klubituksen kevätmuutto

29 posts, 2 pages, 18,254 views

Jone

Posts: 8,258

#21 • • Jone Archibald Haddock
Siinä tapauksessa pitää tulla vaan sanomassa Oceaniassa että ”Name 'yer poison, sailor” ja tarjota parit juomat. *joo*
itis

Posts: 2,518

#22 • • itis Morning Star
Mä näin Jonen kommenttia lukiessani päässäni Anqan Sailortamineissa *nauru* -en kyllä keksi miten irokeesi pysyy kunnossa lakin alla *hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Cremo

Posts: 117

#23 • • Cremo sinkku

anqqa:
uuden kodin ylläpitokustannukset noin nelinkertaiset nykyiseen verrattuna, tästä syystä täällä on mainoksia.

13.3.2004 13:35 - tietokanta muutettu



Varsinkin tuo oikeassa yläkulmassa oleva mainos on just sellanen mitä \”vanhingossa\” painaa kun liikuttaa sivua alas päin. *vink*
mysteerimies

Posts: 14

#25 • • mysteerimies
*nauru* haha. luin sivusilmällä että mainoksilla rahoitetaan anqan uutta kotia. hehe.

ei mut kyllä musta niillä mainoksilla vois herra ylläpitäjä kerätä rahaa ihan omaan taskuunsakin. on kuitenkin aika iso homma ylläpitää ja uudistaa saittia jne. itse en ainakaan pahastuisi vaikka klubitus.org:in mainostuloilla maksettaisiin herran vuokra tai ruoka. itse tekisin varmaankin samoin. onnea uuteen kotiin. *vink*

--
fighting the facts since 1983

Jone

Posts: 8,258

#26 • • Jone Archibald Haddock

mysteerimies:
itse en ainakaan pahastuisi vaikka klubitus.org:in mainostuloilla maksettaisiin herran vuokra tai ruoka. itse tekisin varmaankin samoin. onnea uuteen kotiin. *vink*



En minäkään, mutta ei noi mainokset nyt ihan niin isosti leiville lyö. *nauru**nauru**nauru*
itis

Posts: 2,518

#27 • • itis Morning Star
Lähipäivinä *ding*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

anqqa

Posts: 4,032

#28 • • anqqa tirehtööri

Itis:
Lähipäivinä *ding*



hieman ennakoitua pidempää odottelua domainin kanssa, mutta ehkä jo tänään, vihdoin :D

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

or_neon

Posts: 598

#29 • • or_neon mr2090
Koskas tuparit pidetään?*jiihaa*

*igor*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]