Pitäisikö moderaattorit vaihtaa?

57 posts, 3 pages, 18,933 views

Avatar
#1 • • Edited astaroth Guest
Mistä sä tän tempasit? Eiköhän ylläpito päätä kuitenkin, kenelle moderaattorin hommat antaa, siihen ei meillä ole mitään sananvaltaa.
Itseasiassa parempia modeja saa mielestäni hakea.
Karski

Posts: 6,049

#2 • • Karski Pomon kätyri

Zile:
Kerro mielipiteesi ja mieluiten perustelujen kera.



Mitä mieltä itse olet?

Olen vähän jäävi vastaamaan tähän, mutta
ainakin tähän mennessä olemme mielestäni
tehneet hyvää työtä olosuhteisiin ja odotuksiin
nähden. Kaikkia ei valitettavasti voi miellyttää,
ja toisaalta joskus se käämi palaa moderaattoriltakin. *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Fucking Nobody

Posts: 393

#4 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Tässä vaiheessa suosittelen moderaattoreita olemaan hiljaa, seuraamaan tätä keskustelua sivusta ja tarvittaessa lukitsemaan sen. Tämä on ilmiselvä provo. Älkää menkö näin helppoon....
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#5 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ihan mallikelpoista työtä on kyllä nähty... Ei valittamista....

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

hrdkvr

Posts: 3,929

#6 • • hrdkvr KURGO
ei

--
-keep it hard-

diorite

Posts: 437

#7 • • diorite 180+
Jos modet pitäis vaihtaa niin pitäisköhän samalla käyttäjätkin *nauru*

--
Kuka? Minäkö?

Karski

Posts: 6,049

#8 • • Karski Pomon kätyri

Fucking Nobody:
Tässä vaiheessa suosittelen moderaattoreita olemaan hiljaa, seuraamaan tätä keskustelua sivusta ja tarvittaessa lukitsemaan sen. Tämä on ilmiselvä provo. Älkää menkä näin helppoon....



Miks tää pitäis lukita? Mua kiinnostaa
aika paljonkin tällanen mielipidekartoitus,
ja jos suurin osa käyttäjistä kokee et
hommat on hoidettu huonosti niin mä
isken sit hanskat tiskiin. Ei täällä pelkästä
hillumisen ilosta moderoida *vink*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#9 • • astaroth Guest

Zile:
Sullakin on varmaan mielipide USA:n presidentiehdokkaista ja siitä kumpi voittaa vaalin. Siitäkin huolimatta, ettet voit vaikuttaa asiaan.


En näe väitteilläsi yhteneväisyyttä, koska tilanne on erilainen.
Mainitsemassasi topicissa puhutaan yleisesti maailmaan vaikuttavasta asiasta. Mutta tämä topic on syntynyt sen tuloksena, kun jonkun jätkän munanmittaustopic ei saanut lähetysaikaa paria tuntia pidempää.
Mielestäni tästä on turhaa keskustella, koska teki kumminpäin vain, niin valittajia löytyy ja modet ovat ja pysyvät. Ja koko ajan on toimittu valtaväestön toiveiden mukaisesti.
Ovatko he sinun mielestäsi tehneet jotakin, jonka takia heidät pitäisi vaihtaa? Jos eivät, niin miksi perustaa topic?
UnityF

Posts: 15,721

#11 • • UnityF joo just se

Zile:
Kerro mielipiteesi ja mieluiten perustelujen kera.



Onko moderaattori poistanu jonkun sun aloittaman topikin ja koet saaneesi nyt suurta väärryyttä? voi että. *sääli* *justjoo*

Mun mielestä moderaattorit on parhaasta päästä ja huoh kun ne olisi viellä vähän enemmän aktiivisia ja poistaisi pari muutakin täysin turhaa topikkii mut toisaalta ymmärrän kun ne on tehty häröily alueella jne jne...

Pitäisikö sun ehkä vaihtaa foorumii jos tää ei tarjoo tarpeeksi sellaisineen topikkeineen kun: Miten päin seisot suihkussa jne jne...
Ehkä jos se ei riitä niin suosittelen alkamaan käyttää tätä sivustoa: http://www.demi.fi


Niin ja pyydät muita perustelemaan.. missäs sun perustelu??? *täh*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#12 • • Aziz Combat Fighter

Astaroth:
Mutta tämä topic on syntynyt sen tuloksena, kun jonkun jätkän munanmittaustopic ei saanut lähetysaikaa paria tuntia pidempää.



Tais PENIXEN PITUUS!!-topikin sarkasmi mennä vähän ohi..
UnityF

Posts: 15,721

#13 • • UnityF joo just se

Ana:
(Ana pressaks)



hahahaha... ok mun kissa äänestää sua mut däääm. se ei saa.. mä voisin perustaa topikin miksi mun kissa ei saa äänestää...
Avatar
#14 • • astaroth Guest

Ana:
Tais PENIXEN PITUUS!!-topikin sarkasmi mennä vähän ohi..


(toim.huom.)
En puhunut tuosta topicista kirjaimellisesti, vaan tuosta panemistopicista. Käyttämäni termi oli yleiskäsite.*piis*
Jone

Posts: 8,258

#15 • • Jone Archibald Haddock

Ana:
---
Astaroth:
Mutta tämä topic on syntynyt sen tuloksena, kun jonkun jätkän munanmittaustopic ei saanut lähetysaikaa paria tuntia pidempää.

---

Tais PENIXEN PITUUS!!-topikin sarkasmi mennä vähän ohi..



Sulla on nyt siis "sarkasmin" nimissä oikeus tehdä paskatopiceja? Roger that.
Jinx

Posts: 2,615

#16 • • Jinx Superfeminine

UnityF:
---
Ehkä jos se ei riitä niin suosittelen alkamaan käyttää tätä sivustoa: http://www.demi.fi





Niinpä noilla sivuilla on ne oikeat härö-forumit joten ehän tehdä tästäkin sellaista en silti sano etteikö turhia/hauskoja topikkeja saisi olla mutta aiheet tyyliin "kuinkamontakertaakäytsuihkussa" yms. vois siivota pois

--
Pyllykkä

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#17 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
---
Ana:
---
Astaroth:
Mutta tämä topic on syntynyt sen tuloksena, kun jonkun jätkän munanmittaustopic ei saanut lähetysaikaa paria tuntia pidempää.

---

Tais PENIXEN PITUUS!!-topikin sarkasmi mennä vähän ohi..

---


Sulla on nyt siis "sarkasmin" nimissä oikeus tehdä paskatopiceja? Roger that.



Niin kauan kun topikin sisältö ei olennaisesti eroa muista alueen topikeista, en nää tossa mitään ongelmaa. Ainoastaan kirjoitusasu oli sarkastinen.
UnityF

Posts: 15,721

#19 • • UnityF joo just se

Zile:
...mutta lievää tiukkapipoisuutta on havaittavissa.



perustele mulle tää niin ehkä koitan ymmärtää..
Claquesous

Posts: 3,206

#20 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Vive la revolucion! No ei kai...

Mielestäni modet toimii ihan mukavasti täällä enkä näe ketään muutakaan, joka olisi parempi ja eri reilumpi mode kuin tämän hetkiset tällä pienen pienellä hiekkalaatikolla.

--
32. of December