Ökön suojeluyhdistys

39 posts, 2 pages, 14,986 views

Mnj

Posts: 174

#21 • • Mnj Mönjä
el.diablo:

siis tää topic on kyl pelottava... ihmiset alkaa olla ökön vallast täl hetkel.. ökkö perustaa koht kilpailevan uskonlahkon klubituksen kans...



heh... Ö K Ö T Y S MX

--
Dead to the world. Alive for the journey.

TanyaK

Posts: 745

#22 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Eilen näytti lupaavalta Purrin osalta. Se pysyi selällään hetken. Tää mahaflussaepidemia on tainnut iskeä Purriin pahan lailla. Soittakaa joku eläinlääkäri paikalle!! Tai Anja Eerikäinen..ei hitto se on eläkkeellä..
Katrina

Posts: 605

#23 • • Katrina
Onko kukaan kysynyt ökön mielipidettä? Täytyy ensin kartoittaa suojeluyhdistyksen tarpeellisuus.
TanyaK

Posts: 745

#24 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Aivan, aivan.. Tässä täytyy nyt laittaa asiat tärkeys järjestykseen.
Mnj

Posts: 174

#25 • • Mnj Mönjä
Katrina:

Onko kukaan kysynyt ökön mielipidettä? Täytyy ensin kartoittaa suojeluyhdistyksen tarpeellisuus.




höh... ei ököltä tartte kysyy mielipidettä se ei ole oikeustoimikelpoinen (tjsp) kato nyt vaikka sitä, näyttääks ökkö silt et se vois päättää omista asioistaan??*täh*

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Katrina

Posts: 605

#26 • • Katrina
Mnj:

Katrina:Onko kukaan kysynyt ökön mielipidettä? Täytyy ensin kartoittaa suojeluyhdistyksen tarpeellisuus.



höh... ei ököltä tartte kysyy mielipidettä se ei ole oikeustoimikelpoinen (tjsp) kato nyt vaikka sitä, näyttääks ökkö silt et se vois päättää omista asioistaan??*täh*



No kuka sitten on ökön holhooja/huoltaja? Kysytään siltä!
SuttiS

Posts: 3,111

#27 • • SuttiS Drama Queen
Katrina:

Mnj:Katrina:Onko kukaan kysynyt ökön mielipidettä? Täytyy ensin kartoittaa suojeluyhdistyksen tarpeellisuus.



höh... ei ököltä tartte kysyy mielipidettä se ei ole oikeustoimikelpoinen (tjsp) kato nyt vaikka sitä, näyttääks ökkö silt et se vois päättää omista asioistaan??*täh*

No kuka sitten on ökön holhooja/huoltaja? Kysytään siltä!



Mä luulen, et ökkö on jäänyt orvox... Ja on varmaan ainoa lajissaankin, uhanalainenkin vielä... Täytyy se siis pelastaa!

--
Suoritus tekee mestarin.

TanyaK

Posts: 745

#28 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Pitäisiköhän minun tässä suurena eläinten ystävänä ottaa huolekseni Purrin tulevaisuus. Voisin lähteä pienelle lajin etsinnälle syyskuussa ja ilmoittaa sitten miten asian laita todellisuudessa on. Tällä hetkellä kun ei tuo aika riitä hoitamaan kyseisiä työn ulkopuolisia velvollisuuksia. Voisin kyllä ottaa Purrin meille hoitoon täksi wendiksi. Seurana sillä olisi kaksi kollia. Luulempa että seura saisi Purrin ilostumaan. Olisi niillä täällä tilaa leikkiä jne. Ja täytyisi varmaan tarkistaa Purrin ravinnon saanti kun se näyttää kärsivän ilmavaivoista..*justjoo*
sebasti

Posts: 231

#29 • • sebasti Lauma
jaaha.. tä hurjimuksen ja mun zätis aloittama läppä on kasavanut oikein isoihin mittoihin.... höh, tosissaanhan tässä ollaan liikkeellä... ihan oikeesti hei...
Katrina

Posts: 605

#30 • • Katrina
TfO:

jaaha.. tä hurjimuksen ja mun zätis aloittama läppä on kasavanut oikein isoihin mittoihin.... höh, tosissaanhan tässä ollaan liikkeellä... ihan oikeesti hei...



Eikö me nyt sitten ollakaan vakavissamme? Olenko käsittänyt jotakin ikävästi väärin?

Pahus. Olen tyhmis!
Tonyw

Posts: 197

#31 • • Tonyw Manufackture
Siis mun ja marskin and some others sai ökön takas tänne ja nyt on tullu jäädäkseen we lov u ÖkkÖ





*ökkö*
FraGile X

Posts: 117

#32 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
*ökkö**purr**ökkö**ökkö**ökkö**purr**ökkö**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**ökkö**purr**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

--
No more Rock`n Roll !!!

TanyaK

Posts: 745

#33 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Täytyy katsoa tuossa syyslomalla sen Purrin tilanne. Aijon ottaa selville että mikä Purrin on!!
Avatar
#34 • • Cera Guest
emmä käsitä
Texx

Posts: 650

#35 • • Texx ^_^
GO ÖKKÖ !

*ökkö*

--
*piis*

anqqa

Posts: 4,033

#36 • • anqqa tirehtööri
klubitus -> häröily

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

¡ Previous post a few years ago !
sadesola

Posts: 409

#37 • • sadesola Kettu mikä kettu
Perustetaan samantien ÖVR (Ökköjen vapautusrintama)
ja OÖ (Oikeutta Ököille).

Päästetään ökkö-parat Keskuspuistoon polkkaamaan
ja toivotaan, ettevät ne ala syödä lenkkeilijöitä.

*pupu*

--
KABOOM!

sts

Posts: 7,969

#38 • • sts Sama pyynti aitta!
Joo rauhoittakaa ökkö poistamalla se kokonaan järjestelmästä.
¡ Previous post about a year ago !