Kerro 3 pahinta addiktiotasi!!=)

508 posts, 26 pages, 206,082 views

Josssu

Posts: 506

#481 • • Josssu
1. Liikunta
2. Pepsi max
3. Karkki
noena

Posts: 3,138

#482 • • Edited noena first breath after coma

Replying to Kerro 3 pahinta addiktiotasi!!=):

noena, 4.8.2005 22:55:
tupakka, "miehet" ja hauskanpito *lmao*
no ei, en vaan nyt muuta keksi *nauru*


Pitääpä päivittää :D

Konemusiikki kokonaisuudessaan ja erilaisuudessaan, ilman seksiä elää mut ei mielekkäästi ja kunnon yöunille ei vedä mikään vertoja!
Hauskan pito? joo edelleenkin mut en oikeastaan kutsuisi sitä "addiktioksi", enemmänkin impulssiivisuudeksi :P



Tiivistettynä: Musa / Seksi / Uni <3

--
TwistedLife™ Amusement Park

Goala

Posts: 332

#484 • • Goala It is your own imagination!
1. Tietokone
2. Tupakka
3 Kahvi
!!
*pupu*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Ergilion

Posts: 751

#485 • • Edited Ergilion
1. Kaakao
2. Tietokone
3. /shrug

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Cloud

Posts: 2,162

#486 • • Cloud Game Freak
löröily
laiskottelu
nukkuminen

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

aada

Posts: 736

#487 • • aada
1. Miehet
2. Shoppailu
3. Juhliminen
lohikarme

Posts: 1,730

#488 • • lohikarme RitariVittupää
1.Urheilu
1.Urheilu
1.Urheilu

--
Qualis artifex pereo

SuzuS

Posts: 138

#489 • • Edited SuzuS elohiiri....
1. musiikki
2. suklaa
3. netti

tupakasta ja kahvista puhumattakaan!!!!
m1kk3

Posts: 5,560

#490 • • m1kk3 no-life
1. Kahvi
2. Liikunta (nykyään:)
3. Musiikki

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

epicuros

Posts: 7,734

#491 • • epicuros
1. Youtube.

--
Valid criticism does you a favor.

UkeUke

Posts: 394

#493 • • UkeUke
Emmä oikeen järjestystä osaa laittaa, mutta kolme pahinta on ehkä musiikki, nukkuminen ja tietokone, mutta on olemassa monia muita asioita, mitä ilman loppuelämä vois olla kurjaa - voiko sitä silti kutsua addiktioks, ei kai.
Muikku

Posts: 427

#494 • • Muikku
1. Muru
2. Liikunta
3. Musa
¡ Previous post about a year ago !
Hendryk

Posts: 510

#495 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
1. SALMIAKKI. (Tämä meinasi ihan oikeasti riistäytyä joskus käsistä, kun irtokarkkikaupoista valkattiin punaisella matolla kävellen parhaimmillaan neljät puolen kilon pussukat viikossa ja imaistiin ne suunnilleen väärään kurkkuun minuutissa. En minä tiedä mitä sitten joskus tapahtui, hysteria vain lakkasi kuin sapelilla silpaistuna, ja nykyisin suhteeni salmiakkiin on täysin asiallinen. En aio viedä helvettiinkään kovin paljon tuliaisia, koska siellä kuitenkin pöydät notkuu mustaa ja kiiltävää. [Taivas saa jäädä minulta väliin, koska siellä ei kuitenkaan ole teknobileitä, mutta helvetissäpä on, njänjänjää!])

2. VANHAT TRAKTORIT. (En todellakaan ole ainoa, joka suhtautuu vanhoihin avomallisiin, yhdellä ja samalla tehdasvärillä pakkeloituihin klassikkopuurtajiin sellaisella lämmöllä, että käy taputtelemassa niitä ja vähän rupattelemassa. Kertokoon joku muu jos tietää, mikä on näiden sitkeiden ja peräänantamattomien olentojen viehätys ja salaisuus, sillä minä en tiedä. Onko se ne silmiä muistuttavat ulkonevat etulyhdyt? Joku kirjoittaja oli jossain bongannut sellaisen faktan, että aina kun jotain vanhaa "nivaalalaasta" tai muuta "pohoojalaasta" maalaisisäntää haastatellaan lehteen - oli aihe sitten vaikka tyttärenpojan menestys balettiparketeilla - niin hän aina poseeraa kuvassa... Niin, vanhan traktorinsa kanssa. BRUM!)

3. MATOPELI. (Yksinkertaisimmat pelit ovat koukuttavimpia. Minulta voi mennä kuukausiakin, etten pelaa matoa, mutta näin kesälomalla, kun Stalin-elämäkerta ei oikein etene, niin sitä tulee rullattua jatkuvasti. Pidän laturin seinässä ja nakutan näppäimiä 2, 4, 6 ja 8. Ennätykseni sokkelottomassa madossa on 4519, mutta suosikkipelini on Laatikko, jossa olen saavuttanut tuloksen 3644. Pollein olen kuitenkin Labyrintin tuloksestani 2063 - että minä jahtasin sitä 1900 pisteen haamurajaa, ja sitten siihen mätkähti joku hämähäkki suoraan suun eteen, ja sitten äkkiä madon häntää väistämään ja vielä pari haukkua ja UMM! Siis, voitteks te tajuta!!? [Pelikoneeni on Nokia 2100, kaiketi vuosimallia 2003 ja se pysyy vielä joten kuten kasassa ilman teippiä.])

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

tommib

Posts: 3,204

#496 • • tommib
Ai vaan 3 saa listata? Paha paha

Musiikki
Ihan ehdottomasti vaimoni ja rakastajani. Rahat menee levyihin tehokkaasti, musa soi aina ilman ei voi olla. Intoilen levyistä reippaasti ja intoilen nykyään blogiin niistä. Tämän alle lasketaan siis levykaupat, levyjen ostaminen sekä Tori Amos ja pari muuta artistia

Olisko dvd:t sitten kanssa? Tulee ostettua animea, tv-sarjoja ja leffoja aika teholla (ja imutettua kanssa). Kai tämänkin vois laskea sitten paheeksi. Tähän tosin kuuluu mangan ostaminen kanssa jonkin verran, vaikka se ón vähentynyt todella reippaasti.

Tällä hetkellä jäätelö on pahe kanssa. Etenkin Lakritsijäätelö. Sitä kuluu ihan liikaa
Sssan*

Posts: 651

#497 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
1- Seksi
2 - Siideri
3 - Suklaa

Siis edelleen *jiihaa*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Adorable

Posts: 103

#498 • • Adorable
1. Tietokone
2. Napostelu
3. Girya
Gabbersparadise

Posts: 372

#499 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
1.musiikki
2.puhuminen
3.raha

--
I am lightning, the rain transformed

hiphei

Posts: 493

#500 • • hiphei
Tupakka
Kälätys ;)
Tulitaiteilu