Ensimmäinen dj-keikkasi?

153 posts, 8 pages, 104,726 views

jUSSi

Posts: 1,377

#41 • • jUSSi äkäinen vanhus

nigel:
---
jUSSi:
hmm, 1996 jossain järvenpään UG-kemuissa noin 1-2kk harjoittelun jälkeen.
---
hetkonen..

mitkäs kemut nää oli?



Hmm, nimeä en muista, mutta nää oli sellasessa vanhassa pyöräliikkeen tilassa ja flaba oli kauniin sininen ja laminoitu. Primus motoreina hääri ainakin Kode ja Mantilan Mikko. Soittamassa oli muistaakseni Turanen, Maniac, Roberto Rodriguez (live, 2xamiga500!!), minä ja sitten vielä kaveri nimeltä Antti, jonka dj-nimeä en muista.
Avatar
#42 • • Equalizer Guest
Oli just 15.1 2005 club alternativessa ja jännitti niin pirusti*hikoil*Mut kivaa oli*nauru*Varmasti muistaa loppuelämän*iihhih*
DJ Rx

Posts: 2,527

#43 • • DJ Rx FINRG Recordings
vuonna 1994, neljätoista vuotiaana paikallisessa limudiskossa n. 600 hengelle :) en ollu koskaan koskenukkaan dj cd-soittimiin saatikka mikseriin.... :) "mitäs tästä tapahtuu? miten mä saan tän toisen cd-soittimen kuuluun noista isoista kaiuttimista? " ei hitto vähän oli äijä olo soittaa jotaan prodikyy ja rednexii ala-aste ikäsille ku ne oli niin peesis koko ajan... *jiihaa**aplodit*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

mange

Posts: 1,913

#44 • • mange Terrorcraft
Veikkaisin että vuonna 1999 vai 2000 kesällä oli ns. ensimmäinen dj-keikka. Tätä ennen olin ollut jo parisen vuotta ravintoloissa soittamassa hitti huttua, eli niitä en nyt tavallaan lasketa mukaan. Mutta niin, sillon päädyin paikalliseen urheiluhalliin soittamaan levyjä kun siellä järjestettiin tälläsen Assemblyn tapaisen demopartyt nimeltä Plutonium. Siellä soittelin sunnuntai aamuyöstä/aamusta klo. 06 > n. klo. 12.
Aika maukas "keikka" oli. *joo*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#45 • • liikkuva muna an egg on the move
Mun ekat DJ-keikat oli sellasia että vein joskus nassikkana fasttrackerbiisejä yhen kaverin isoveikalle joka soitti niitä sitten yhessä nummelan raflassa. Vaikka nyt ei ihan oma keikka ollutkaan niin ainanakin melkein tuntui siltä. Itsellä ei ollut edes ikää vielä rafloihin *lmao*
ezzy

Posts: 8,060

#46 • • ezzy Droid-pappa
Barely legal-kemuissa klaukkalassa 19.4.2002 b2b Flaikku *sydän*
Tarsu

Posts: 2,449

#47 • • Tarsu
Lämppäsin Darudee Rauman Fabricissa
2000 syksyllä (jokku mehukestit) !

Soittelin trancee !
Olin hommannut teknarit samana syksynä,
ja levyjä en _ihan kauheasti_ vielä omistanut :D

( Kopille kokoajan kauhee jono ja kaikki pyyteli jotai kunnon musaa ! )
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

antOn°

Posts: 1,094

#48 • • antOn° 02200

Optik:
---
unik:
Eka keikka tais olla joskus vuonna 1993 ja soitin Anan, Mark NRG (Overdrive records, Germany), Criss (Fax records, Germany) ja Eliot Ness:in kanssa. Soitin melkein koko setin kaverin levyillä ja tais kyllä jännittää aikas perkeleesti. Ihan kauheasti en enää muista kyseisistä bileistä ja omasta setistä. Sen muistan et soitin LFO - lfo:n ja et savua oli erittäin paljon, kuten stroboja myös.

---


Jees.. Töpärin alakerrassa veivasit.. Eikös ne ollu Infektio II:set? *täh*

Pitäs joskus kaivella tota mun flaikkulootaa joskus ja skannata kaikkien legendaarisien mikkelibileiden mainokset digitaaliseen muotoon jälkipolville..

*nostalgistel**kaihoil*muisteloitsel*



NOPE!! Kyseessä oli Frankfurt-Helsinki-Mikkeli-Connection, sen ihmeempää nimeä tapahtumalla ei ollut (en ainankaan muista ilman flabakaivantoa) vaikka tekemässä ko. bileitä olinkin (Antares R.I.P.). Infectiot 1 & 2 olivat samana vuonna, mutta huomattavasti aikaisemmin (samassa talossa kylläkin) ja vain Ana & Bassa vetoisia. Duo, joka jakautui sittemin kahteen eri leiriin; Motha & Antares. (Maakuntahistoriaa osa 1.)

--

Niin, se oma 'eka kerta'.. Olisiko vuosi ollut -94 ja kaupunki (tietysti) Mikkeli (Mafia Rok City) paikkana Huopatossutehtaan yläkerta ja jatkot (luonnollisesti laittomat). Bileet alakerrassa aikaisemmin samana iltana taisivat kantaa nimeä Overdrive (go to flabakaivanto -->). About yhden tunnin mittainen setti sisälsi pelkästään kotimaisen Sähkö Recordsin julkaisuja, ei mitään muuta. Ensimmäinen raita oli Kohina (se leimattu puoli) ja viimeinen Puu alamerkille levytetty Jimi Tenorin loistava Take Me Baby, siihen väliin sit ne kaikki muut..

*sydän*
Miika

Posts: 893

#49 • • Miika
Mun eka DJ-keikka oli UV 2000-2001 Portugalissa, Cascaisin rannikolla jossain kartanossa kahden firman fuusiobileissä. Soitin rootin hardhouse-lättyjä ja jengi tuli pyytään sambaa. *nauru*

Eka livesetti oli Vaasassa VF6:ssa, mun kamun Electro_LT:n kanssa jamitettiin kimpassa toinen toistemme biisien päälle ristiin ja kivaa oli. Aika oli 02:30-03:30 pienemmällä puolella. (2002)
Mio

Posts: 1,010

#50 • • Mio
joskus 89- luokan kotibileissä "oikeen" dj:n takapiruna...luin vitsejä ja soitin ainakin ghostbustersin tunnarin jltain c-kasetilta..oli törkeen mukavaa : )
mekaanikko

Posts: 1,176

#51 • • mekaanikko don selecta
Kesällä 1994 The Pit: Reincarnation -klubin chillissä silloisessa Radio 21:ssä soitettiin yhteensä neljänä iltana yhden Jannen kanssa. Ambientia pääasiassa, Aphex Twinia, Pete Namlookia jne. mut sitten kun ambient-levyt loppuivat niin siirryttiin gabberiin. (Äh miten mautonta, mutta mitä voi odottaa 15-vuotiaalta...)

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Optik

Posts: 1,691

#52 • • Optik Piikkisika/Outopallo

anton:
---
NOPE!! Kyseessä oli Frankfurt-Helsinki-Mikkeli-Connection, sen ihmeempää nimeä tapahtumalla ei ollut (en ainankaan muista ilman flabakaivantoa) vaikka tekemässä ko. bileitä olinkin (Antares R.I.P.). Infectiot 1 & 2 olivat samana vuonna, mutta huomattavasti aikaisemmin (samassa talossa kylläkin) ja vain Ana & Bassa vetoisia. Duo, joka jakautui sittemin kahteen eri leiriin; Motha & Antares. (Maakuntahistoriaa osa 1.)
---



Niinpäs olikin joo.. alkaa olla nuo täsmälliset muistikuvat jo hataria ja hapertuneita 12 vuoden jälkeen.. *ding*

P.S. Mulla on edelleen tallella jossain se Mothan "kananpää" T-Paita.. *nauru*

Ja se skannausprojekti on edelleen suunnitteluasteella *hmph*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

SASHA  F

Posts: 1,722

#53 • • SASHA F
11.3.1995 vaasassa, ja paikka oli KELTSU
Caro²

Posts: 5,301

#55 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Puistokemisti:
Mä nokitan vielä tuosta, 2.2.2003 Tribal helsingin jatkoilla premissä 5 tunnin soittelun jälkeen.



V.1999, vissiin maaliskuuta, koululla penkkaribileissä koulun kellarissa, joka oli nimetty osuvasti "Techno Hell":ksi.. Soittimina toimi tosin kyllä vaan kaks kipaletta perus-cd -soittimia, ja behringerin "studiotiski".
Koskaan en ollu soittanu missään aikasemmin.
Mutta tuotahan ei varmaan lasketa :D joten potti o peekoon..


Ihan ensimmäinen virallinen dj-keikka tais olla joskus viimeisellä neljänneksellä 1999 Iltatähti nimisessä ravintolassa. Eka diskokeikka 7.1.2000 Kamelissa Kotkassa.
Eka "Klubikeikka" oli Club Phoenixin Lounge Kotkassa Toukokuussa 2001 (Kiits. Urmaz & kumpp.).

0-scar:
Eka(ja tähän mennessä ainut) "keikka" oli Lappeenrannassa 9.10. Senzation Black bileissä. Enne settiä jännitti ihan hirmusen kovasti, mut kyl se sitten kaiketi ihan hyvin meni *joo* .



Soitit muuten miun luureilla <3 Pinkeillä sennheisereilla :)
blender

Posts: 2,552

#56 • • blender Arcade | KAIKU
Flashback Rave @ Club promo (Tre) 18.12 Vuonna 2003 *plur*
Encoder

Posts: 310

#57 • • Encoder Kofeinisti
Ihan ihku ensimmäinen oli koko illan mittainen soitanta PLP-laneilla Kupittaan lukion liikuntasalissa syksyllä 2001, mutta ensimmäinen varteenotettavampi keikka oli
Stardust - A Trance Experience

*sydän**sydän**sydän*

Ah vanhoja aikoja.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Uniq A.K.

Posts: 179

#58 • • Uniq A.K.
Ensimmäinen dj-keikkani oli joskus alkusyksystä 2003. Tais olla elo-syyskuussa.
Jännitti kyllä ihan sikana..mutta siitähän se sitten lähti eteenpäin omalla painollaan..
Nyt ei jännitä kun on jo tottunut siihen ja tietää mitä tekee.

--
TTF saves my soul!

COBALT

Posts: 1,407

#59 • • COBALT akitaattori
Soitin joskus vuonna -90 Lahden pohjoispuolella Vääksyn Motelli Tallukassa ekan "keikkani"!
Olin muutamia iltoja soitellut levyn-pari silloin-tällöin frendin pakista. Omia ei silloin ollut vielä yhtään.
Tallukassa oli ko. vkl:na erotiikkamessut ja meininki sen mukaista. Kesken kaiken tää mun fiksu ja filmaattinen dj-frendi tuumas näin: "Mulla on tos pari kissaa ja litra salmaria, me käydään tos neitien huoneessa vähän naukkaamassa"!
Ja samassa häiskä hävis ja mä jäin siihen koppiin toljottomaan tyhmänä ku 500 pillun- ja pippelinhimoista maalaistolloa joraa jotain mäiskettä. Levy alkoi siinä loppua eikä mulla mitään tajua siitä mitä pitäis seuraavana tehdä.
Jotenkin siitä parituntisesta selvisin hengissä. Helkutti, miten silloin tuntu 5min biisi lyhkäseltä ku en tienny frendin levyistä just mitään. Kannen värin perusteella tuuppasin uutta kiekkoa lauteille ja olin kuulemma hätäpäissäni yrittänyt miksatakin, huhheijjaa..!!! Ja voin sanoa että käytin kaiken "henkisen pattini" siihen kahteen tuntiin, jotta sain sen alkavan paniikin selätettyä, prkl!!!
Loppuillasta löysin itseni siitä samaisesta hotlahuoneesta, jonka frendi oli jo koeajanut, mut se onkin sit jo toinen stoori...! *hih*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Jahas

Posts: 1,435

#60 • • Jahas

COBALT:
Kannen värin perusteella tuuppasin uutta kiekkoa lauteille ja olin kuulemma hätäpäissäni yrittänyt miksatakin, huhheijjaa..!!!



*nauru*