Hämmennys kiinalaisista horoskooppimerkeistä profiilissa

50 posts, 3 pages, 18,304 views

W

Posts: 1,049

#42 • • W
Meikä on maallinen uroshevonen....pitää hyvin paikkansa....ainakin osittain. *joo*
itis

Posts: 2,518

#43 • • itis Morning Star
turhan topicin maailmanennätys... mut vastaan minäkin

ollaan ny sit Tulisia androgyynilohikäärmeitä oikeen henkselit paukkuen *hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Quu

Posts: 334

#44 • • Quu Mole RAM!

Tres:
Päivitin nyt kumminkin itse tän topikin otsikon.




Aijjuu, sori.

Sääntö numero yksi:
älä irkkaa, äläkä kirjoittele foorumeilla väsyneenä.
eonik

Posts: 182

#45 • • eonik graafinen suutelija
tulinen uroslohikäärme... *raaahh* MIES! :D

--
Unts, unts, unts...

ei ole koskaa messis

Posts: 294

#46 • • ei ole koskaa messis suomen pisin dj

a:
---
messis:
joo kiinalaisesta horoskoopista taitaa ottaa, mutta vituiksi menee silti.
mä olen muka tulinen uroskäärme, vaikka oikeasti olen lohikäärme. kiinalainen horoskooppi kun ei vaihdu silloin kuin vuosi vaihtuu vaan vasta helmikuussa. olisikohan ollut jotain 17.2:tta tms.

---


Ar3zin asiantuntevan selvityksen ohella mäki voisin vinkata, et sen ohella et kiinalainen kalenteri menee ihan omia matkojaan gregoriaaniseen verrattuna myös syntymäaika ja -sijainti vaikuttaa lopputulokseen .)



Joo en minä mikään kiinalaisen horoskoopin asiantuntija ole, mutta kaikkien listojen mukaan olen lohikäärme ja elementtinä tuli, enkä pelkkä käärme.

--
next!

Avatar
#47 • • astaroth Guest

Ana:
kiinalainen horoskooppi on tietämättömien harhaluuloa

emot-eng101.gif


Eih...*lmao*

Anteeksi, ei vain pitänyt pokka.
Jatkakaa...
Avatar
#48 • • Marianne Guest
maallinen naarashevonen..*hmph* kuulostaapa tylsältä
Optik

Posts: 1,691

#49 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Puinen Urostiikeri *nauru*


Puu-elementti

Monipuolisten ihmisten joukko, jonka jäsenet tekevät mielellään ryhmätyötä. Heillä saattaa olla vaikeuksia suurisuuntaisten suunnitelmiensa loppuun viemisessä, mutta yleensä he onnistuvat huojumaan voimakkaassakin tuulessa vähäisin ponnistuksin kärsimättä aineellisia menetyksiä. Puu-ihmisiin ja heidän kykyihin luotetaan, minkä vuoksi he toimivat usein erilaisten yritysten runko- tai yhteyshenkilöinä, joilla on langat käsissä, jalat maassa ja kaikkiin ilmansuuntiin ulottuva katse.

Tiikeri

Tiikeri on vauhtihurjastelija, joka halveksii syvästi kaikkea tavanomaista ja turvallista. Hänen elämänsä on vähintäänkin yhtä yllätyksellistä kuin hänen pähkähullu, kokeilunhaluinen ja vaarallinen ajatusmaailmansa. Hän on kapinoitsija, sissiliikkeen johtaja, huimapää, joka vie joukkonsa ristituleen, tuuleen ja tuiverrukseen. Tiikerin lannistumaton elämännälkä ja optimismi valavat voimaa ja uskallusta hänen läheisiinsä, jotka ennen pitkää huomaavat tulleensa monta astetta rohkeammaksi kissaystävänsä ansiosta. Tiikerille on lähes mahdotonta sanoa "ei". Hän on mukaansatempaava, omasta mielestään rajoittunut typerys, muiden silmissä kunnioitusta herättävä taistelija ja tieraivaajahahmo. Sulavista ruumiinliikkeistä huolimatta tämä ärsyyntyessään erittäin vaarallinen peto on mitä itsepäisin ja jäykkämielisin otus. Jos hän päättää tehdä jotain, sen hän myös tekee, oli siinä järkeä tai ei. Menestys ja raha ovat pysyvästi tiikerin ulottuvilla, minkä takia hän ei pahemmin piittaa kummastakaan. Tiikeri tarvitsee toimintaa, ei tavaraa. Pohjimmiltaan hän on herkkä, lämmin ja siinä määrin intohimoinen, että hänen rakkaussuhteensa päättyvät poikkeuksetta onnettomasti - toinen osapuoli ei kykene vastaanottamaan tai vastaamaa tiikerin sammumattomaan paloon ja janoon. Kuten kunnon pedolle sopii, tiikerin elämä ei koskaan ole helppoa. Jos hän saisi päättää kaikesta, hänen usein lyhyeksi jäävä elinkaarensa olisi vieläkin sähäkämpi, rikkonaisempi ja mielipuolisempi - ainakin muiden mielestä. Tiikeri itse on eri mieltä. Hän symboloi väsymätöntä energiaa, jonka ainoastaan äkillinen, usein tapaturmainen kuolema voi lannistaa. Vanheneminen ja hitaasti etenevät pitkäaikaiset sairaudet ei kiinnosta tippaakaan lukemattomiin nousuihin ja tuhoihin tuomittua eläintä, joka kokee maailman häkkinä ja itsensä vankina. Onni suosii rohkeaa, eikä tiikerin elämästä puutu ihmeen kaltaisia selviytymisiä mitä ihmeellisimmistä tilanteista, joihin hän on itse tieten tahtoen heittäytynyt. Vaaratilanteessa tiikeri näyttää todellisen luonteensa: hän on tarvittaessa kylmäpäinen, raaka, tunteeton saalistaja joka toimii täydellisesti vaistojensa varassa. Näiden ominaisuuksiensa ansiosta: "Tiikeri talossa pitää roistot, tulipalot ja pahat henget loitolla".



Osuu ja uppoaa monelta kohdaltaan *lmao*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#50 • • hyperventilaatio Guest
Vetinen sika.
Minusta tuolla aiemmin jonkun mainitsemalla saitilla sanottua:
( leikelty, kun en viitsi koko settiä pastettaa )

SIKA:
Sikaan voi aina luottaa, oli kysymys mistä tahansa. Hän itse joutuu usein petosten ja väärinkäytösten uhriksi, koska kuvittelee lapsellisesti muiden olevan yhtä hyväsydämisiä ja maailmaa syleileviä kuin hän itse. Sika turvautuu vilppiin ainoastaan hengenhädässä, jos silloinkaan. Hän jos kuka tietää että pahat teot kostautuvat viimeistään silloin kun ne ovat unohtuneet.
...
Hän on tunnollinen, pikkutarkka, materialisti, joka epäröi liikaa, eikä luota itseensä tarpeeksi. Työssään, rakkaudessa ja ystävyydessä hän on sanalla sanoen antaumuksellinen. Sika vain tarvitsee jonkin verran aikaa vakuuttuakseen omien motiiviensa aitoudesta ja vilpittömyydestä.
...
Hän luottaa sokeasti kaikkiin, joita kutsuu ystävikseen, ja joutuu kokemaan karvaita pettymyksiä ihmissuhteissaan. Mutta sikaa ei noin vain lannisteta. Aistillinen ja pehmeä sika on itse asiassa erittäin lujatahtoinen ja kunnioitusta herättävä henkilö. Kun hän vihdoin päätyy johonkin ratkaisuun, ei mikään mahti maailmassa voi estää häntä toteuttamasta suunnitelmiaan. Elämässään pettynyt sika voi koitua hyvinkin vaaralliseksi sekä itselleen että ympäristölleen.
...
Seurallinen, tuhlaavaisuuteen asti antelias nautiskelija, joka istuu mielellään hiljaa ja katsoo kuinka muut pitävät hauskaa. Sika humaltuu samalla tavalla viinistä, hyvästä seurasta, taide-elämyksistä ja aurinkoisesta ilmasta. Ne harvat ja valitut, joilla on pysyvä paikka sian sydämessä, tietävät, ettei kultaisempaa ihmistä ole olemassakaan.
...
Pohjimmiltaan ujon sian tapoihin ei kuulu pyytää toisilta apua kiperimmissäkään tilanteissa, vaan hän pyrkii selviytymään omin neuvoin.


VESI:
Nämä henkilöt ujuttavat lähes huomaamatta omat mielipiteensä muiden ajatuksiin, ja tällä tavalla ilman varsinaisia pakotteita tai pyyteitä saavat asiat tapahtumaan mieleisellään tavalla. He ovat hyväkäytöksisiä ja huomaavaisia, joustavia ja kaukokatseisia. Toisaalta he etsivät aina helpoimman tien päämääriinsä, ja mikäli mahdollista siirtävät vastuun lähimmäistensä harteille. Mitä enemmän he luottavat vaistoihinsa, sitä varmemmin he onnistuvat elämässään.

Jotenkin kuulostaa niin pelottavan oikealta. *ding*