kaatuilu

22 posts, 2 pages, 12,392 views

patis

Posts: 1,158

#1 • • patis 10
Klubitus tuntuu olevan kaatunut aika usein öisin (kuten viime yönä).
Oireina: yläpalkki latautuu lähes aina, alapalkki joskus, keskikohta ei.

Mistä moinen johtuu, ja onko sille jotain tehtävissä?*hmph*
Andy Braun

Posts: 646

#2 • • Andy Braun housebase
niin ja sivu ei lataunut n. 10minsaa sitten...
tämä on aika yleistä mitä mä olen huomannut, mut yleensä menee aika nopeasti ohi ja sivut rupeavat toimii *ökkö*
scobl

Posts: 755

#3 • • scobl
patis, ylä ja alapalkki on välimuistissa ja keskisivua haetaan palvelimelta joka ei vastaa, siksi valkoinen :) Nythän sivu toimii todella loistavasti verrattuna 2 kk takaiseen tilanteeseen... *hymy*

--
bred na net

Avatar
#4 • • -Loyal- Guest
Scobl: osta multa nopeempi ja vakaampi serveri itelles *joo* Vai tyydytkö pelkkiin muisteihin ?
patis

Posts: 1,158

#5 • • patis 10
Muttaku viimeyönä se päivitti mulle ton alapalkin sanomanki... ei voinu tulla cachesta(?)

Tuntuu että öisin tota ei oo kukaa korjaamassa ja sen takii ei noi 10minsan odottelut oikeen auta..
anqqa

Posts: 4,032

#6 • • anqqa tirehtööri
enpä ole itse huomannu.. pistän vikakyselyt eteenpäin, samalla kun kysäsen miksei uutismeili lähe vaikka ennen lähti.. mikä on uusin minkä ootte saanu?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

scobl

Posts: 755

#7 • • scobl
Morpheus heh, mulla on erittäin nopea 133 MHz @ 24 Megaa muistia Linux palvelin kaapissa *nauru* Riittää pyörittämään apachen, mysqln ja PHPn + CGI *plur* Mitä muuta tarvitaan? no esim X *nauru* Siihen sitten tuo muisti. Kerro siitä serverista, minkänlainen? Katsotaan siitä muistista ei ole paljon varaa museolaitteisiin, mieluimmin ostan 32lla 64 megaa DIMMIa *hih*

--
bred na net

Avatar
#8 • • -Loyal- Guest
Voin tehä millasen vaan haluut... paljon muistia esim 512Mt-1024Mt ja kohtuullisen nopee prossu, eli joku 1700+ XP tai sit joku 1600MHz Pentium 4? Serveri koteloksi LIAN-LI maxi alumiinikotelo, jossa tilaa varmasti tarpeeksi... Saan kyllä osat hommattuu tosi edullisesti jos oot konetta kasaamassa ja jos ei mulla jo ole valmiiksi niitä... ilmottelet vaan et mitä haluut. *joo*
patis

Posts: 1,158

#9 • • patis 10
Kaatuileekohan tää ihan aikataulun mukaan...

eilen kaatui n. klo 00:20 ... siitä n. tunti eteenpäin niin toimi taas (mahdollisesti nopeamminkin elpyi, modeemilla ei surffailla ihan käkenä:)

tänään oli kaatuneena n. klo 01:00 ... nyt klo. 03:15 toimii taas

jotain hassua tossa 00:00:n ja 01:00:n välimaastossa?*igor*
scobl

Posts: 755

#10 • • scobl
patis, kerropa mitä teet netissä klo 00:20, 01:00 ja 3:15? eikö uni tule? *nauru*

--
bred na net

ATD

Posts: 271

#11 • • ATD
mulle tuli uutisia ainaki tos viime maanantaina....

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

patis

Posts: 1,158

#12 • • patis 10
Mä oon yöelain *pahis*
Avatar
#13 • • -Loyal- Guest
Mullakin on 3 vuoro duuni et oon aika usein täällä öisin, ja vois sanoo etten ole ikinä nukkumassa yöllä. viikonloput bailaan pitkälle aamuun :-) ja viikot menee murottaessa ja klubbaillessa täällä :-)*joo*
patis

Posts: 1,158

#14 • • patis 10
oli taas viimeyönä siinä yhden paikkeilla nurin... enemmän sääntö kuin poikkeus *hmph*
anqqa

Posts: 4,032

#15 • • anqqa tirehtööri
laitoin palautetta eteenpäin ja tutkin hieman myös ite.. näemmä esim ftp toimii moitteetta, ainoastaan tietokantaa käyttävät sivut ei toimi.. ja muutenki webbipuoli suks.. katotaas mitä pojat saa asian eteen tehtyä.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

mixed~thunder

Posts: 524

#16 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Vähä tuntuu kikkailevan näin päivälläkin tää hommeli...

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Mnj

Posts: 174

#17 • • Mnj Mönjä
mulla taas mättää se et vika postaus oli kirjoitettu 11.5, mitään uudempaa ei näkyny. keksin sitten eilen tyhjentää sivuhistorian ja temporary internet files kansion jonka jälkeen rupes toimimaan. tiedä sitten oliko vika tässä päässä vai ei??

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Tyly

Posts: 908

#18 • • Tyly
kuulostaa kyll semmoiselta että olis sun päässä ollu vika.. siis jos sun kone ei näyttänt niitä kun sulla oli muisti täynnä... tai vastavaa... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

anqqa

Posts: 4,032

#19 • • anqqa tirehtööri
yksityisalueella näyttää pieleen noi viimeset postaukset aluevalikossa ja normaaleissa joskus harvoin, kyllä.. tullaan puuttumaan klubitus mk4:ssä ;)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

tommi_a_kuukkanen

Posts: 33

#20 • • tommi_a_kuukkanen Too weird to live, too rare to die.
Pienimuotoista vitutusta aiheuttaa myos oman kuvan näkyminen profiilissa. En tunnu saavan sitä näkymään sitten millään. Pelkkä punainen risti vain paistaa, vaikka url on oikea. Kävin nimittäin kotisivullani kuvaa pällistelemässä, jolloin kuva lataantui kovolle, ja kun tulin tänne klubitukseen niin kuva lataantui mukisematta. Heti kun tyhjensin Temp. Int. filet, niin kuva lakkasi latautumasta.

Mielenkiintoista, mutta ärsyttävää.

-Tommi

--
-Isä, kuinka sain alkuni?
-Rakas poikani, me jauhoimme sinut pavuista.
-Pavuista?
-Ruskeista kahvipavuista.
-Sattuiko se?
-Olit hiirenhiljaa.