Mitä et tekisi mistään hinnasta?

52 posts, 3 pages, 27,493 views

zari

Posts: 716

#1 • • zari Team Tamppaajat
Mieleen juolahti yht'äkkiä Pelko Kerroin ohjelma ja siinä tehtävät käsittämättömät jutut.
Mietin että mitä ite en pystyin tekeen, niitä olis mm. syömään jotain pieniä toukkia,tms... tai hyppään jostain todella korkeelta.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Avatar
#2 • • Kirsikka Guest
Itsekään en pystyisi syömään mitään ötököitä tai muita oksuja juttuja, sisäelimiä tms. Lihaakaan en söisi ellei olisi toisena vaihtoehtona nälkäkuolema, en kuitenkaan rahasta.
En myöskään pystyisi tapaa rahasta, ihmistä enkä oikeastaan eläintäkään (jos ötököitä ei lasketa).
On oikeastaan monia asioita joita en voisi rahasta(kaan) tehdä, mutta en nyt rupea kaikkia luettelemaan...
Uhuu

Posts: 844

#3 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
kaipa sitä melkein mitä tahansa tekisi, jos olisi aivan pakko...
sieluani en kuitenkaan myisi...

-hintahaaviuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Duris

Posts: 677

#4 • • Duris lil L
tekis laskuvarjohyppyä tai hyppäis benjiä tai muuta mihin liittyy korkeita paikkoja ja putoamista
hyi kamala!

--
*pupu*

MaSari

Posts: 1,986

#5 • • MaSari space jammer
*Menisi kylmäkaappiin
*Söisi keitettyjä häränpalleja/matoja/muita ällötyksiä
*Tappaisi ketään

[muokattu 11.8.2004 21:33]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ella_

Posts: 1,329

#6 • • ella_

duracell-pupu:
tekis laskuvarjohyppyä tai hyppäis benjiä tai muuta mihin liittyy korkeita paikkoja ja putoamista
hyi kamala!



mut entä se vuoristorata? ;)

--
Elementary, my dear.

Väne

Posts: 139

#7 • • Väne asennewamma
Hmm... Hetken kyllä jouduin miettimään ja päädyin siihen, että kavereita / rakkaita ihmisiä en kavaltaisi saatika päästäisi päiviltä. Siihen rajoittuu aika pitkälti se mitä en tekisi rahasta.
...niin joo, perhekalleuksiani en leikkaisi pois mistään hinnasta. *nauru*

[muokattu 11.8.2004 21:36]

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

onni3mk

Posts: 3,973

#8 • • onni3mk Onni on.
En vois tappaa ketään.
Nyt just ei tuu mieleen, mitään, mitä en vois kokeilla jos hinnasta sovitaan *hih* Mut voi kyl olla, et ne härän pallit ym tulis samantien ylös, mut ehkä mä kumminkin kokeilisin jos olis pakko tj.

--
Onni on.

JustinSan

Posts: 822

#9 • • JustinSan Nullius in verba
Hmm. Riippuu vähän hinnasta *nauru*
Mitään fyysisiä debilitaatioita en lähtisi itselleni ihan ensimmäisenä tekemään ja esim. tuo Vänen mainitsema sukukalleuksiin kajoaminen olis total No No *iloinen*
Mut jos joku tulis heittää et saat [korkea, väh. seitsemän numeroinen lukumäärä euroja] jos leikkaat sormesi irti niin kysyisin notta, että otetaanko mukaan vai syödäänkö täällä *nauru*
Eli meitsi on monilta osin ostettavissa, hinta kun on tarpeeksi korkea. Helposti voi jonkin minuutin tai tunnin tai päivän vähän kärsiä jos sen jälkeen loppuelämässä piisais maniskuukkelia reilummin. I AM A CONSUMER WHORE!! *muhaha*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Duris

Posts: 677

#10 • • Duris lil L

ella_:
---
duracell-pupu:
tekis laskuvarjohyppyä tai hyppäis benjiä tai muuta mihin liittyy korkeita paikkoja ja putoamista
hyi kamala!

---

mut entä se vuoristorata? ;)



:DD no siihen vois ehkä mennä jos siit maksettais paljon, hyvin paljon rahaa
toivottavasti joskus pääsis siitäki pelosta

--
*pupu*

Janne

Posts: 1,330

#11 • • Janne kipee ukkeli
En menettäisi ylpeyttäni,
En luopuisi niistä asioista joita arvostan,
En pettäisi isänmaatani,
En koskisi toisen naiseen
JustinSan

Posts: 822

#12 • • JustinSan Nullius in verba
On kyllä hienoa olla ainakin teoreettisesti moraalinen ja populisti mutta ihan mielenkiintoista olisi nähdä kuinka moni suostuisi jos ?oikeasti? eteen lätkäistäisiin vaikkapa kymppimiltsi rahaa siitä hyvästä, että hylkäisi parhaan ystävänsä. *ding*

[muokattu 11.8.2004 22:02]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Janne

Posts: 1,330

#13 • • Janne kipee ukkeli

JustinSane:
On kyllä hienoa olla ainakin teoreettisesti moraalinen ja populisti mutta ihan mielenkiintoista olisi nähdä kuinka moni suostuisi jos ?oikeasti? eteen lätkäistäisiin vaikkapa kymppimiltsi rahaa siitä hyvästä, että hylkäisi parhaan ystävänsä. *ding*

[muokattu 11.8.2004 22:02]



Jenkeissä oli hyvä tosi-TV-sarja, jossa ilmeisesti vikassa jaksossa ”voittanut” mies voi valita jonkun törkeen rahasumman (ainakin miljoonan, kun kattelin niitä numeroita) ja mielettömän naisen välillä. Tietty voi aatella, että jos ottaa sen miljoonan siellä telkkarissa niin voi tulla uusia naisia...
UnityF

Posts: 15,721

#14 • • UnityF joo just se

Janne:
En koskisi toisen naiseen



mie en koskisi toisen mieheen... pettäminen.. *dissaa*
sts

Posts: 7,969

#15 • • sts Sama pyynti aitta!

JustinSane:
I AM A CONSUMER WHORE!!



AND HOW... I live in a giant bucket!
siveys

Posts: 2,492

#16 • • siveys lovely
hyvin hyvin montaa asiaa.
micqo

Posts: 1,094

#17 • • micqo
Mä oon kyl aika yllytyshullu kaikelle,et ei ainakaan näin äkkiseltään tuu mitn mieleen mitä en tekis mistään hinnasta *joo**nauru*
JustinSan

Posts: 822

#18 • • JustinSan Nullius in verba

Airvision:
Mä oon kyl aika yllytyshullu kaikelle,et ei ainakaan näin äkkiseltään tuu mitn mieleen mitä en tekis mistään hinnasta *joo**nauru*



Leikkaatko pippelis ja kieles irtipois ja puhkotko silmäs jos herutan 20milj?

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#19 • • hyperventilaatio Guest

duracell-pupu:
tekis laskuvarjohyppyä tai hyppäis benjiä tai muuta mihin liittyy korkeita paikkoja ja putoamista
hyi kamala!


Jännää, toiset kun maksaa saadakseen tehdä kaikkea vastaavaa. *nauru*

Asiaan:
Kai mä aika paljon olisin valmis isoista summista tekemään, voisin mm:
*myydä sormia
*syödä kammotuksia
*kaikkee muuta ällöö

Mitä taas en tekisi:
*huoraisi isänmaatani vieraalle valtiolle
*tappaisi ketään (poikkeuksena sotatilanne?)
*kiduttaisi ketään

Päivittänen, kunhan aivot taas olis hereillä --> aamulla
micqo

Posts: 1,094

#20 • • micqo

JustinSane:
---
Airvision:
Mä oon kyl aika yllytyshullu kaikelle,et ei ainakaan näin äkkiseltään tuu mitn mieleen mitä en tekis mistään hinnasta *joo**nauru*

---


Leikkaatko pippelis ja kieles irtipois ja puhkotko silmäs jos herutan 20milj?




-heh,no nyt täytyy todeta et tuli semmonen juttu vastaan mihin ei mikään valuutta määrä riitä *nauru*