Pitäisikö moderaattorit vaihtaa?

57 posts, 3 pages, 18,947 views

Karski

Posts: 6,049

#21 • • Karski Pomon kätyri

Zile:
---
UnityF:
---
Zile:
...mutta lievää tiukkapipoisuutta on havaittavissa.

---
perustele mulle tää niin ehkä koitan ymmärtää..

---


Topiceja on löyty lukkoon mielestäni heppoisin perustein.



Esim. sen takia että suurin osa topikkiin
postaajista on toivonut topikin sulkemista
ja perustellut toiveensa? Minusta tämä
on yksi pitävimmistä perusteista sulkea
topikki. Vai viittaatko johonkin muuhun
tapaukseen?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se

Zile:
Topiceja on löyty lukkoon mielestäni heppoisin perustein.



ai se on hepponen peruste kun samasta aiheesta ON jo topikki.. ?'
Vai se että topikki on täysin sopimaton?

mä en tiiä viittaatko sä näillä postauksilla johonkin tiettyyn / tiettyihin topikkeihin.. jos niin mitkä ne topikit on ollu jos saan kysyy?
Philly

Posts: 506

#23 • • Philly AIM HIGH!
ei pitäisi vaihtaa *piis* syystä että, mun mielestä modet tekee tällä hetkellä aivan riittävän hyvää moderointia tällä foorumilla.
efo

Posts: 1,908

#24 • • efo Laserpoint
Joo ei. En tiiä millane tää mesta ois jos nykyiset eivät tekisi niin mallikasta työtä. *perseennuoleskel**justjoo*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#25 • • astaroth Guest

Zile:
Miks mun pitäis vaihtaa, miksei näiden "tiukkapipoisten" ei tarvitse?


Koska Klubituksen varsinainen konsepti ei ole ylläpitää pissakakkapippeli-topiceja?
kap-pu

Posts: 1,167

#26 • • kap-pu the amazing suction cup boy
mä voisin moderoida, JOS jaksaisin vispata topikkeja läpi moden raivolla ja JOS en olisi niin kärkevä joidenkin mielipiteitteni suhteen! eli pitäkää vanhat vaan. ^___^

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

ezzy

Posts: 8,060

#27 • • ezzy Droid-pappa

Zile:
Ei ole riittävä peruste, koska...
A) Laki ei kiellä kyseisiä topiceja.
B) Myös "vähemmistöä" on huomioitava.

Sanottakoon nyt kaikille:
Mielestäni sananvapaus on tärkeämpi kuin yksittäisen/usemman ihmisen mielipide jostakin asiasta.
En ole sanonut missään vaiheessa väittänyt, että moderaattorit pitäisi vaihtaa. En tiedä vielä omaa kantaani.
Eriävä mielipiteeni liittyy moderointiin Häröilyssä.



Moderaattoreiden sana on laki. Opit kyllä elämään asian kanssa ja löydät varmasti mielenkiintoisia keskustelunaiheita täältä tai toisaalta, mutta valittamalla pissakakka-topiccien sulkemisesta tuhlaat vain kaikkien aikaa.
nomic

Posts: 4,120

#28 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Philly:
ei pitäisi vaihtaa *piis* syystä että, mun mielestä modet tekee tällä hetkellä aivan riittävän hyvää moderointia tällä foorumilla.



samaa mieltä! *word*
Dementation

Posts: 2,892

#29 • • Dementation wednesday?
Mielestäni moderaattorit toimivat mallikkaasti. *aplodit*

On myös totta, että häröilyyn on vaikea vetää rajaa, mutta
koska rajan vetäminen on vaikeaa, pitäisi mielestäni kansan
mielipiteellä olla väliä. Ja koska tämä on demokratia ylivoima voittaa.

Eli siis niin kauan kuin moderaattorit hoitaa hommansa yhtä hyvin kuin
nyt ja perustelevat toimensa kuten nykyään ja jopa kuuntelevat kansan sanaa,
olisi vaihtaminen mielestäni, ei pelkästään turhaa, vaan jopa typerää...

*kiitoskiitos*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Saara

Posts: 1,954

#30 • • Saara #2970

Zile:
---
B) Myös "vähemmistöä" on huomioitava.



Jaa-a jos valitaan yksi henkilö esim. johonkin virkaan äänestyksellä, niin valitaanko se äänivähemmistön perusteella? Eli toisin sanoen jos 35 henkilöö haluaa että joku "kasvaako sulla häpykarvat" -topicci suljetaan ja 3 taas ettei suljeta, niin mitäköhän sä uskoisit et moderaattorit tekee?

Ei pahalla.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

phear

Posts: 804

#31 • • phear <X>
Ei modeja tarvii vaihtaa, mut suuren osan käyttäjistä vois kyllä. *vink*
Claquesous

Posts: 3,206

#32 • • Claquesous viidettä kolonnaa


phear:

Ei modeja tarvii vaihtaa, mut suuren osan käyttäjistä vois kyllä. *vink*



Mistä prosenttimääristä puhutaan? Onko kyseessä ehkä 40 prosentille bännit epäklubbailijamaisesta käytöksestä..? Vai ehkä 60 prosenttia ulos... 70%....? vai jopa 80%?

--
32. of December

sapeli

Posts: 11,768

#33 • • sapeli jokukukamikä?

Zile:
Ei ole riittävä peruste, koska...
A) Laki ei kiellä kyseisiä topiceja.

(snip)

Mielestäni sananvapaus on tärkeämpi kuin yksittäisen/usemman ihmisen mielipide jostakin asiasta.



Ehkä olen ymmärtänyt jotain väärin mutta klubbaria tuskin voi verrata johonkin uutisiin tahi mediaan missä totuuden on tultava julki ja ketään ei saa hiljentää - eiköhän täällä kuitenkin olla omasta tahdosta ja yhteisen hyvän ja sovun nimissä poustailla...

Mun mielestä ei olis mitään järkeä postata ihan mitä sattuu, vaikka kuinka hävytöntä juttua, ihan vaan sananvapauden nimissä - se karkottais ihmisiä täältä pois (uusia jäseniä ainakin) ja vähentäis täällä jo olevien viihtyvyyttä. Sananvapaus silti säilyy, mutta foorumina voi käyttää jotain muutakin paikkaa kuin klubbaria, jos nyt ihan pakko on jostain täkäläistä enemmistöä ärsyttävästä asiasta puhua. *piis*

Nykymoderoinnista mulla ei ole mitään valittamista, päinvastoin. *two thumbs up*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Optik

Posts: 1,691

#34 • • Optik Piikkisika/Outopallo
IMO moderaattoreissa ei ole mitään vikaa eikä vaihtamiseen sinänsä ole tarvetta...

Mutta tämän boardin käyttäjien kannattaisi ennen sen threadin postaamista tehdä ns. "Head-check", eli onko se nyt niin hemmetin tärkeää pistää tilaa viemään taas uusi aivopieru, jolla elinikää on ehket max. se 15-30 minuuttia, jonka jälkeen sen näennäinen huumorisisältö on käytetty loppuun..

Vaikka sen moderaattorit lukitsisivatkin ja se painuisi listojen hämärään, herää mielessä kuitenkin kysymys miksi se sitten ylipäätään piti sinne laittaa alunperinkään..

- End of personal rant -

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

phear

Posts: 804

#35 • • phear <X>

mikkihiiri:
---

phear:

Ei modeja tarvii vaihtaa, mut suuren osan käyttäjistä vois kyllä. *vink*


---


Mistä prosenttimääristä puhutaan? Onko kyseessä ehkä 40 prosentille bännit epäklubbailijamaisesta käytöksestä..? Vai ehkä 60 prosenttia ulos... 70%....? vai jopa 80%?



just... *hahjust*

no vaik silleen, et jos modet ja mikkihiiri jäis, en jaksa laskea prossia. *vink*
Claquesous

Posts: 3,206

#36 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa


phear:

Ei modeja tarvii vaihtaa, mut suuren osan käyttäjistä vois kyllä. *vink*

mikkihiiri:

Mistä prosenttimääristä puhutaan? Onko kyseessä ehkä 40 prosentille bännit epäklubbailijamaisesta käytöksestä..? Vai ehkä 60 prosenttia ulos... 70%....? vai jopa 80%?

phear:

just... *hahjust*

no vaik silleen, et jos modet ja mikkihiiri jäis, en jaksa laskea prossia. *vink*



Ideaali tilanne*vink**vink*

Haluan vain tietää mikä on syy siihen, miksi "suuri osa" klubbarin käyttäjistä pitäisi potkii v*****n?

--
32. of December

sapeli

Posts: 11,768

#37 • • sapeli jokukukamikä?

phear:
no vaik silleen, et jos modet ja mikkihiiri jäis, en jaksa laskea prossia. *vink*



Juu, tässähän ois paljon järkeä - moderaattorit pitäis huolen että mikkihiiri ei sanois itselleen mitään asiatonta *nauru* *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#38 • • djmg Guest
Ei!
phear

Posts: 804

#39 • • phear <X>

mikkihiiri:

Ideaali tilanne*vink**vink*

Haluan vain tietää mikä on syy siihen, miksi "suuri osa" klubbarin käyttäjistä pitäisi potkii v*****n?



no, kai se on pakko tunnustaa, etten ollu tosissani. *iloinen*

Lähinnä pyrin heittämään nokkelan kommentin, kun mielestäni tämä topikki on melko absurdi. Pieleen meni, ilmeisesti (jälleen). *vink*
Claquesous

Posts: 3,206

#40 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa


mikkihiiri:

Ideaali tilanne*vink**vink*

Haluan vain tietää mikä on syy siihen, miksi "suuri osa" klubbarin käyttäjistä pitäisi potkii v*****n?

phear:

no, kai se on pakko tunnustaa, etten ollu tosissani. *iloinen*



Ei ole mikään tekosyy!!1!



Lähinnä pyrin heittämään nokkelan kommentin, kun mielestäni tämä topikki on melko absurdi. Pieleen meni, ilmeisesti (jälleen). *vink*



Olen tunnettu siitä, että piponi on _äärimmäisen_ kireällä! Täällä ei minun ollessa paikalla nokkeluuksia viljellä!*vink**vink*

--
32. of December