Valokuvauskilpailu #2: "Lavastettu tilanne"

88 posts, 5 pages, 36,360 views

Epailija

Posts: 5,636

#81 • • Epailija Physicist, 2nd class.

[Nuclear]:
Mitäs ammattia se oikein harjottaa?



Se jäisi arvailun varaan, jos sitä nyt ammatiksi voisi kutsua. Vai tarkoitatko kämppistäni? Sillä kävi vain huono mäihä huoneita valittaessa (apus olohuone osoittautui loistovalinnaksi). *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

[Nuclear]

Posts: 5,855

#82 • • [Nuclear] el aprendiz

Epailija:
Se jäisi arvailun varaan, jos sitä nyt ammatiksi voisi kutsua. Vai tarkoitatko kämppistäni? Sillä kävi vain huono mäihä huoneita valittaessa (apus olohuone osoittautui loistovalinnaksi). *vink*


Ihan kämppistäs vaan tarkotin..."oisin lavastanu kuvan ihmiskaupan orjaksi joutuneen ja kämppiksen huone ois tarjonnu puitteet" :P

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

phear

Posts: 804

#83 • • phear <X>

Tres:
Mua ärsytti suunnattomasti tää sun postaus.
Täähän tässä olikin just yks pointeista, eli
et ilmeisesti älynnyt mitä haettiin *piis*
Jokainen studiokuva nimenomaan ON
lavastettu tilanne, ja itse harkitsin tuon hedelmä-
asetelman lisäksi mm. pelkkää kaupunkikuvaa,
koska yhdestä näkökulmasta myös kaupunkimaisema
on pelkkä lavaste, ks. keinotekoinen konstruktio.

Jos annetaan joku aihe, niin sillä just kuuluu
vähän leikitellä, ja hakea kaikkia omia, äärimmäisiäkin
tulkintoja aiheesta, eikä lähteä valittamaan
siitä että ei tajua aihetta kun samalla kuitenkin
tajuaa sen: kuvasi oli varsin mainio *igor*

Mut se siitä ja äänestykseen. *piis*



No sori. *nauru* Mä vaan koin sen sillälailla, että "Lavastettu tilanne" on aiheena vähän niinkuin "Valokuva". *vink*
sts

Posts: 7,969

#84 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Puistokemisti:
Oikea tapa päästä skeneen.



oon tullu vitu hyväks tos... Harmi et mua parempii on viel :((((

Mut jollaki ne maksamattomat dj-liksat pitää dj:lle maksaa :((
Tronica

Posts: 60

#85 • • Tronica

Keeerin:


Ihana kuva, vaikkakin heikko laatuinen!! Toivottavasti et unohtanut tota sinne uuniin..*igor* *nauru*



Kiitos vaan :D Täytyy nyt sen verran paljastaa ettei eläinystävät kauhistele.. Kyseessä on sitten kokonaan lavastettu tlanne, eli kissa ei ole aito!, vaan pehmolelu :D (siis jos jotku meni halpaan ;) )

--
©Tronica

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#86 • • Peikkotyttö

sts:
---
Puistokemisti:
Oikea tapa päästä skeneen.

---


oon tullu vitu hyväks tos... Harmi et mua parempii on viel :((((

Mut jollaki ne maksamattomat dj-liksat pitää dj:lle maksaa :((


Imemällä skeneen(tm)*vink*

--
Groove is in the Heart

Epailija

Posts: 5,636

#87 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Mizfir:
Tässä oma pikainen otokseni nimeltään "kuka ei kuulu joukkoon?"



Tämä vaivaa mieltä vielä nukutun yönkin jälkeen. Pakko siis nillittää: Käsittääkseni kilpailun teema oli "lavastettu tilanne" eikä "kuka ei kuulu joukkoon". Varmaan tulkintakysymys, mutta mielestäni kilpailun aihe on samalla kaikkien kuvien nimi - vain tekijä muuttuu (tyyliin "Lavastettu tilanne by Mizfir").

Editoinnista huomautettiinkin jo, joten siltä osin olen saanut mielelleni rauhan. *piis*

-Mr. Pikkumaisuus

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Mizfir

Posts: 2,472

#88 • • Edited Mizfir pittuinen

Epailija:
---
Mizfir:
Tässä oma pikainen otokseni nimeltään "kuka ei kuulu joukkoon?"

---


Tämä vaivaa mieltä vielä nukutun yönkin jälkeen. Pakko siis nillittää: Käsittääkseni kilpailun teema oli "lavastettu tilanne" eikä "kuka ei kuulu joukkoon". Varmaan tulkintakysymys, mutta mielestäni kilpailun aihe on samalla kaikkien kuvien nimi - vain tekijä muuttuu (tyyliin "Lavastettu tilanne by Mizfir").

Editoinnista huomautettiinkin jo, joten siltä osin olen saanut mielelleni rauhan. *piis*

-Mr. Pikkumaisuus



Todellakin mr. Pikkumaisuus*ding* tuon nimenhän voi sivuuttaa oikein hyvin, ajattelin vaan että jos jokaiselle halutaan yhteisen nimikkeen alle omaa kuvaa kuvaava nimi, niin tuota voi käyttää,mutta näköjään ei tarvittu. Kyllä, tulkitsimme erilailla asian, joten joko sait rauhan?

Ja tosiaan, kuvaa yritin rajata, mutta ei jostain syystä tallentanut sitä siinä kiireessä/hyvä ettei käsittelyohjelma ollu toiminnassa, koska sitähän ei siis saanut käyttää*nauru*seuraavan kerran pitää osallistua vähemmän kiireellä ja pienemmällä sähläyxellä.*piis*

--
-Mannanen-