085,040 views

Apo

Posts: 1,574

#21 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Orfeus:
Mä itse ainakin toimin juuri näin! Myös pienempiin bileisiin riittää useinmiten tuo 15 myös fiilistelyyn!



Omalla kohdalla -25dB on liikaa silloin kun on poissa tanssilattialta ja haluaa keskustella, vittumaista jos äänentaso on ilman tulppia turhan korkealla. Eli -15dB suodattimien hankinta on harkinnassa, tosin pelottaa että suodattimet mitkä eivät ole tulpissa kiinni saattavat hukkua turhan helposti, pitää varmaan viritellä joku hyvä säilytyssysteemi.
Orfeus

Posts: 5,872

#22 • • Orfeus

Apo:
---
Orfeus:
Mä itse ainakin toimin juuri näin! Myös pienempiin bileisiin riittää useinmiten tuo 15 myös fiilistelyyn!

---


Omalla kohdalla -25dB on liikaa silloin kun on poissa tanssilattialta ja haluaa keskustella, vittumaista jos äänentaso on ilman tulppia turhan korkealla. Eli -15dB suodattimien hankinta on harkinnassa, tosin pelottaa että suodattimet mitkä eivät ole tulpissa kiinni saattavat hukkua turhan helposti, pitää varmaan viritellä joku hyvä säilytyssysteemi.


Juu esim säteessä lattialla volukka kaakossa mutta baarin puolella sit taas ei juuri ollenkaa muuta kun puheen sorinaa!
Minigrip pussi on mulla viel pelastanu filtterit hukkumiselta*vink*
Avatar
#23 • • Edited astaroth Guest

Apo:
Eli -15dB suodattimien hankinta on harkinnassa, tosin pelottaa että suodattimet mitkä eivät ole tulpissa kiinni saattavat hukkua turhan helposti, pitää varmaan viritellä joku hyvä säilytyssysteemi.


Tulppien mukana tulee sellainen snadi kukkaro. Luulisin, että noiden pelkkien suodattimien kanssa myös.
Apo

Posts: 1,574

#24 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Astaroth:
Tulppien mukana tulee sellainen snadi kukkaro. Luulisin, että noiden pelkkien suodattimien kanssa myös.



Omien tulppien kukkaro on vähän liian iso ja kankea pelkille suodattimille, Orfeuksen minigrip-pussi vaikuttaa hyvältä lisäviritykseltä :)

Ja tosiaan, tulppien mukana tulee snadimpi kukkaro kun ne maksavat niin paljon että kukkaro laihtuu *vink* luki/ymmärryshäiriöt *sydän*
Keba

Posts: 194

#25 • • Keba
Kiitos suodintilauksen selvittämisestä. Kiiruhdan heti aamulla hakemaan -15db tulpat.

Ite koen -25db aivan liian raskaiksi baarikäyttöön. Keikkakäytössä varmaan ok, jos sattuu pääsemään pa:n eteen. Töissä tehtaallakin oli vallan mukavat.
Apo

Posts: 1,574

#26 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Keba:
Kiitos suodintilauksen selvittämisestä. Kiiruhdan heti aamulla hakemaan -15db tulpat.



En tiedä mitä tuo mainittu "nettohinta" tarkoittaa, mutta suodattimista kannattaa sopia varmaankin etukäteen että saa halvimman hinnan *vink* Yhteystiedot keskustelun tokassa viestissä.
Keba

Posts: 194

#27 • • Keba
Suotimet myydään ilman katetta pois. Olettavat, että tulpat on ostettu niiltä.

Tilasin suotimet, 65e maksoi, kirjeessä tulee kotiin parin päivän sisällä laskun kanssa. Esimerkillistä toimintaa.
kylian

Posts: 172

#28 • • kylian
Enköhän minäkin lopulta kaiva jostain sen rahan.. **heiii*

Olen mukana tilaamassa ja... laskinko oikein, et olisin 10 varmasti tilaava henkilö tähän mennessä?
Sellaisen varauksen itekin voisin pitää, et jos 10 ei tule täyteen, niin harkitsen asiaa uudelleen, jos nuo topicin alun tarjoushinnat oli vielä voimassa? *sydän*

--
Kylian [Ambrosia]

onni3mk

Posts: 3,973

#29 • • onni3mk Onni on.
Mayah, onko tästä nyt tulossa tilaus? Jos kerta 10 varmasti tilaavaa on jo ilmoittautunut...Millon tää tilaus tehtäis?

--
Onni on.

Anne

Posts: 424

#30 • • Anne The Apina.
Mikäli tilaus ei vielä ole mennyt eteenpäin, niin minutkin saa laskea Elacinien tilaaja-listaan..

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

patis

Posts: 1,158

#31 • • patis 10
Kiinnostusta on, rahaa ei.
Timce

Posts: 5,381

#32 • • Timce

patis:
Kiinnostusta on, rahaa ei.



point taken...

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jone

Posts: 8,258

#33 • • Jone Archibald Haddock
Oon jo parissa aikaisemmassakin topicissa hehkuttanut näiden tulppien hyvyyttä, joten nostatuksen omaisesti teen sen taas.

Jos fyffeä löytyy sen verran, että saa osallistuttua tähän kimppatilaukseen, niin olen melko lailla varma ettei niiden rahojen käyttämistä tarvitse ikinä katua.
vaavu

Posts: 1,324

#34 • • vaavu vara-vana

Jone:
Jos fyffeä löytyy sen verran, että saa osallistuttua tähän kimppatilaukseen, niin olen melko lailla varma ettei niiden rahojen käyttämistä tarvitse ikinä katua.



Mä olen kyllä katunut, mutta en siis tulppien hankkimista, vaan sitä, että lykkäsin asiaa niin pitkälle. Olisi säästynyt turhalta kuulovauriolta, jos olisi ollut ajoissa liikenteessä.
Shocky

Posts: 14

#35 • • Shocky

Jone:
Jos fyffeä löytyy sen verran, että saa osallistuttua tähän kimppatilaukseen, niin olen melko lailla varma ettei niiden rahojen käyttämistä tarvitse ikinä katua.



... paitsi jos hukkaa ne kuten mä uudenvuoden bileissä telakkastudioilla ^____^ Mutta samapa se, ei niille paljoa käyttöä tullutkaan näillä nykybileiden äänentasoilla. Jos joku kuitenkin löytää niin jotain $$$ löytöpalkkiota vois heittää. Ihan käteväthän ne on silloin harvoin kun niitä tarttee, mutta enpä aio hankkia uusia.
Apo

Posts: 1,574

#36 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Shocky:
Mutta samapa se, ei niille paljoa käyttöä tullutkaan näillä nykybileiden äänentasoilla.



... niin, miksiköhän musiikki soi nykyisin hiljempaa *uuh*
toni

Posts: 912

#37 • • toni

Shocky:
... paitsi jos hukkaa ne kuten mä uudenvuoden bileissä telakkastudioilla ^____^ Mutta samapa se, ei niille paljoa käyttöä tullutkaan näillä nykybileiden äänentasoilla.
...



Telakkastudioilla ei tulppia välttämättä tarvinnutkaan. Siellä kun volyymi oli ihanan ei-niin-kovalla. Joka bileissä näin ei kuitenkaan ole.
Unik

Posts: 4,117

#38 • • Unik
Viddu mä en vaan ole tottunut vieläkään noihin tulppiin. En kertakaikkiaan vaan pysty pitämään niitä korvissa, enkä siis käyttämään. *grr*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#39 • • [Nuclear] el aprendiz

Drama_:
Viddu mä en vaan ole tottunut vieläkään noihin tulppiin. En kertakaikkiaan vaan pysty pitämään niitä korvissa, enkä siis käyttämään. *grr*


Mistä kiikastaa?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Unik

Posts: 4,117

#40 • • Unik
Hyvä kysymys. Ehkä olen menetetty tapaus jo, heh. Reilut 10vuotta ilman tulppia bileissä ollut ja en kai vaan osaa tottua enää tulppien käyttöön?