Mitä teit äsken?

2,239 posts, 112 pages, 677,138 views

Oj

Posts: 1,349

#2221 • • Oj Keep it FILTHY
Keittelin kaffetta.. Ai vi##u et on hyvää *slurps*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jago

Posts: 4,039

#2222 • • Jago un-trained monkee
raavin persettä ja jalkaa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oj

Posts: 1,349

#2223 • • Oj Keep it FILTHY
Korkkasin päivän ensimmäisen oluen.

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Inferno@Tre

Posts: 678

#2225 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Katsoin leffaa

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Inferno@Tre

Posts: 678

#2226 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kasasin hyllyn. No vähän sovelsin ohjeita ja jotain saatto jäädä ylikin. Mut kasassa pysyy. Ehkä.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Inferno@Tre

Posts: 678

#2227 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Vaihdoin maanantaikännin tiistaikänniksi.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Inferno@Tre

Posts: 678

#2228 • • Edited Inferno@Tre Hervanta UG
Four in da row. Kukaan muu ei raportoi paskalla käymisistä ja muista elämän pienistä iloista mut. Anyway thread update: Kävin salilla (joo kaikkia kiinnosti vitusti I know :)

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Inferno@Tre

Posts: 678

#2229 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Päivän virallisen postauksen aika: No vittu kävin suihkussa.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Oj

Posts: 1,349

#2230 • • Oj Keep it FILTHY
Pesin repun.. Kyseinen reppu ollut aktiivisessa käytössä jotain 8-9 vuotta ja ei ole taitu kertaakaan aiemmin pestä *iloinen* .. jo oli aikakin!

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Oj

Posts: 1,349

#2231 • • Oj Keep it FILTHY
Paistoin 2400g jauhelihaa *hih*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2232 • • Aurinkoneiti
Hyppäsin bussista ulos huokaisten. Bussissa ihmettelin Helsingin keskustan kaaottista liikennettä. Kävelin rautatieasemalta bussiasemalle. Junan saapuessa pääteasemalle totesin matkan menneen yllättävän nopeasti ja hyvin. Vilkuilin erästä miestä junassa. Niin myös mieskin minua. Ihmettelin miehen harvinaisen ystävällisiä ja hymyileviä silmiä ja kasvoja. Totsein, että harvoin näkkee sellaisia. Podin koti-ikävää junan saapuessa Pohjanmaalle. Mietin hyppäänkö takaisin pohjoisen junaan. Lähdin junalla kohti etelää.
Oj

Posts: 1,349

#2233 • • Oj Keep it FILTHY
Vein auton korjaukseen..

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

KeijoK

Posts: 1,495

#2234 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
jotain muutamia tunteja sitten päätin, ilmeisesti että mulle riittii ja miljoona pilleriä, vitusti viinaa ja muuta kivaa ja eikun tässä olen! seuraava kikka kokeutukseen. mä haluun vittuun täältä!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2235 • • Aurinkoneiti
Päätin lähteä tunturille mahdollisimman pian.
Oj

Posts: 1,349

#2236 • • Oj Keep it FILTHY
Tein ostotarjouksen asunnosta.. Toivotaan että tärppää *hymy*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Oj

Posts: 1,349

#2237 • • Oj Keep it FILTHY
Erosin kirkosta

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

¡ Previous post about a year ago !
KeijoK

Posts: 1,495

#2238 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Menin ja pyysin, notta jos joku on vialla niin tervetuloa oven taakse. Varmuudeksi níittasin sen viestin puukolla siihen pystyyn! Ihme sakkia!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

oooo

Posts: 1,249

#2239 • • oooo
Kuuntelin pikkumiehen (koiran) älämölöä ja siemailin olutta.