Klubitukseen deitti

106 posts, 6 pages, 36,963 views

Dives

Posts: 536

#1 • • Dives I see the light
Kun mulla on kerran vaiheilu päällä ja halu udella niin luin tossa äsken topikin jossa joku tarjos persettä..

anqqa sitten kommentoi siitä deitti sydeemistä :D

elikkä.. haluaisitko tänne sellaisen mestan missä klubi ihmiset voisivat vaivatta saada itselleen partnerin jonka kanssa vaihtaa eritteitä?
styrOx

Posts: 485

#2 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
joo ja eikä pelkästään eritteitä vaan ehkä myös jotain enemmän????

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

UnityF

Posts: 15,721

#3 • • UnityF joo just se
*eiei* *eiei* *eiei*
siis netti on pullollaan jo kaiken maailman deitti sivustoja jos kaipaa jotain niin ettikööt sielt... Joku raja klubbariinkin....*ding*
Dementation

Posts: 2,892

#4 • • Dementation wednesday?

UnityF:
*eiei* *eiei* *eiei*
siis netti on pullollaan jo kaiken maailman deitti sivustoja jos kaipaa jotain niin ettikööt sielt... Joku raja klubbariinkin....*ding*



Mutta niistä puuttuu se ?Vain ne ihmiset jotka käyvät bileissä ja viihtyvät klubituksessa.? - nappi *hih*

[muokattu 14.5.2004 00:18]

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jone

Posts: 8,258

#5 • • Jone Archibald Haddock
Siinä vaiheessa kun Klubitukseen tulee joku fucking deittipalvelu, niin tää menee kyllä niin Demi/KissFM/NRJ-linjalle et rupeen suunnittelemaan luideni korjaamista takaisin Plattarille. (...joka nyt tietysti saattais olla monien mielestä vaan hyvä juttu.)
Dives

Posts: 536

#6 • • Dives I see the light
musta se vois toimia..

tosin voi sitä yrittää foorumillakin.. :D

toiminto vois olla enemmänkin silleen et porukat voi lisää ittensä et on sinkku tai ei.. silleen porukat uskaltaa lähestyä paremmin ynms.. tai et on etsimässä jne..

kuka nyt jaksaa muutenkaan jonnekkin cityn deittipalstalle..

moi olen tällänen klubbari etsin klubbari mimmiä.. pitää olla timmi.. kotoota pitää löytyä kiksukarva kuteita ja tykkää psykestä. ei oikein varmaan toimi.
keisha

Posts: 1,394

#7 • • keisha bullet with butterfly wings

Jone:
Siinä vaiheessa kun Klubitukseen tulee joku fucking deittipalvelu, niin tää menee kyllä niin Demi/KissFM/NRJ-linjalle et rupeen suunnittelemaan luideni korjaamista takaisin Plattarille. (...joka nyt tietysti saattais olla monien mielestä vaan hyvä juttu.)

Eiks tää ole jo Demi.fi:n pikkusisko?*vink*
”Tykkäätkö pitkätukkaisista pojista?”

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Dementation

Posts: 2,892

#8 • • Dementation wednesday?

Jone:
Siinä vaiheessa kun Klubitukseen tulee joku fucking deittipalvelu, niin tää menee kyllä niin Demi/KissFM/NRJ-linjalle et rupeen suunnittelemaan luideni korjaamista takaisin Plattarille. (...joka nyt tietysti saattais olla monien mielestä vaan hyvä juttu.)



Toivon, että jäisit kuitenkin vielä senkin jälkeen, kun sinulta tulee usein todella asiallista kritiikkiä ja toisekseen arvostan suuresti sitä valokuvaus ja editointi työtä mitä teet.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dives

Posts: 536

#9 • • Dives I see the light

Jone:
Siinä vaiheessa kun Klubitukseen tulee joku fucking deittipalvelu, niin tää menee kyllä niin Demi/KissFM/NRJ-linjalle et rupeen suunnittelemaan luideni korjaamista takaisin Plattarille. (...joka nyt tietysti saattais olla monien mielestä vaan hyvä juttu.)




demokratia rules..
tuskin anqqua nyt mitään deittiä tänne tekee.. mutta yleisön mielipide on hyvä tietää..
sitäpaitsi anqualle voi vaikka tulla tylsää joku päivää ja se sit koodaa jonkun HC deittipalvelun :D
Dementation

Posts: 2,892

#10 • • Dementation wednesday?
Mä kannatan tätä ideaa lähinnä siksi, että kun olen bileissä, saatan nähdä tai jopa tavata mukavia ihmisiä, mutta ei mulla ole aikaa niihin tutustua kauheen hyvin, kun bileissä haluan keskittyä tanssimiseen ja toisekseen melu häiritsee keskustelua paikasta riippuen etc.

Sitten taas bileiden jälkeen on aika typerää alkaa kysyä joltain, että ”Anteeksi, vaikutit tosi kivalta bileissä, kun tanssit mun vieressä ja ilmeisesti meillä on yhteisiä intressejä, oletkohan vapaa vai seurusteletko?”

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#11 • • CryOniC Guest

Jone:
Siinä vaiheessa kun Klubitukseen tulee joku fucking deittipalvelu, niin tää menee kyllä niin Demi/KissFM/NRJ-linjalle et rupeen suunnittelemaan luideni korjaamista takaisin Plattarille. (...joka nyt tietysti saattais olla monien mielestä vaan hyvä juttu.)


ei mitään lisättävää*joo**piis*...vaikka en oo pahemmin plattarilla hyörinykkään.

[muokattu 14.5.2004 00:31]
Dementation

Posts: 2,892

#12 • • Dementation wednesday?

keisha:
Eiks tää ole jo Demi.fi:n pikkusisko?*vink*
?Tykkäätkö pitkätukkaisista pojista??



Ei pahalla, mutta en ymmärrä miksi täällä niin usein monet valittavat keskusteluiden sisällöistä. Ei kukaan pakota lukemaan niitä keskusteluja jos ne mielestänne ovat tyhmiä. En ymmärrä mitä se teitä haittaa, että henkilöt puhuvat asioista jotka heitä kiinnostavat, vaikkei se teitä tai edes minua kiinnostaisikaan.

Tämä sivusto on ymmärtääkseni suunniteltu bilettäjien kohtaamispaikaksi, ja eivät kaikki bilettäjät halua 24/7 puhua bileistä... Tai mikäs siinä, puhutaan vaan, mutta kauanko siinä keskustelussa voi olla jotain järkeä, sitä vain mietin?

No samapa tuo minulle, mutta mielestäni valittaminen toisten topikeista, elleivät ne ole täysin idioottimaisia (Ei aihetta, ei ideaa, rasistisia, loukkaavia tms.) on todella typerää ja osoittaa jotakin... *Jaminähänenpehmitäsanojanihymiöllähymiö*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dives

Posts: 536

#13 • • Dives I see the light
vois perustaa clubdate.org ...

”meet on the net.. get it on irl in a clubs toilet”

klubbarissa parasta on se että kaikki saavat ilmaista mielipiteensä vapaasti.
esim mä voin aloittaa topikin nyrkkipanosta eikä sitä luultavasti lukittaisi..
ei kannata loukkaantua kommenteista.. sananvapaus tekee paikasta sen mikä se on.
keisha

Posts: 1,394

#14 • • keisha bullet with butterfly wings

Dementation:
No samapa tuo minulle, mutta mielestäni valittaminen toisten topikeista, elleivät ne ole täysin idioottimaisia (Ei aihetta, ei ideaa, rasistisia, loukkaavia tms.) on todella typerää ja osoittaa jotakin... *Jaminähänenpehmitäsanojanihymiöllähymiö*

Mut nyt piti kuitenkin valittaa mun mielipiteestä?*vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Dementation

Posts: 2,892

#15 • • Dementation wednesday?

Dives:
vois perustaa clubdate.org ...

?meet on the net.. get it on irl in a clubs toilet?

klubbarissa parasta on se että kaikki saavat ilmaista mielipiteensä vapaasti.
esim mä voin aloittaa topikin nyrkkipanosta eikä sitä luultavasti lukittaisi..
ei kannata loukkaantua kommenteista.. sananvapaus tekee paikasta sen mikä se on.



Mielestäni sananvapautta sorretaan jo silloin, jos massiivisella topikin dissaamisella painostetaan lukitsemaan se tai dissaamaan sitä, koska osa uusista, ei välttämättä uskalla olla eri mieltä kuin kuuluisat skeneläiset *täh*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

florx

Posts: 532

#16 • • florx

Dives:
klubbarissa parasta on se että kaikki saavat ilmaista mielipiteensä vapaasti.
esim mä voin aloittaa topikin nyrkkipanosta eikä sitä luultavasti lukittaisi..
ei kannata loukkaantua kommenteista.. sananvapaus tekee paikasta sen mikä se on.


Mikset voisi perustaa niitä sun panotopikkeja esim. saunalahden- tai suomi24.fi whatever foorumeille. Voisit sitten deittailla ja panna niitten käyttäjiä. Kokeile ainakin muita foorumeita ennen klubitusta esim. nyrkkipanon tiimoilta.
zaler

Posts: 1,545

#17 • • zaler e h k i s

Dementation:
...kuuluisat skeneläiset...


heh *lmao*

--
let´s eat to the beat!

Dives

Posts: 536

#18 • • Dives I see the light
nyt mennään sit taas offtopic..

en usko että yhteenkään moderaattoriin toimii jonkun skenepisteitä havittelevan turhat yritykset painostaa sulkemaan jokin topikki.. harva topikki täällä on suljettu ja ne jotka on niin ihan syystä.

Tosin kuin monet foorumeilla liikkuvat niin moderaattorit hoitavat hommansa kunnialla vaikka itse olisivatkin jotain asiaa vastaan.

se että joku saa joitain ihmisiä mukaan johonkin fleimaamiseen on sen oma ongelma ja niiden jotka flamee.. ei siinä mitää kyllä minäkin flamen.. minusta se on vain hyvä juttu jos porukat rupeaa avautumaan, mutta ne sais vaan avautua sen takia kun oikeasti ovat jotain mieltä eikä gangstailun ja skenepisteiden takia.
keisha

Posts: 1,394

#19 • • keisha bullet with butterfly wings

Dementation:
Mielestäni sananvapautta sorretaan jo silloin, jos massiivisella topikin dissaamisella painostetaan lukitsemaan se tai dissaamaan sitä, koska osa uusista, ei välttämättä uskalla olla eri mieltä kuin kuuluisat skeneläiset *täh*

Eiks topikkeja lukita lähinnä silloin kun aiheesta on jo olemassa aikaisempi topikki? Enpä ole täällä havainnut kauheasti sananvapauden sortamista *nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Dives

Posts: 536

#20 • • Dives I see the light

paanos:
---
Dives:
klubbarissa parasta on se että kaikki saavat ilmaista mielipiteensä vapaasti.
esim mä voin aloittaa topikin nyrkkipanosta eikä sitä luultavasti lukittaisi..
ei kannata loukkaantua kommenteista.. sananvapaus tekee paikasta sen mikä se on.

---

Mikset voisi perustaa niitä sun panotopikkeja esim. saunalahden- tai suomi24.fi whatever foorumeille. Voisit sitten deittailla ja panna niitten käyttäjiä. Kokeile ainakin muita foorumeita ennen klubitusta esim. nyrkkipanon tiimoilta.



no en ole niitä ikinä tehnyt.. yhdessä topikissa minkä tossa jokunen hetki loin niin myyn itseäni mutta se on huumorilla.. sitäpaitsi sillähän näkee että kuinka paljon mulla on skenearvoa ja mun virtuaalipenis kasvaa..

sitäpaitsi olen masentunut ja ruma sekä arpinen ihminen niin ei mulla ole enää muuta toivo olen käynyt kaiken läpi..

tosta saunalahdesta ja suomi24 sulla on varmaan paljon kokemusta kun osaat suositella.. kiitoksia jos joskus tulee tarve nyrkkipanolle niin pidän mielessä.