Tuleeko polyfoonisii soittareita koskaan??

6 posts, 1 page, 3,696 views

Dj_Pulze

Posts: 14

#1 • • Dj_Pulze
Kovasti kaipailisin parempilaatuisia soittoääniä, kun ei oo vielä mallia joka toistaa mp3 : sii..*nyyh*

oisko kellää tietoa niistä? Tuleeko vai eikö?*igor*
Fyrisch

Posts: 4,525

#2 • • Fyrisch
mun Panasonic gd 75 pystyy nauhottaa mikin kautta esim. jotai kappaletta ja pistää soittoääneks!
Ja uudemmis puhelimis pystyy varmaan nauhottaa yli minuutin pitusii soittoäänii
hrdkvr

Posts: 3,929

#3 • • Edited hrdkvr KURGO
..tai joku converter ohjelma jolla mp3 ja wavit sais convertoitua puhelimen omaksi äänitys formaatiksi josta ne vois sit lähettää sähköpostilla tahi gprs/wap/mms puhelimeen..

tai 3tie kaiuttimet puhelimeen et voi alkaa käyttää puhelinta ghettoblasterina esim kotibileissä tai biitsillä

--
-keep it hard-

Karski

Posts: 6,049

#4 • • Karski Pomon kätyri

Fyraett:
mun Panasonic gd 75 pystyy nauhottaa mikin kautta esim. jotai kappaletta ja pistää soittoääneks!
Ja uudemmis puhelimis pystyy varmaan nauhottaa yli minuutin pitusii soittoäänii



Mites tää liittyy tohon ekaan viestiin?

Kyseltiin varmaan KLUBITUKSEN
polyfonisten perään.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

xybo

Posts: 1,100

#5 • • xybo meeple!

Dj_Pulze:
Kovasti kaipailisin parempilaatuisia soittoääniä, kun ei oo vielä mallia joka toistaa mp3 : sii..*nyyh*

oisko kellää tietoa niistä? Tuleeko vai eikö?*igor*



Kyllähän niitä on jo jotka soittaa mp3:siakin. Wavien soittohan on ollu jo vuosia. Kysymys onkin vaan siitä, oletko valmis maksamaan siitä että se kuulostaa hyvältä mutta imasee akun tyhjäksi? Tällähetkellä ne scopet mitä kännyköissä keskimäärin on, ovatten sen verran kehnoja, että soittipa mitä vaan niin hirveeltä kuulostaa =)

-- xybo
Fyrisch

Posts: 4,525

#6 • • Fyrisch

Tres:
---
Fyraett:
mun Panasonic gd 75 pystyy nauhottaa mikin kautta esim. jotai kappaletta ja pistää soittoääneks!
Ja uudemmis puhelimis pystyy varmaan nauhottaa yli minuutin pitusii soittoäänii

---


Mites tää liittyy tohon ekaan viestiin?

Kyseltiin varmaan KLUBITUKSEN
polyfonisten perään.



Tarkotin lähinnä varmaan sitä, jos on kyllästyny noihin vakio shitti ääniin nii joissain malleis voi nauhottaa jotai omaa musaa soittoääneks tai muuta elävää ääntä