Bilevideo

39 posts, 2 pages, 21,311 views

onni3mk

Posts: 3,973

#21 • • onni3mk Onni on.

Keeerin:
No..mulla sama vika..Ja asensin äsken tuon ohjelman..Mutta ei silti näy!??? *ding* *iihhih*



Mulla toi video aukes Winampiin et sitäki kannattaa kokeilla.

--
Onni on.

Fyrisch

Posts: 4,525

#22 • • Fyrisch
Mullakaa ei toiminu, mut latasin koneelle ja sit vast toimi!

iha jänskä video..
-Kerttu-

Posts: 4,542

#23 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

onni3mk:
---
Keeerin:
No..mulla sama vika..Ja asensin äsken tuon ohjelman..Mutta ei silti näy!??? *ding* *iihhih*

---


Mulla toi video aukes Winampiin et sitäki kannattaa kokeilla.



Kiitoksia!!! *kiitoskiitos*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Rocca

Posts: 3,064

#24 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH joo tää oli kivaa katteltavaa...*joo* pongasin yhestä pätkästä jopa ittenikin *hih* joo tämmösiä koosteita sais tehä...olis jopa jos laittan forumiin oman osion tälle, eli Pilevideot ni sieltä olis kiva kattella niitä videoita ne ketä osaa tehä ja muokatakkin niitä...WE WANT MORE

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

typ0

Posts: 1,892

#25 • • typ0 syntax error

Rocca:
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH joo tää oli kivaa katteltavaa...*joo* pongasin yhestä pätkästä jopa ittenikin *hih* joo tämmösiä koosteita sais tehä...olis jopa jos laittan forumiin oman osion tälle, eli Pilevideot ni sieltä olis kiva kattella niitä videoita ne ketä osaa tehä ja muokatakkin niitä...WE WANT MORE



http://www.flammabul.com/sessions/misc.php?type=video

*plur*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Mumuli

Posts: 28

#26 • • Mumuli UG-///
huih, oma naamakin näkyy tuolla

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Juhgu

Posts: 7,921

#28 • • Juhgu Virnistelijä
Video oli oikein kiva *hymy*

Jone:
---
Juhgu:
Esim. tuolla Backlash pres. Rank1:ssahan oli kuvauskielto kaikille paitsi niille, joille erikseen lupa annettiin. Eipä se näy kauheasti estäneen ihmisiä -



Ja sitten jos moisesta kehtaa mennä huomauttamaan kuvaajalle, on tietysti vähintään fiiliksen pilaava kusipää anti-plurahtelija.

Tietty voisi auttaa, jos sisäänpääsyn yhteydesä olisi joku selkeä KUVAAMINEN KIELLETTY KASTRAATION UHALLA -lappu.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

onni3mk

Posts: 3,973

#29 • • onni3mk Onni on.

Rocca:
WE WANT MORE



Mä niin mielelläni kuvaisin ja tekisinkin mut kun en ole saanut yksiselitteistä vastausta, että SAAKO kuvata videokameralla. Ja jos lupa pitää kysyä, niin keltä se kysytään?

Varmuuden vuoksi varmaan kannattaa aina kysyä luvat, mutta siis keneltä? Nii ja miten noi toimii, et ne jotka näkyy siinä videolla, niin pitääkö yksitellen kysyä lupa, että saanko laittaa sen esim. tänne näytille?

P.s. Sori et nyt jankkaan tätä, mut..tahtosin tietää..

--
Onni on.

Jone

Posts: 8,258

#30 • • Jone Archibald Haddock

Ana-5000:
Tragedia :(



Koitaisitko säkin vaikka kasvaa aikuiseksi ja miettiä josko niihin kieltoihin olisi syynsä sen sijaan et jatkaisit ympäriinsä lojuvien irtopisteiden keräämistä nokkeluuksilla?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#31 • • Edited Aziz Combat Fighter

Jone:
---
Ana-5000:
Tragedia :(
---
Koitaisitko säkin vaikka kasvaa aikuiseksi ja miettiä josko niihin kieltoihin olisi syynsä sen sijaan et jatkaisit ympäriinsä lojuvien irtopisteiden keräämistä nokkeluuksilla?



Mikä se syy niihin kieltoihin on? Tuntuu omituiselta että joku välittää siitä, että joku pistää "ilman lupaa" otettuja kuvia klubitukseen jostain bileistä? Sori jos viesti vaikutti vähän onelineriltä, mut tosiaan, ymmärrän ettei kaupalliseen tarkoitukseen saa bileissä ottaa kuvia artisteista, mutta nettiin muiden iloksi? Tuskin ihan "*poks*"-hymiön arvoinen rimanalitus kuitenkaan.
Rocca

Posts: 3,064

#32 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

onni3mk:

Varmuuden vuoksi varmaan kannattaa aina kysyä luvat, mutta siis keneltä? Nii ja miten noi toimii, et ne jotka näkyy siinä videolla, niin pitääkö yksitellen kysyä lupa, että saanko laittaa sen esim. tänne näytille?

P.s. Sori et nyt jankkaan tätä, mut..tahtosin tietää..



Kysy vaikka pileittein järjestäjilta...esim. eli ku näät et hyvät pileet on ni jos no Rushin ni sitten sebastian...tai Säteet ni Dj ioni tai ketä siin sitten onki ja vastaavaa...kyl mä uskoisin et siis normaali pileissä misä ei oo ulkomaan heppuja ni ainakin saa kuvata...*joo* ei kellään mitään pahaa siitä oo uskon näin *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

ZoneX

Posts: 2,125

#34 • • Edited ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.

diffas:
Enmä tajunnut tätä.


~:[]



sama täällä.
Tanemann

Posts: 56

#37 • • Tanemann

mayah:
No joo, mulla ei aukee Winampis. Mut voi johtuu siitäki, et _en vaan osaa_.



Koita VLC Playeria, sillä pitäis aueta lähes kaikki videot, RealMedian videoita lukuunottamatta (ne on niitä .RM -päätteisiä filuja). VLC sisältää kaiken maailman kodekit ihan itessään, joten noita divx:iä sun muita ei tarvi suotta alkaa asentelemaan.
Andy Braun

Posts: 646

#38 • • Andy Braun housebase
eipä tossa ole mitään suurempaa valittamista, hyvä video!

itse henkkoht kaipailen niitä videoita misssä ei liiemmin ole leikkauksia ja eikä ole vedetty mitään biisii päälle, aidot saundit aidossa ympäristössä niin siinä pääsee vasta tunnelmaan. *hymy*
Flamie

Posts: 478

#39 • • Flamie
Ihan mukava video oli. Ehkä ainut miinus puoli on toi huono kuvanlaatu.