Onko konemusiikki saanut sinua kyyneliin?

241 posts, 13 pages, 89,403 views

COBALT

Posts: 1,407

#21 • • COBALT akitaattori
Joo---> Vincent De Moor/Fly away (vocal versio)

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Optik

Posts: 1,691

#22 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Ei ehkä kyyneliin, mutta joihinkin biiseihin sisältyy tiettyjä hetkiä vuosien varrelta, jotka nousevat mieleen aina uudestaan ja uudestaan...

Esim:

Future Sound Of London - Papua New Guinea
Moby - Go (Woodtick Mix), Unloved Symphony, All That I Need Is To Be Loved (MV)
Orbital - Belfast, Halcyon+On+On..
Chemical Brothers - Where Do I Begin
Crystal Method - Trip Like I Do (En nyt muista mikä remix se oli)
Cybordelics - NightHorse/Adventures of Dama/First Trip
Opus III - It's A Fine Day

Noin muutamia ensimmäisiä mitä tuli mieleen... *juonittel*

Edit: yksi tuli lisää mieleen heti nappulaa painettua...

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Dacey

Posts: 671

#23 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
harvemmin biisi alkaa sinäänsä itkettämään.. ellen sitte oo herkällä tuulella (mitä nyt tällähetkellä tunnun olevan jatkuvasti *uuh*)
mut onhan noitakin tullu että yhtäkkiä huomaan vaan itkeväni *ding*
moon tunteikas "hölmö" *iloinen*
MonoPussy

Posts: 69

#24 • • MonoPussy Bitch From Hell
Kylla silloin tuli kyynel silmaan kun ekaa kertaa nain Jeff Millssin, kun se soitti Jyvaskylassa jotain vuonna miekka ja kirves (tyyliin 1999/2000 tms.). Mutta ne olivat siis onnen kyyneleita. Toinen herkistyminen tapahtui pari kk:tta sitten MArco Carolan tahdissa tampatessa. Nama ovat sitten kylla ainoat kyyneliin asti herkistymiset.

--
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away....

UnityF

Posts: 15,721

#25 • • UnityF joo just se
Saa... usein.. Mä elän musiikin kautta... tunnen kaikkia tunnetiloja surua, tuskaa, iloisuutta, haikeutta, jne jne jne..

yksi mielenpainuvin hetki elämässäni:
Villen kuolemasta oli muutama kk menny. Olin sairaalassa ollu jo 2,5kk ja en ollu kuullu ollenkaan musiikkia. sitten pääsin p3:lle jossa on musiikkihuone. Eka biisi jonka kuulin 2,5kk kokonaismusiikki tauon jälkeen oli valkoinen cd joka tuotiin mulle sairalaan.. laitoin sen soimaan ja sieltä ekana tuli Orkidea - Unity..
Kyyneleet valu.. muistot tuli pintaan, oli se hetki jolloin aloin taistelemaan mun elämästä oli tapahtunu käänne. Aloin parantumaan hitaasti mutta varmasti.
Toinen biisi joka on koskettanu mua tosi syvältä on william orbit - barber's adagio for strings jota itkin viimeksi illuissa kun se lähti soimaan... ohhoh mitä muistoja...


*piis*
Marchand

Posts: 201

#26 • • Marchand
*nyyh* todellakin on saanut aikanaan Tallibaaris Lepakossa oli yksinkertasesti niin mahtava fiilis välillä että tuli ilonkyyneleet silmiin *nyyh*
Dives

Posts: 536

#27 • • Dives I see the light

sts:
---
Käenpoika:
Eurodance saa itkemään kans aika nopsaa...

---


Kun taas supereurobiit saa itkemään naurusta.



Come along now...

STREETS OF FIRE!!!!

STREEEEEETSSS OOOFFFF FIREEEE!!!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#28 • • Aziz Combat Fighter

UnityF:
william orbit - barber's adagio for strings



Samuel Barber - Adagio for string (William Orbit Remix)

Sori, mut tää pistetään aina Orbitin tuotokseks vaik alkuperäinen säveltäjä on Barber. Tää oli kyl herkistävä biisi platoonissa sun muissa sotaleffoissa, missä tää on yhdistetty leveään pännäykseen inhimillisen kärsimyksen näyttämön halki. Kieltämättä herkistävä biisi, ainakin alkuperäinen. Orbitin remixiä en ole kuullut.
Hetu

Posts: 666

#29 • • Hetu hetaro
Useasti, ei muuta kun tilanteeseen ja tunnelmaan sopiva biisi niin tulee tippa linssiin. *blush**hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#30 • • UnityF joo just se

Ana:
---
UnityF:
william orbit - barber's adagio for strings

---


Samuel Barber - Adagio for string (William Orbit Remix)

Sori, mut tää pistetään aina Orbitin tuotokseks vaik alkuperäinen säveltäjä on Barber. Tää oli kyl herkistävä biisi platoonissa sun muissa sotaleffoissa, missä tää on yhdistetty leveään pännäykseen inhimillisen kärsimyksen näyttämön halki. Kieltämättä herkistävä biisi, ainakin alkuperäinen. Orbitin remixiä en ole kuullut.



*kiitoskiitos* että korjasit...
siis mullahan on kone menny mäsäksi ja kovalevy on nykyään tyhjä niin päästä mietin mikä ihme se oli mut soi sun antama nimi on se oikee.. *hymy* (lahopää minä)
mulla on tosin ollu 3 eri versioo ja just tää: Samuel Barber - Adagio for string (William Orbit Remix) on kaikista paras.. *joo*
zenny

Posts: 1,145

#31 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
joo.. mun ja exän biisi tuppaa viel itkettää ja pahasti.. six en okuunnellukkaa kyseist biisii pitkää aikaa... toivottavast viel joku kerta voin kuunnella sen sillee ettei alkais itkettää...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

joun

Posts: 425

#32 • • joun People want to be needed
Ei kyl oikeastaan, mut vastasin kyllä koska tänään löyty yks biisi josta en ihmettelis vaik saiski (julkisella paikalla sosiaalinen tilanne ei oikein salli itkemistä). Armin van Buuren - Fruit & Passion (Armin van Buuren's Downtempo Mix)
Semmonen rauhallinen, mut kuitenki jonkulainen biitti löyty *hihu*

Sit kerran oon kyyneliä vuodattanu Cafe Del Marin joltain levyltä löytyvän Sleep Will Come biisin mukaan, mut se ei tainnu johtua biisistä vaan elämän tilanteesta.

Ja kyllä mies voi itkeä! *joo*

--
Im happy only when Im busy

Avatar
#33 • • djmg Guest
Saahan tuo aina välillä *hihu*
Claquesous

Posts: 3,206

#34 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mä oon niin sosiaalirajoitteinen ja tunnevammainen, etten ole koskaan itkenyt konemusiikin takia.

--
32. of December

Fucking Nobody

Posts: 393

#35 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

mikkihiiri:
Mä oon niin sosiaalirajoitteinen ja tunnevammainen, etten ole koskaan itkenyt konemusiikin takia.



Se ettet ole, ei tee susta kumpaakaan noista.
Avatar
#36 • • hyperventilaatio Guest
Juuri tälläkin hetkellä on aika lähellä. Taustalla soimassa Scott Brown - Elysium, ja jotenkin tuntuu vaan niin valtavan hienolta. *sydän*
tumpsi

Posts: 2,553

#37 • • tumpsi rekisteröitymätön
on
Essi

Posts: 1,246

#39 • • Essi Kukkupää!
Viimeks Infected Mushroomin Converting vegetarians kakkosCD.

... Sen tahdissa ajoin muuten kerran yhen auton ruttuun. Sillon ei kyllä itkettäny.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.